Wat een leuke foto's van Djuun! Bij zulke foto's mis ik het rijden toch direct weer een stukje erger
Nour op trainingskamp, hij gaat het er vast naar zijn zin hebben. Hij staat er lekker bij in zijn stalletje zo te zien. En inderdaad wat een lekker glad vachtje heeft hij! Heel wat anders dan mijn jonge man hier
Wat een mooi naambordje heeft Ilya! Wat een droppie is het ook dat je dat zo aan hem op kan hangen, dat hoef ik bij onze kleine prinses niet te proberen
Eline, wat vervelend zeg dat het zo mis ging met laden. Op zich lief dat iemand je wil helpen, maar dan moeten ze wel luisteren naar wat jij zegt, vooral bij een paard die het al wat moeilijker vind. Maar hij is echt niet in één keer al het werk dat je erin gestopt hebt vergeten hoor! Gewoon weer oppakken, komt vast helemaal goed, maar kan me goed voorstellen dat je er even van van de kaart was.
Thanks Amy, je zou haar eens in het echt moeten zien, dan is ze nog veel leuker
Zal binnenkort hier weleens een filmpje plaatsen.
canisia, is inderdaad wel pittig ja nu, full-time werken en zoveel paardjes. Zal blij zijn als over 2 maanden (hoop ik) alles rond is, dan kan ik in ieder geval weer 1 middag minder gaan werken.
Yildiz, heb je het nog een beetje droog gehouden tijdens je rondje met Tie? Het is hier inmiddels echt rotweer, heb de paarden maar even binnen gedaan. Straks maar weer naar buiten als het weer droog wordt.
Shanna, succes met je schoolwerk!
Nou, de verkoop van Majdiy gaat door hoor
Van 2 kanten een heel goed gevoel bij, en waarschijnlijk gaat hij aankomende zaterdag al verhuizen. Aan dat idee moet ik nog wel even snel wennen, maar ik ben er zeker van dat hij een heel goed huis krijgt en we gaan hem hier op Bokt vast nog wel eens tegen komen
Blijf het wel lastig vinden hoor, dat verkopen, vooral als je er eens één in een wat lagere prijsklasse hebt staan. Na dat hele verhaal toen met Shoukran ben ik toch extra op mijn hoede en vind ik het een stuk lastiger om ze te verkopen gevoelsmatig.
Laatst bijgewerkt door Al_Zawraa op 07-12-14 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt