ai vroeg opstaan dus Ik wil ook strand, maar ach de tuin ligt ook wel lekker we hebben een soort strandje hier in de buurt, langs een recreatiemeertje maar dat is toch niet hetzelfde. Deze herfst staat een strandrit met Noah op de planning, ben ontzettend benieuwd wat hij er van vind
Mijn echte voornaam is: Kim. Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Wieringerwaard, NH. Daar woon ik met: Mijn ouders en broer. In het dagelijks leven ben ik: Student, para-veterinair internationaal in Barneveld. Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden: 1 AV, 1 Welsh pony sectie A De paarden zijn van de volgende bloedlijnen: De AV, Marwan X Nougatin X Millennia Kossack (Frans/Russisch gefokt dus, komt van de renbaan.) Verder heb ik de volgende huisdieren: Hond, 3 katten, kippen, 2 cavia's, 1 konijn, 4 ratten, guppen. Dit ben ik met Marano:
Ik wil nog vertellen dat: Ik voornamelijk western gericht met Marano rijd.
Jaa heel spannend Morgen maar eens kijken of er al post is gekomen
Op stal hebben alle paarden dikke ogen...de een wat meer dan de ander. Heb de DA gebeld en komt hoogstwaarschijnlijk door die ***** vliegen. Morgen zalfjes halen