[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Adawi

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:42

Wat een hoop plannen voor shows, wat leuk!

Ooit...... :P

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:47

@Adawi ooit hihihi ook dat komt vanzelf ik kan helaas niet omdat asal geen vb is heb wel eens zitten te denken om in duitsland mee te doen aan de quarab shows

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:50

Jes wat grappig dat Mo buiten ook beter showt. Dat heeft Princesa ook. Als het binnen is gaat ze liever rollen, en dan kan de muziek nog zo hard staan... :P

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:06

whahaha lilian rollen das niet de bedoeling whaha, met de minis maakt niet veel uit of binnen of buiten is
Eind april begint ons show seizoen weer zin in

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:33

Het is idd de bedoeling naar Houten te gaan weet alleen nog niet of ik ook iets wil meepakken van de amateurkeuring zelf.
Reem is op show geen showkanon :+ en vrees al helemaal niet als ze ook 2 proefjes moet lopen.
Heb me nog niet opgegeven maar hebben nog even qua training zijn we al wel weer een heel stuk verder :D en hopelijk kan ik ervoor ook nog 1 a 2 wedstrijden meepakken ;)

Wat lieve foto's van baby Mish.
Ahhh Baukje gelukkig heb je ook een lieve 1 pk haha, maar gelukkig doet je auto het weer.
Heb je al uitslag van Doortje en of ze nu wel of geen volbloed is een schatje blijft het en mams gaat er ook steeds beter uitzien vind t knap omdat de kleine ook van haar en haar reservers wegdrinkt.
Mo heeft een erg leuke vakantie voor de boeg dus en ow ow ow wat kribelt het hier en wat een twijfel wil Reem graag weer laten dekken maar denk dat dat verstandiger is volgend jaar te doen, en dit jaar lekker wedstrijden rijden en ook eens kijken of ik het aandurf haar weer op te geven voor een show(wat voor mij echt voor de fun is)
Katja ow wat zijn Set en Blue een geweldig setje samen en wat ziet Set er heerlijk uit geweldig die dreamy tevreden blik en hihi soms is het een kleine druktemaker daarbinnen dat aanstaande mamma er ook vervelend van word(nog eventjes en dan ga ik ook gokje wagen in je topic :P
Joyce spannend met Yus is ze al hengstig en misschien al gedekt?
Joyce wat een geweldige foto's van jou en Asal dat smaakt naar meer en topinstelling van je om tegenvallende punten te vergeten tenslotte een jury ziet maar een momentopname en jou gevoel is hierbij veel belangrijker op naar de volgende wedstrijd *\o/*
Jes wat fijn om te lezen dat jij steeds meer gaat rijden en had ook niet anders verwacht als dat mo hiermee gewoon geweldig meewerkt ga zo door!!
Oef wat een naar ongeluk met Geisha hopelijk gebeurd het niet nog een keer(ben dan wel benieuwd als dat paard zo blijft doen en het dus wat het nu ook al is een gevaar voor de anderen blijft uit de groep gehaald?)

En heb zoveel gelezen dat ik even niet meer weet welk verhaal bij wie hoort lees wel mee en is dus niks persoonlijks als ik niet reageer op iedereen gelukkig doen de anderen het wel *\o/*

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:43

@brenda thanx lieve peptolk :D ben jij dit ook wel eens tegen gekomen dan? jij start toch ook gewoon knhs.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:48

@Brenda: Ze zou een dezer dagen hengstig moeten worden, dus spannend! Gelukkig word ik op de hoogte gehouden :D

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:51

Vet spannend Joyce! :)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:57

joysjuh1987 schreef:
@brenda thanx lieve peptolk :D ben jij dit ook wel eens tegen gekomen dan? jij start toch ook gewoon knhs.

Ja hoor meermaals en ook met KWPNers dat ik op den duur echt had van wat willen ze nou eigenlijk zien 8)7
Vind het dan ook wel prettig met zulke situaties dat er zinvol commentaar staat wat je mee kan nemen in training en een volgende wedstrijd want soms is het beeld vanaf de zijkant anders als dat het voor jezelf voelt en daardoor is het ook wel fijn als er gefilmd word, maar verder mijn eigen gevoel telt zwaarder en zeker als ik het niet terug kan zien ;)

Joyce spannuuuuuund *\o/*

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:23

Dressuur blijft een jurysport. Ik had bij mijn laatste proef die ik reed een vreselijk gevoel, het ging echt voor geen meter. En wat schetste mijn verbazing, 208 punten.. Wat we totaal niet hadden verdiend. Ik sprak later het meisje dat de punten schreef bij deze proef en zij vertelde mij ook dat zij het er niet mee eens was. Het desbetreffende jurylid was royaal met de achten en zevens. Als ik mezelf had mogen beoordelen had ik net aan de 170 aangetikt. Dus Joyce, trek het je niet aan. En je bent zo goed bezig, dus gewoon lekker doorgaan.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:15

Thanx lilian

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:20

Dressuur is soms idd soms heel oneerlijk. Western ook. Ik was zondag met een vriendin mee, zij reed met met de horsemanship en pleasure. Paarden die de bak uit holden werden geplaatst :+

Oh ik heb net zo fijn gereden! Best lange stukken dat ie lekker nageeflijk liep. Ik denk dat ik me gewoon maar ga inschrijven voor de rijrubriek hoor :))

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:21

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:29

In raalte liet het publiek zich flink horen.bij Mo :D

Super gaaf...Alleen Mo vond het wel een.beetje overweldigend binnen haha.

Daarom wil ik ook wat.binnenshows doen...maar tulip cup is wel heel snel haha..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:18

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:24

Waar was dat zondag Nicky? Ik was zaterdag in Woubrugge, heb wel een haf gezien die ervandoor ging maar die was zeker niet geplaatst :+

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:33

Na lange tijd even afwezig tezijn ben ik ook er ook weer .
Had even ongelukje hier op stal , na jaren samen te hebben gestaan met zijn ruinmaatje.
Ging er ineens licht branden en kwam najeeb er achter dat hij hengst is en viel nonny vol aan.
Met me stomme kop er tussen en ze uitelkaar gehaalt met wat hulp van de buren .
Ergens tussen door op een paal gevlogen waardoor een oude blessure erg is terug gekomen.
Gelukkig na wat schok therapie en wat gekraak hier en daar ben ik er nu weer bijna helemaal.
Nonny en najeeb hebben het ook weer bij gelegt na week lang apart buiten staan begonnen het gejank om elkaar weer die twee staan nu weer samen buiten alsof het nooit gebeurd is .
Echt hoor paarden soms }:) .

Verder wel netje in het meelees hoekje gezeten :o .
Wij zouden evt ook na houten komen moet even kijken kwa vervoer .
Denk dat me mannetje wel weer moet werken.
Gewoon inschijving Nicky altijd leuke ervaring leert hij ook weer van.
Zal duimen dat ze snel drachtig is Joyce , hier nog 3 weekjes wachten dan komen de eerste veulens.
Kan al bijna niet meer wachten zo spannend mijn eerste 2de genereratie veulens worden dit jaar geboren.
Mo kwam inderdaad beetje erg actief binnen bij raalte deed hij vast voor zijn fans :D
Mijn dikke faiza arm kind moet nog ff
Afbeelding

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:33

Maar je hebt wel gelijk hoor, soms denk je echt: huh, wat zag de jury wat ik wel/niet zag? :+ Dat blijft idd het risico van jurysporten en kan me wel voorstellen dat het in de dressuur soms ook frustrerend is. Was alleen benieuwd of wij hetzelfde gezien hebben (was dus wel op zaterdag en jij hebt het over zondag dus kan een andere wedstrijd geweest zijn ) en dan hebben we elkaar ook niet gezien :+

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:27

Oh ja, zaterdag was ik in Woubrugge haha. Dan hebben we ook nog eens naar het zelfde zitten kijken :+ Er liep een leuke look-a-like Dayem mee (Nadesh) :))

Oh enneh, ik heb me net toch maar ingeschreven voor de rijrubriek 18 mei :o

De tandarts is net geweest. Ondanks de verdoving was ie nog aardig op het boevenpad }> Gelukkig verder alles prima.
Wat zijn ze daarna dan lief he <3
Afbeelding

En onszelf een nieuw zadeldekje cadeau gedaan :)
Afbeelding

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:41

Hoe toevallig Nicky! Welk niveau startte jouw vriendin? Ja, de arabjes stonden goed hun mannetje, super gaaf!

Jeetje wat een buik al Kathinka!

Aahh lieve foto van Dayem en een heel gaaf dekje!

Wat gaaf dat iedereen zo enthousiast is over de AVS evenementen, ik denk dat ik (wij) ook wel wat gaan bezoeken dit jaar dus meeten lijkt me hartstikke leuk! Weet je wat ik zat te denken, maar weet niet of jullie dit ook een leuk idee vinden? Het lijkt mij wel een keertje leuk om een workshop "hoe maak ik mijn arabier op voor show" te volgen. Probeer het zelf weleens bij mijn paarden met als resultaat dat ze op een travestiet lijken :') Misschien eens rondmailen naar een trainingsstal/fokkerij die dit (tegen betaling) wil verzorgen en kijken of er meer mensen voor te porren zijn?

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:43

En achteraf de producten shoppen bij Amy natuurlijk ;)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:51

Heel goed plan Iloon, ik ben voor!

Stalgenoot reed op Joey (welsh, donkerbruin met witte bles en witte beentjes).

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:56

Zij won de trail in de L3? Of ik verwar ik haar nu met iemand anders?

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:01

@nicky gaaf dekje
@katjen wat een buik :wow:
Laatst bijgewerkt door joysjuh1987 op 19-03-14 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:01

Nee ze heeft alleen horsemanship en pleasure gedaan