Sieltjuh schreef:Super zeg! En Parijs, gaaf
PARIJS wordt hem niet hoor, maar die show sluit het showseizoen, bedoelde ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb dan weer het idee dat Gijs iets beter bij Umoyax past, maar ik vind Stijn wel echt super! Heel betrokken en vriendelijk inderdaad en toch leiding geven
amyz schreef:Stijn vind ik idd ook superIk heb dan weer het idee dat Gijs iets beter bij Umoyax past, maar ik vind Stijn wel echt super! Heel betrokken en vriendelijk inderdaad en toch leiding geven
ArabianRanch schreef:Sieltjuh schreef:Super zeg! En Parijs, gaaf
PARIJS wordt hem niet hoor, maar die show sluit het showseizoen, bedoelde ik

Zoals ik al zei ben ik totaal niet in die showwereld thuis 
Sieltjuh schreef:Whaha ow lees beetje scheef dan zeker
Ik weet niet wie Stijn en Gijs zijnZoals ik al zei ben ik totaal niet in die showwereld thuis
Ik vraag me af hoe Djuun het zou vinden als we dr zouden wegbrengen, ze kan soms best wel aan ons hangen namelijk

Sieltjuh schreef:Aha, Ylona, dan weet ik het
Kan me best voorstellen dat het meerwaarde heeft als je echt bezig bent met de fok, om ze dan weg te brengen
ik hou van showen, van het werk achter de schermen vooral. Of ik nu wel of geen paarden mee heb, ik vind het klaarmaken en alles regelen enz. gewoon geweldig. En als je dan alles op de rit hebt en het loopt vlekkenloos en het paard laat zich ook nog goed zien en krijgt correcte punten, dan ben ik heel gelukkig
Daarom lijkt het me ook leuk om een keer zoiets te doen met Djuun (haha rijmt
), maar wel een keer zeg maar. Alle respect voor de mensen die tig shows aflopen, maar ik ga liever in het weekend op buitenrit, zeg maar :
ok, nu hebben we een grote groep, maar vroeger al
mawiyah is nog nooit in training geweest, die is thuis-getraind
Het is net als met een one-rein-stop, als je het zo aanleert dat het een auto-response wordt, dan heb je het goed gedaan en vanaf dat punt kun je in de eerste show de link leggen tussen show en showen
Ik heb er afgelopen jaar gewoon te weinig tijd voor gehad, maar komende jaar heb ik veel meer tijd om volluit de auto-response erop te zetten bij mn jonkies
Maar idd wát een stress... Aan de andere kant wel heel leuke stress dus het is het me waard.
Als ie zenuwachtig wordt, wordt ie heel erg hengst, lijkt wel een soort compenseren van onzekerheid, heel apart...
Steeds omkijken en gauw weer naar voren kijken, heel voorzichtig testen of ie met zn hoofd nog in de voerbak kon, testen of ie nog bij zn hooi kon... Heel grappig gezicht
Maar daarna kreeg ik steeds een snuit in mn gezicht, geloof dat hij er uiteindelijk toch wel heel erg blij mee was... 

er zijn heel wat kilo'tjes af, ze was wel een beetje 'n dikkie haha 
) en misschien ook foto's maken van Djuun. Die is nu beetje wolliebollie
Staat nu in een veel opener stal en komt meer buiten, dus ze heeft lekkere wollige vacht, zeker achter dr oren
Sieltjuh schreef:Is het ook beetje leuk rijden bij jou, Ylona? Anders kom ik weekje op ponykamp
Haha, zenuwen voor zoiets weet ik ook niet of ik ze zou hebben. Misschien scheelt het wel dat Letiets en ik alles samen doen rondom de paarden en redelijk op elkaar zijn ingespeeld. Scheelt denk ik best wat stress
maar goed, eind van de maand ga ik testen wat ik op 1 dag kan doen met een groep