[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:08

Ja klopt he, die slapen toch 10 uur per dag enzo? :))

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:09

Djuun lijkt groter dan ze is vind ik :j en ze loopt echt netjes zeg, ziet er hartstikke goed uit!
Noah is 1.56/1.57 maar toont wat kleiner omdat hij een reuzenschoft heeft :+ z'n rug is een cm of 5 lager...
nadat ik mn been gebroken had had ik ook een teveel aan vetjes, had vlak daarvoor een bestelling voor een bruin jasje de deur uit, en toen die er was paste ik er al niet meer in... dus hard getraind en nu past ie weer prima :D maar de vakantievetjes zijn wel in opkomst, dus ik moet weer gaan opletten :=
Maar een mooi jasje werkt wel goed als streven inderdaad!

veel slapen, dus dát doe ik fout! ik ga de laatste weken pas rond 1-2u naar bed :x

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:13

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Noah vanaf de foto's ook kleiner had ingeschat, maar denk dat dat mijn rare hersenkronkel is, aangezien ik hem gewoon ook echt zo'n puppylook vind hebben :')

Maar vanaf de foto toch moeilijk inschatten vind ik altijd. Darmoor schatte ze altijd groter in vanaf de foto :) Die was toch ietsje kleiner dan dat Djuun nu is :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:16

Ik ga ook douchen, mezelf nog ff met spierbalsem insmeren en slapen. Morgen weer werken, die zullen zich wel weer kapot lachen als ik aankom met mn roze kussentje :')

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 13:30

Zo, 2 logee's zijn net gearriveerd die tot eind september blijven. Kuray lijkt de volwassen dek-/showhengst niet als concurrent te zien en de 3 jarige zwarte hengst al helemaal niet, dus daar ben ik blij om :j hij begon net aan te komen na het dekseizoen en de concurrentie van onze jonge mannen :') En ik geloof dat de logee's het ook wel gezellig vinden. Ben wel weer gewond geraakt vandaag, taffie liep weer op zn achterbenen en kwam over het touw; resultaat: halve vingertop aan gort... En de 3-jarige logee vond alles zo spannend dat ie zo dicht op me liep dat ie net even op de zijkant van mijn voet balanceerde :') en ik loop altijd op croqs :+ Als ik mn 4-jarige net-geruinde nog even als hengst meereken qua gedrag :') dan hebben we nu 5 volwassen mannen op stal (en 5 jonge mannen). en 12 dames, die nu bijna ondergesneeuwd zijn door de vele testosteronbommetjes :')

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 14:48

Oh help :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:45

Arme dames :')
Heb je foto's van je loge's?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:49

Ben ook benieuwd Ylona!
Ben je trouwens al beetje bekomen van de val van je 4-jarige-nu-niet-meer-hengst?

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:59

Foto's vind je vast wel op de site van de eigenaren http://chessarabians.nl/

Sieltjuh schreef:
Ben ook benieuwd Ylona!
Ben je trouwens al beetje bekomen van de val van je 4-jarige-nu-niet-meer-hengst?

Was het maar een val :') ik blijf wel een beetje meer op mn hoede dan voor zijn aanval, ik moet hem niet te dichtbij hebben lopen en ook niet te ver achter me, liever naast me en op een meter afstand. Nu vraag ik toch wel graag mn eigen persoonlijke ruimte, maar bij hem let ik er extra op. Hij is zelf ook al rustiger, dus hij laat zich minder opnaaien en wordt minder snel boos.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:03

Fijn dat het toch alweer iets verschil begint te maken :) Da's fijn om te horen. Ik moet een der komende dagen maar weer eens langs komen rijden, de twee nieuwe kerels bewonderen en zo :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:32

Ow echt, Yloon! :wow: Zo had ik het niet begrepen. Jeej, dat is misschien nog wel enger gedrag dan :\
Maar hoe gaat het dan nu met jou?

Zal foto's kijken op laptop, zit nu op mob :)

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:57

Goed, had een dag of wat last van mn been en ribben maar het ging snel voorbij ;)

ik ben echt al zeker een jaar aan het bedenken wat ik voor bedrijf ga starten... Ik wil iets unieks, iets waar behoefte aan is... Ik heb alle ruimte, alle mogelijkheden, en geen concrete ideeën :+ potencieel personeel in overvloed aanwezig, en niemand die kan bedenken wát we dan precies gaan doen/maken/aanbieden. :')

*edit* zelf zou ik het liefste in melkvee of projectontwikkeling gaan, maar beide vereisen net even meer dan ik aan startkapitaal zou kunnen krijgen :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:56

Startkapitaal is altijd wel handig :+

Vandaag weer op Mo gereden.
Ik was vanacht super beroerd en had er eigelijk niet op moeten gaan :+
Al met al was hij wel braaf maar zat wel meer spanning in, meneer was ook bezig met de merrie die in de wei er naast stond.
Een paar keer Uhh en een iets hardere schop als hij bromde bracht hem weer met zijn gedachte bij mij :)
Mirka heeft weer mazzel gehad, die wil ik morgen dan maar weer rijden, had na MO echt geen puf meer :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 20:49

Kan me voorstellen dat een merrie lekker kan afleiden :')

Gewoon je veestapel verkopen Ylona, das vast een leuk startkapitaal :))

Van de week een potje highlighter bestelen en vandaag getracht een fotoshoot met Djuun te doen, maar ze had echt geen zin, toch nog wat er uit gekregen en even een topicje gemaakt :)
Letizia @ [ITP] Arabian beauty Djunnah ITP!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 20:58

Misschien een idee om te proberen met opmaken: Ogen boven en beneden vanuit beneden veeg je het naar beneden naar de neus.
volgend mij zijn dat de jukbeenderen bij een paard:)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:02

Thanks! We hebben echt maar wat gedaan, dotje hier, kwakje daar :') Maar zal het de volgende keer zo proberen :j

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:04

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:05

Duidelijk! :j

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:07

heb bij Barc ooit eens dat driehoekje proberen te scheren :+
Arm beest liep echt een tijdje voor joker :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:11

Aah nee, aan zulke dingen ga ik niet beginnen :') Ten eerste vrees ik dat het bij mij ook grandioos gaat mislukken en ik vind het echt niet mooi :o
Beetje olie vind ik best, oortjes en manen wat bijknippen, maar dat vind ik toestand genoeg :)
Die geschoren ogen vind ik ook echt niet mooi, bij sommige lijkt het net of het van die Japanse tekenfilmfiguurtje :=

Ik snap prima dat wanneer mensen echt een paar maal per jaar naar een professionele keuring gaa,n de paardjes er perfect voor willen hebben staan, maar voor mij hoeft het niet :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:14

Letizia schreef:
Aah nee, aan zulke dingen ga ik niet beginnen :') Ten eerste vrees ik dat het bij mij ook grandioos gaat mislukken en ik vind het echt niet mooi :o
Beetje olie vind ik best, oortjes en manen wat bijknippen, maar dat vind ik toestand genoeg :)
Die geschoren ogen vind ik ook echt niet mooi, bij sommige lijkt het net of het van die Japanse tekenfilmfiguurtje :=

Ik snap prima dat wanneer mensen echt een paar maal per jaar naar een professionele keuring gaa,n de paardjes er perfect voor willen hebben staan, maar voor mij hoeft het niet :)

Heel wat dingen mogen niet meer.
Panda eyes de geschoren ogen mag niet meer.
Tast haren eraf
Oren uitscheren
Schminken met zwart

Ze zijn er wel strenger mee

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 23:29

En terecht, het blijft een paard, geen barbiepop :)

laurafifi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 09:54

Hee gezellig hier hahahah
Mijn naam:laura
Ik ben 12 jaar en woon in heeg
Ik heb zelf ook een arabiertje Fifi vader: Shereik ox moeder:frutselstar
Het is echt een heel leuk beesie
Volgende week zondag ga ik op wedstrijd heb ik wel super zinin en fifi denk ik ook wel zij vind wedstrijdjes altijd heel leuk ze word dan heel enthosiast (soms iets te veel :D )
Gr laura :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 11:59

Barcelano schreef:
Letizia schreef:

Heel wat dingen mogen niet meer.
Panda eyes de geschoren ogen mag niet meer.
Tast haren eraf
Oren uitscheren
Schminken met zwart

Ze zijn er wel strenger mee

Panda eyes mogen inmiddels weer wel ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:24