Ja joh, doen we Ik heb niet zoveel plannen de komende maanden, en wil wel eens wat van de Arabierenwereld zien maar ga niet elke show doen haha
maaike1994
Geplaatst: 18-03-14 23:37
Jeannette schreef:
Sorry Maaike, dacht dat ik jou een berichtje had gestuurd. Dat was dus niet zo. Ik weet ondertussen wel het antwoord. Mag je wel meedoen met de liberty als je in Raalte ook hebt meegedaan?
Haha ik dacht al huh ik heb niks ontvangen :p? Bij de liberty mag normaal elk paard meedoen
Ik ga tot nu toe hoofdzakelijk naar St Oedenrode (is gewoon leuke show en lekker buiten enzo) en Raalte (want dichtbij) Ik wil wel nog ooit een keer naar Alkmaar eigenlijk, lijkt me ook wel eens leuk.
Barcelano
Geplaatst: 18-03-14 23:41
Liberty is ook nog een idee Hoef ik niet er naast te rennen
Ja heb er ook weer zin in! (ondanks dat wij niet mee doen enzo, ja alkmaar voor de fun ) hoop dit jaar weer wat shows te kunnen bekijken Wil me er ook wat meer in gaan verdiepen. Tijd voor m'n rijbewijs en een eigen bakkie lekker touren
Kan ook niet meer zonder mijn toet hoor, maar hij rammelt en stottert de laatste paar dagen een beetje
Smart
Geplaatst: 19-03-14 07:02
Auto rijden is heeeeeel handig haha.. Mijn auto gaf afgelopen maandag alleen even op.. Gereanimeerd door de garage en nu doet hij het weer... Toch maar een keer kijken voor iets anders..