Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Ben ook benieuwd Ylona!
Ben je trouwens al beetje bekomen van de val van je 4-jarige-nu-niet-meer-hengst?
Letizia schreef:Aah nee, aan zulke dingen ga ik niet beginnenTen eerste vrees ik dat het bij mij ook grandioos gaat mislukken en ik vind het echt niet mooi
Beetje olie vind ik best, oortjes en manen wat bijknippen, maar dat vind ik toestand genoeg
Die geschoren ogen vind ik ook echt niet mooi, bij sommige lijkt het net of het van die Japanse tekenfilmfiguurtje
Ik snap prima dat wanneer mensen echt een paar maal per jaar naar een professionele keuring gaa,n de paardjes er perfect voor willen hebben staan, maar voor mij hoeft het niet
Barcelano schreef:Letizia schreef:Aah nee, aan zulke dingen ga ik niet beginnenTen eerste vrees ik dat het bij mij ook grandioos gaat mislukken en ik vind het echt niet mooi
Beetje olie vind ik best, oortjes en manen wat bijknippen, maar dat vind ik toestand genoeg
Die geschoren ogen vind ik ook echt niet mooi, bij sommige lijkt het net of het van die Japanse tekenfilmfiguurtje
Ik snap prima dat wanneer mensen echt een paar maal per jaar naar een professionele keuring gaa,n de paardjes er perfect voor willen hebben staan, maar voor mij hoeft het niet
Heel wat dingen mogen niet meer.
Panda eyes de geschoren ogen mag niet meer.
Tast haren eraf
Oren uitscheren
Schminken met zwart
Ze zijn er wel strenger mee