[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:56

Zaraar is in principe voor alles verzekerd met eigen risico van 250. voor ene bedrag van 5000 euro.
Wat betaal je bij Jarvis? Heb altijd het idee dat ik me daar groen en geel zou betalen...maar ja bij EFO is het ook geen feest :\

De helft moesten we direct betalen(eigenlijk alles maar heb geen 1400 euro op m'n rekening staan) de andere helft mag gespreid dus dat was dan wel weer okay.

SuusvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:57

Ja ik ben juf Letiets. 1 dag in de week in groep 3/4 en verder kleuters. Heel leuk, geen dag is hetzelfde.
Fijn gereden dus, super!

Mijn les ging fijn :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:57

Ik heb helemaal niks verzekerd hier, nooit echt overwogen ook.

SuusvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:59

Hier is ook niks verzekerd. Ik spaar liever zelf een mooi potje bij elkaar voor onvoorziene uitgaven.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:09

Ging het lekker Suus? Van wie heb je les?

2,95% van de verzekerde waarde. Daarnaast natuurlijk allerlei dingen waar je je extra voor kunt verzekeren zoals bij elke andere verzekeraar.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:18

Hier ook niks verzekerd. Sowieso is dat in België nog minder de gewoonte, denk ik.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:21

Mijn agent is anders Vlaams hihi. ;)
Jarvis doet veel (show) Arabs.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:26

betaal je je premie op jaarbasis?! zo ja ben ik echt 1000 keer goedkoper uit.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:27

Jaaa!!! :D PB je even

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:29

laaienlichters van efo...

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:35

Heb daarom ook opgezegd bij Hippo Zorg, al was ik toen die keer met Tie echt super tevreden hoor met de be- en afhandeling.
Maar voor "duurdere" paarden (ff tussen aanhalingstekens, want elk paard is voor mij nog altijd alleen de kgprijs en voor de rest wat de gek ervoor geeft ;) )
is een premie voor een normaal mens niet meer op te brengen. Blij dat ik toen getipt ben voor Jarvis.
(En nog even en ik wil korting voor al die spam :') )

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:37

Hoi dames!!
Zoals je al uit mijn post gedrag (wat er gewoon niet is) wel merken dat ik het stervens druk heb en ik ben savonds ook helemaal total loss. Ga zo ook lekker slapen maar ga eerst even een bijleespost proberen te maken.

Yildiz, wat balen van je auto. Heerlijk van die knuffelkonten en dat Nour en Tie (toch?) zo lekker gaan onder het zadel.

Suus wat leuk! Ben je juffrouw Suzan of ??

Letiets goed bezig met oefenen en super dat ze t zo goed deed buiten met al die gekkigheid :)

Lisa wat balen en wat fijn dat je hond zich goed voelt, top dat je paarden lekker gaan.

Eeh ik weet niet meer wie t was met de Dog, maar 11 is idd al behoorlijk op leeftijd. Gewoon goed in de gaten houden die ouwe besjes, maar dat doe je wel.

Kat wat top dat je mannetje zo braaf was bij de chipster +:)+

Owja als ik je ben vergeten, excuses. I'll make it up to you :)

Hengsten.. Ik heb er een zwak voor hoor. Hebben hier een hengst staan en tis gewoon <3 Hij is ook heel sociaal, neust met zijn buurman en wil altijd krauwen met je.. Hij vind het ook kei gezellig om met je in de wei te staan en als je dan weer naar zijn stal loopt en hij loopt de gang in moet ie altijd even laten horen dat ie er weer is. That's it meer doet ie niet.

Merries (echte diva's dan he) vind ik ook leuk, die attitude spreekt mij heel erg aan.

Owja ik heb nog iets, ik moet even advies van de moeders hier hebben.
Ik ga zowieso maandag n test halen, want deze muts is nie ongesteld maar wel smorgens misselijk..
en nu weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet.
Ik weet niet of ik bij mijn vriend blijf, ik geloof hem niet meer.
Laatst bijgewerkt door jaleesa89 op 14-11-14 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:38

Klinkt heftig van je relatie Jaleesa, redenen om hem niet te vertrouwen? Enneh klinkt als zwangersymptomen, testje doen :j

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:40

Hahaha ja maandag zowieso een zwangenschapstest
en ja weet je hij belooft altijd van alles maar ik heb der nog nooit wat van gezien en ik ga nu al anderhalf jaar met hem. Dus in die trant geloof ik hem niet meer.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:45

Jaleesa, had t al door dat je druk was! Maar lief dat je toch aan ons denkt! ;)
Tja, jee had t er nog met m'n moeder over vanmiddag: ik ben dus nooit misselijk geweest bij het begin zwangerschap (wel aan t einde), maar dat is echt voor iedereen anders. Ik had wel zin in rare dingen: zoute haring, fireballs... :')
Zou zeggen; ff testen, weet je t meteen en zit je niet in de onzekerheid. ;)
Wat betreft je vriend: heb je dat ook tegen hem gezegd?

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:52

Nee heb nog niks met hem besproken, tijd terug was ik iets over tijd en toen heb ik voor de zekerheid ook maar een test gedaan. Toen zei ik tegen hem dat als ik zwanger was ik het niet wou laten weg halen en naja toen brak de pleuris uit. Nu met het oog op mijn werk en een relatie waar ik vraagtekens bij heb, bedoel zit hier nu een week zonder hem te zien en mis hem niet eens, vraag ik me af wat ik zal doen als ik positief uit die test kom.

En ik vergeet jullie echt niet hoor, kijk elke avond even trouw :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:00

Jaleesa, wat er ook gebeurt: veel sterkte met de situatie!

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:07

Thanks Tieneke, komt goed :)

SuusvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:13

YildizArabs schreef:
Ging het lekker Suus? Van wie heb je les?

Het ging heerlijk! Ik les bij Iris van Collem, superfijne juf! Vooral gewerkt aan balans en ritme aan een lange teugel maar met verzameling. En tempowisselingen op zit en been zonder verandering van houding. En dat met overal pionnen en balken waar we ook nog tussendoor en overheen moesten. Pittig maar het ging superfijn!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:18

Klinkt heul fijn!!! :j

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:45

Heftig Jaleesa! Kan je niet morgen langs een drogist, zodat je daar in ieder geval zekerheid over hebt? Sterkte in ieder geval, ook wbt je relatie :(:)

Omdat Darmorah behoorlijk wat blessures heeft gehad en mij dat bakken met geld heeft gekost, is Djuun uitgebreid verzekerd, zij zit bij Equipe. Betaal rond de €30 pm met ene eigen risico van €50, we hebben Djuun nu 4 jaar en nog maar 1x gedeclareerd en daar kregen we €35 van, dus jah :Y)

Leuks Suus!!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:55

Klinkt gek, maar ik denk wel dat ik voor Ad en Fin al een "crematiespaarplan" ga opstarten. Bij het crematorium in Roermond kan je dat op voorhand jaarlijks betalen, is goedkoper en dan heb je na 10 jaar alles in orde. Voor Falco heb ik het in 1 keer opgehoest, wat toch wel even slikken was. Heb geen probleem met mensen die Rendac laten komen, maar ik kan het niet, ook al weet ik dat het voor het dier zelf natuurlijk geen verschil maakt...

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 09:23

Waarom gek? Als jij je daar goed bij voelt en je wilt na hun dood nog iets wat je kunt gedenken?
Voor mij is dood weg, dus zou t zelf niet doen.
Ik weet niet of we t er al een keer over hebben gehad (volgens mij wel?) maar ik overweeg om ze op t eind naar de slacht te brengen. Tie heb ik destijds laten vastleggen dat die niet voor consumptie is maar voor de rest doe ik dat dus niet. Heb toen bij vriendin meegemaakt hoe fijn de slacht was, mocht er gewoon bij zijn en ging heel prettig en snel.

Idd Jaleesa, wat Letiets zegt ff snel naar drogist, weet je waar je aan toe bent en hoef je niet hele weekend te wachten.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 10:01

Dames wat steeds een autopech de toet toets moeten ons gewoon braaf van AnaarB brengen zonder toestanden.
Heb alleen Reem nu verzekerd niet ziektekosten trouwens maar ben voor Mas toch ook wel aan t kijken zou je mij info via pb willen sturen yildiz?
Tieneke vind t wel prettig dat je nu ook voor je paard een uitvaartverzekering kan afsluiten want met een crematorium is t een flink bedrag ineens nu heb ik zowel mijn oude pony die zelf had besloten op 27 jarige leeftijd naar de eeuwige groene weides te gaan ( wel over nagedacht over crematie echter was sat toen nog niet zo bekent) haar op laten halen door rendac ik had hier vrede mee omdat ik bij haar einde ben geweest en het was toen goed zo, maar ook de zus van Sirel, Golden Jubilee heb ik thuis laten inslapen wat heel mooi ging ze is met een flinke pluk gras heengegaan en ook haar door rendac laten halen tis voor mij beetje de situatie wat ik zou doen en hoe mijn gevoel erbij is.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 10:22

Jaleesa wat crap, gauw testen en wat er ook gebeurd logisch blijven nadenken! Laat je door niemand beïnvloeden in je keuze, zeker niet door je relatie. Als je zegt dat het nu al rommelig gaat vergeet dan niet dat er eventueel een kind mee gemoeid kan zijn.
Veel succes!

Heb zelf twee jaar geleden in die rats gezeten, alleen door spiraal al sowieso nooit ongesteld maar m'n titties leken wel ballonnen, super misselijk en humeurig. Uiteindelijk niet zwanger maar wel een rare hormoonschommeling. Hoop dat het voor jou ook zoiets gaat zijn.