Hier iemand die geweldig genoten heeft vandaag trots op mijn meissie 3e met rijrubriek engels merries en amateur senior merries ook 3e bij Amy nog een staldeken voor mijn topper gekocht (heeft ze meer dan verdient) En montoyo mjam lekker dier jammer dat hij iets te graag wilde galloperen maar lopen kan hij genoten enne hoe laat was nou de minimeeting? Heb wel een paar zien lopen maar niet gesproken Fotos komen nog
Ja, echt super zeg Bren Gefeliciteerd met je topper!!
Ik hou al een poosje de FB pagina in de gaten van het AV stamboek, maar de uitslagen van de 4&5 jaar oude hengsten komen maar niet Ben benieuwd hoe Mo het gedaan heeft! Waren er nog meer uit dit topic die mee deden vandaag?
@brenda heb jou ook niet gezien, zat met de engelse rubriek op de tribune ben daarna naar de stand van amy gelopen, gefeliciteerd met je topper, goed gedaan
Heb echt absoluut geen pauze meegekregen eigenlijk, had verwacht dat er een pauze in het programma zou zitten, zitten er normaal wel... vandaar dat ik zei laten we in de pauze afspreken... maar volgens mij ging het aan een stuk door of niet?
Mo was derde in zijn klasse met naar mijn mening veel te lage punten... best jammer.
Barcelano
Geplaatst: 15-09-13 21:39
Zo ik ben ffe anderhalve dag.op.show en we zitten weer een hoop.pagina.s verder. Mo liet zich super zien,maar toen ie alleen.moest inderdaad veel.in galop. Maar wat hij liet zijn ik dik tevreden.. Was close call.met punten.
Gezellig wst mensen ontmoet, maar niet iedereen helaas...maar op een gegeven moment zo voor de show ben je toch heen en weer aan het.draven om.paardlief.klaar te.maken. Toch Bronze...en we staan in het avs magazine in alkmaar met m foto..
Zag nog een 3e plek voorbij komen, gefeliciteerd zag al een bekende naam voorbij komen op de avs facebook, dacht heeee die ken ik (ben altijd blij als ik een naam ken haha ben echt een leek)
Yes en Brenda gefeliciteerd met de prestaties van jullie beestjes, top!!
Barcelano
Geplaatst: 15-09-13 22:08
Bren79 schreef:
Heb Mo op stal nog even een aai over heerlijke koppie gegeven heerlijk dier Tijdens de pauze was de show met t western
Tnx allemaal:-) bedankt voor het compliment brenda hij is ook zo braaf:-) gefeliciteerd met de plaatsing in de rij rubriek. Mo heeft zich 2 dagen super gedragen.
Het was iig weer gezellig Enorm kippevelmoment toen KAS Valdes bij de liberty ineens de knop om zette en zijn plezier in de showring weer kreeg. Mocht ook nog eens de eerste prijs uitreiken aan daan...ik was al wat emotioneel maar zij natuurlijk helemaal. Was echt zó gaaf om de oude Kas weer te zien in de ring... Hadden wel een halve wereldreis via belgië en dikke vertraging omdat bij vertrek de trailerverlichting niet goed werkte... Na thuiskomst om half elf nog gauw belangrijke spul uit de bus gehaald... Nu maar eens de lootjes opgraven en een winnaar gaan trekken!
Vond het een geslaagd weekend en was heel leuk om iedereen te zien!
Barcelano
Geplaatst: 16-09-13 11:24
Het maak je wel brak.zo.n.dag.. Heb wel n mooie veewagen gespot met living,makkelijk voor op.shows. En vooral als je een indringer in de trailer heb in de vorm van een mug..hihi