[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 11:30

Pfffft tell me about it idd :') Op zich heerlijk geslapen in de bus, dat scheelt wel :j

Mo zag er fantastisch uit trouwens, deed het super! Gefeliciteerd nog! :)

Heb helaas niet veel gezien van de show vanuit mn hokje in een hoekje -O- Wel gezien hoe Marengo ineens los door de ring racete, de liberty uiteraard gekeken (als ik de ring in moet om prijzen uit te delen wil ik die rubriek ook zien :+ ), ik heb Fawkiah nog even gespiekt en de senior hengstenrubrieken gekeken, dan komt er toch niemand naar de stand :+

Maar tjee was gisteren blij dat ik in mn bed lag... Moet de bus ook nog uitpakken. Gisteravond grootste deel er effe uit gehaald samen met mn ouders maar ligt nog vrij veel in. Ergste is nog dat alles ook weer naar zolder moet :=

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 11:31

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 11:37

Eigelijk zou n kraampje langs de ring ideaal zijn.Kan je mee genieten.
Mo deed het super..een hoop positieve reacties gehad.
Wordt je verlegen van als.je paard een fanclub heeft opgebouwd..hihi

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:23

Amy is echt jammer dat jullie net in z'on verdoemhoekje hebben qua het kijken naar de show idd helaas zijn de mogelijkheden op die lokatie ook minimaal.
Reem haar deken past top dank jullie wel en helaas echt net met 1 punt naast het winnende lot haha, maar we hebben een superdag gehad, Reem heeft zich aan de hand super gedragen al vind ze het niet nodig in de ring te showen hahaha en gaat ook dan gewoon in uitgestrekte draf door de baan gekke merrie dan is het er bovenop zitten toch makkelijker hoor :D
Maar harstikke leuk dat deze amateurrubrieken er waren moeten ze erin houden.
Reem staat lekker naast haar vriendje buiten en vrouwtje mag alles weer opruimen en wassen en nagenieten van de leuke dag *\o/*

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:40

Gefeliciteerd Brenda met Remezida en Jessica met Mo! Top prestaties!

Het was gezellig gisteren, veel mensen gesproken (helaas niet iedereen). Suus en Asiyah werden gedeeld derde in een mooie klasse van zeven paarden. Oef, wat werden ze heet haha, maar Asi heeft zich de hele dag super gedragen dus dat hebben we weer mooi in de pocket!

Helaas geen dekking of halster gewonnen :P Bedankt Amy voor het kettinkje! Echt jammer dat je in zo'n afgelegen hoekje moest staan.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:47

Ik lees net toch iets leuks op FB... :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:49

Tammy_ schreef:
Ik lees net toch iets leuks op FB... :D

Ik ook :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:55

Ja :):)
Eindelijk :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:56

feestjeeeeehh *\%/* *\%/* *\%/*

Afbeelding

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:10

Vertel? ;o

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:14

Jaaaaaa Dossie heeft eindelijk haar veulentje op de wereld gezet *\o/* *\o/* *\o/*

Vanmorgen werd ik wakker gebeld door mijn stalgenootje met de letterlijke tekst: "Ik weet niet of het een hengst of merrie is, maar het veulen staat ernaast en we gaan ze nu binnenhalen, want het regent keihard!"
Dus ik snel kleren aangetrokken en door de ochtendfile naar stal geraced, waar ze net binnen waren gezet (dank aan mijn geweldige stalgenoten!). Ook de nageboorte was al uit het land gevist.
Het is een prachtig, groot, bruin meisje met 2 witte achtervoetjes en een kolletje. Ze heeft prachtige kruloortjes, dus ik gok dat ze wel een volbloedje is :D

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:21

ben heel blij voor je :D en wat ontzettend fijn van je stalgenoten zeg!! :j

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:28

jaa suprise...is ze buiten bevallen? wat een oer merrie dan.
Ik ga zi effe bij Mo kijken..mag die lekker los..volgende week weer trainen voor 2014..

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:32

Gefeliciteerd :)))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:47

zoooo geweldig! wat een mooi meisje.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:48

Afbeelding
Wat is ze leuk he <3

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:52

Gefeliciteerd en heb je nu helemaal vermoeden wie de vader is, geniet van het kleine paardekind

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:54

Wat een mooi meisje en de naam is erg mooi en toepasselijk :D Fijn dat alles goed is gegaan en dat het wachten beloond is met een gezond veulen! Geniet ervan!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 14:23

Wat een prachtig paardenkindje, Annika. Gefeliciteerd. Echt leuk, en wat fijn dat alles goed gegaan is en dat je stalgenoten zo goed opgelet hebben.

Gisteren ben ik naar Raalte geweest. Was leuk!!!! Mighty Montoyo in het echt gezien. Hij was in het echt zoooo mooi. Ik heb wat foto's gemaakt en wat stukjes gefilmd. Ik heb nu het boekje erbij en hoop dat de hulptroepen straks helpen met het digitale gebeuren.

Ik heb foto's van het opstellen, het rondlopen, het rijden, wat western rijden, wat engels rijden en de paarden in de voorring, voordat ze de echte ring in gingen. En een paar filmpjes, ook van Montoyo tijdens het opstellen en rondlopen. Ik heb een filmpje van Kas Valdez, dat hij showt, en recht op de (mijn) camera af loopt, en dan heel mooi zijn hoofd laat zien. Hij mag dan een stukje vrij lopen. Ook Prismen, wat was die nog aanwezig zeg. Respect hoor, twintig jaar en nog helemaal baas! Die houding, zo van 'hier kom ik!'.

Bren, ik heb jou gezien. En wat foto's gemaakt. Ik zag het ook aan je showhalster.

Er was er een paard bij, in een andere rubriek, die er echt geen zin in had en steeds de hoek in liep. Dat was ook wel apart om te zien. Het is toch heel wat voor die paarden, zo'n show.

Helaas, de lootjes zitten er een stuk naast, Amy. Maar Vosseman vind het wel best, hij heeft al een mooi showhalster, waar nu ook een mooie leidsel voor is. Dat leidsel heb ik nog uitgeleend op de show aan iemand die het zelf niet had. Dus mijn leidsel is wel naar de show geweest.
Jammer dat ze niet de tribunes afwisselen met standjes. Dan had je goed mee kunnen kijken met de show en waren er vast veel meer mensen langsgeweest. Voor het publiek ook leuker. Nu moest je door zo'n merkwaardige 'gang'. Ze hadden ook de muntjesverkoop in de andere hal kunnen zetten, en de bar.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 14:24

Gefeliciteeeerd! :D

Heb in Raalte wel wat mensen gespot, maar was drukker met paardjes kijken. We zijn ook niet zo heel erg lang geweest.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 16:25

Annika, van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig paardekind heb je erbij! Teller staat op drie ;)

Ben heel benieuwd naar alle foto's en filmpjes van gisteren :j

Amy, weet je al wie de gelukkige winnaar is? Had zaterdagavond nog een bestelling gedaan, maar geen lootje gekregen. En wil nog wel zo graag een veulentje :') Haha!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 16:46

Haha jammer Ersilia, geen baby lootje voor jullie :D

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 17:39

Iedereen een dikke proficiat met de behaalde prijzen! Jessica nogmaals *\o/* *\o/* voor je manneke, hij liet zich erg goed zien en genoot van de scores in de seniorklasse :D Hjij beleeft erg veel plezier in de ring, en geloof me hij komt er wel! :j

Nu heeft mijn broertje het programmaboekje meegenomen, dus weet ff de naam niet meer van deze imo imponerende hengst.
Hij zat in de seniorklasse schimmel en was voor mij het meest indrukwekkenst te zien in de ring, met veel arrogantie liep hij de ring door.
Weet iemand hoe deze spetter heet?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 17:40

Ik had het hier trouwens nog niet neergezet maar heb soms het gevoel dat ik jullie een beetje doodgooi met Setel :o
ze wordt over 2 weken gescand, dus de 30e :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 17:41

Was dat niet Barahbay?