Zeker is dat die merrie veel heeft meegemaakt toch? Misschien dat ze daarom haar ruimte zo verdedigd?
Fijn dat Doortje zo goed gaat! Verkopen is verschrikkelijk maar een hele troost als ze zo goed terecht komen.
Net ff lekker bij de meiden geweest. Helemaal omver geknuffeld hihi! Vooral Jazzy en Yazahra zijn zulke knuffelkonten!
Gaan ook altijd keihard hinniken als ze me zien (en Jazzy zelfs piesen
) Tie doet dat echt zo niet dus ik verwacht zoveel aanhankelijkheid niet bij merries. Ik geniet er hard van!
Wat n heerlijk weer ook! Jammer dat ik vanmiddag moet werken
Het stomme is dat ze op m'n vorige stal prima in de kudde stond (ook in een kleinere paddock)... Misschien zijn mijn dames toch niet zo'n goede match samen als ik dacht
Ik verloor (heel slecht) echt even m'n geduld met haar en haar af en toe neurotische gedrag, schoot enorm uit m'n slof en daarna was niks meer een probleem... Zal waarschijnlijk wel de manier zijn waarop er vroeger met haar werd omgegaan en kent ze mijn manier van omgaan (eerst vragen
) niet... 

Alleen m'n jongste gelooft nog en daar heb ik m'n handjes al vol aan, laat staan een hele klas vol hyperkids!
Wordt na t weekend... Ik ben zo bang dat m'n motor naar z'n grootje is. Is meestal het geval met gebroken distributieriem. Gelukkig stond ie stil maar toch... Volgende week heb ik m ook nodig maar krijg van de garage in ieder geval iets om m'n trailer mee te trekken. Hoop echt dat ik m snel terug heb en dat de kosten gaan meevallen...

moment. Mag ze vaker doen van mij 
De andere helft wordt wel vergoed door de verzekering begrijp ik eruit?
Gary heb ik destijds bewust niet verzekerd. In in de 5 jaar dat we hem hebben heeft hij nog geen 750 aan dierenarts kosten gehad. Dan had ik de premie er nooit uitgehaald. Dit is een pure tegenvaller geweest, verder is het een oertaai sterk hondje zonder problemen. M'n moeder had haar hondje verzekerd voor 4 jaar en niets nodig gehad, 16 euro per maand betaald. Laatst ineens een rare uitslag die behandeld moest. 80 euro aan kosten die ze volledig zelf moest betalen...Vind de verzekeringen van dieren altijd een hele moeilijke kwestie. Wij hebben Zaraar verzekerd en zelfs met zijn fratsen van het afgelopen jaar halen we de premie er niet uit
)