Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ze loopt echt netjes zeg, ziet er hartstikke goed uit!
z'n rug is een cm of 5 lager...
maar de vakantievetjes zijn wel in opkomst, dus ik moet weer gaan opletten 

Die was toch ietsje kleiner dan dat Djuun nu is
hij begon net aan te komen na het dekseizoen en de concurrentie van onze jonge mannen
En ik geloof dat de logee's het ook wel gezellig vinden. Ben wel weer gewond geraakt vandaag, taffie liep weer op zn achterbenen en kwam over het touw; resultaat: halve vingertop aan gort... En de 3-jarige logee vond alles zo spannend dat ie zo dicht op me liep dat ie net even op de zijkant van mijn voet balanceerde
en ik loop altijd op croqs
Als ik mn 4-jarige net-geruinde nog even als hengst meereken qua gedrag
dan hebben we nu 5 volwassen mannen op stal (en 5 jonge mannen). en 12 dames, die nu bijna ondergesneeuwd zijn door de vele testosteronbommetjes

Sieltjuh schreef:Ben ook benieuwd Ylona!
Ben je trouwens al beetje bekomen van de val van je 4-jarige-nu-niet-meer-hengst?
ik blijf wel een beetje meer op mn hoede dan voor zijn aanval, ik moet hem niet te dichtbij hebben lopen en ook niet te ver achter me, liever naast me en op een meter afstand. Nu vraag ik toch wel graag mn eigen persoonlijke ruimte, maar bij hem let ik er extra op. Hij is zelf ook al rustiger, dus hij laat zich minder opnaaien en wordt minder snel boos.
Da's fijn om te horen. Ik moet een der komende dagen maar weer eens langs komen rijden, de twee nieuwe kerels bewonderen en zo
Zo had ik het niet begrepen. Jeej, dat is misschien nog wel enger gedrag dan
potencieel personeel in overvloed aanwezig, en niemand die kan bedenken wát we dan precies gaan doen/maken/aanbieden. 

Maar zal het de volgende keer zo proberen

Ten eerste vrees ik dat het bij mij ook grandioos gaat mislukken en ik vind het echt niet mooi 

Letizia schreef:Aah nee, aan zulke dingen ga ik niet beginnenTen eerste vrees ik dat het bij mij ook grandioos gaat mislukken en ik vind het echt niet mooi
Beetje olie vind ik best, oortjes en manen wat bijknippen, maar dat vind ik toestand genoeg
Die geschoren ogen vind ik ook echt niet mooi, bij sommige lijkt het net of het van die Japanse tekenfilmfiguurtje
Ik snap prima dat wanneer mensen echt een paar maal per jaar naar een professionele keuring gaa,n de paardjes er perfect voor willen hebben staan, maar voor mij hoeft het niet
)
Barcelano schreef:Letizia schreef:Aah nee, aan zulke dingen ga ik niet beginnenTen eerste vrees ik dat het bij mij ook grandioos gaat mislukken en ik vind het echt niet mooi
Beetje olie vind ik best, oortjes en manen wat bijknippen, maar dat vind ik toestand genoeg
Die geschoren ogen vind ik ook echt niet mooi, bij sommige lijkt het net of het van die Japanse tekenfilmfiguurtje
Ik snap prima dat wanneer mensen echt een paar maal per jaar naar een professionele keuring gaa,n de paardjes er perfect voor willen hebben staan, maar voor mij hoeft het niet
Heel wat dingen mogen niet meer.
Panda eyes de geschoren ogen mag niet meer.
Tast haren eraf
Oren uitscheren
Schminken met zwart
Ze zijn er wel strenger mee