Ooit......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en vrees al helemaal niet als ze ook 2 proefjes moet lopen.
  en vrees al helemaal niet als ze ook 2 proefjes moet lopen. en hopelijk kan ik ervoor ook nog 1 a 2 wedstrijden meepakken
  en hopelijk kan ik ervoor ook nog 1 a 2 wedstrijden meepakken  

ben jij dit ook wel eens tegen gekomen dan? jij start toch ook gewoon knhs.
 ben jij dit ook wel eens tegen gekomen dan? jij start toch ook gewoon knhs.                                                         

joysjuh1987 schreef:@brenda thanx lieve peptolkben jij dit ook wel eens tegen gekomen dan? jij start toch ook gewoon knhs.

.
 . .
 . 

Dat blijft idd het risico van jurysporten en kan me wel voorstellen dat het in de dressuur soms ook frustrerend is. Was alleen benieuwd of wij hetzelfde gezien hebben (was dus wel op zaterdag en jij hebt het over zondag dus kan een andere wedstrijd geweest zijn ) en dan hebben we elkaar ook niet gezien
 Dat blijft idd het risico van jurysporten en kan me wel voorstellen dat het in de dressuur soms ook frustrerend is. Was alleen benieuwd of wij hetzelfde gezien hebben (was dus wel op zaterdag en jij hebt het over zondag dus kan een andere wedstrijd geweest zijn ) en dan hebben we elkaar ook niet gezien  

Er liep een leuke look-a-like Dayem mee (Nadesh)
 Er liep een leuke look-a-like Dayem mee (Nadesh) 

Gelukkig verder alles prima.
 Gelukkig verder alles prima.

Misschien eens rondmailen naar een trainingsstal/fokkerij die dit (tegen betaling) wil verzorgen en kijken of er meer mensen voor te porren zijn?
 Misschien eens rondmailen naar een trainingsstal/fokkerij die dit (tegen betaling) wil verzorgen en kijken of er meer mensen voor te porren zijn?