Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xxleonie schreef:Het is voor mij nu bijna een verslaving geworden om showhalsters te maken
ik heb vaak wat in mijn hoofd wat ik dan denk dat mooi is... en dan maar proberen of het wat wordt!!
Ze moest eens weten...
jokari schreef:xxleonie schreef:Het is voor mij nu bijna een verslaving geworden om showhalsters te maken
ik heb vaak wat in mijn hoofd wat ik dan denk dat mooi is... en dan maar proberen of het wat wordt!!
echt hé, dat heb ik ook.
collegaatje had vandaag een hele leuke ketting aan, en ik dacht direct "hé zoiets zou ik moeten hebben om een halster te kunnen van maken".Ze moest eens weten...
Loop je op de markt, kledingwinkel of sieraden winkel. Zie je iets hangen. Ooh dat zou leuk zijn voor een halster
Ehm... verslaving? Neuhh
Inmiddels zijn de 3 bollen wol al verminderd tot 1, gister heb ik al een halster gemaakt
Ik ga hem weer versieren met palletjes denk ik.
], dus eigenlijk staat alles wel mooi! Rood is denk ik het mooist niet waar? Bonjoy schreef:Maak anders even een foto, dat is makkelijk voor ons om het te bekijken
Tieneke schreef:[mod]Foto's moeten in link geplaatst worden![/ mod]
Waar heb je die haaientandjes weg? Die vind ik súper, maar kan ze nergens vinden