@ Maaike, ik had een berichtje gestuurd ivm de liberty. Ik wil de papieren op de post doen, heb je tijd om antwoord te geven op mijn vragen? Dank je wel.
Set_Elkol
Geplaatst: 18-03-14 20:01
sorry als ik iemand vergeet! moest het hele topic weer doorspitten en Nicky jij kan ook meerijden hoor heb het alleen niet genoemd sorry en Kelly volgens mij wilde jij ook naar Calis o.i.d.? Kon het niet vinden
en Tulip Cup zet ik bij de volgende update even op de goede plek chronologisch
Smart
Geplaatst: 18-03-14 20:03
Brenda gaat ook naar Houten volgens mij...
Ik heb ook plek in de auto hoor als er iemand mee wil rijden... Kelly misschien?
Sorry Maaike, dacht dat ik jou een berichtje had gestuurd. Dat was dus niet zo. Ik weet ondertussen wel het antwoord. Mag je wel meedoen met de liberty als je in Raalte ook hebt meegedaan?
Jes, Alkmaar met Mo?? Dan kunnen Shief en Mo wel ff daten
Even achter de coulissen
Sadira
Geplaatst: 18-03-14 23:22
Ahh shows. Lijkt me toch zo leuk om Mish daar in de toekomst nog een keer naartoe te slepen Jammer dat het allemaal zo duur is, anders zou ik dat in de komende jaren al eens op de planning zetten! Ik hoop iig dat ik dit jaar een aantal van jullie ga mogen aanschouwen! St Oedenrode ga ik iig dit jaar weer proberen, en hopelijk een andere show van het rijtje van Katja dan
Dit was gisteren alweer een jaar geleden... wat gaat de tijd toch snel!