Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
niet meer kuchen en heerlijk lang en laag lopen. Ga hem vanaf volgende week weer even proberen te galoperen met hem. Hopen dat hij kalm blijft.
Ik vind het zelf heel jammer dat zowel Zaraar als Gon niet samen met een ander kunnen staan. Gon heeft weleens spatjes en kan ineens woest worden. Zaraar speelt te veel waardoor andere dieren geïrriteerd worden. Ik hoop hem uiteindelijk wel een ruintje te kunnen geven als hij wat ouder en rustiger is.
Fijn van Asal 
Hengstenhouderij... Huhuh!
Wel spannend ja als hij terugkomt van Krista, daar staat hij wel even alleen denk ik ook? Of hoe gaat dat.
). Hubbie erachter met m'n wagen en die wordt zo ook weer thuis afgegooid.
Fijn dat je weer wat hebt kunnen slapen!
Haha, soms hebben juryleden ook verschillende smaken, in principe is het bij de dawra gebruikelijk om alleen het voorste stukje manen te scheren of te vlechten en de rest los te laten hangen. Suus rijdt ook wedstrijden bij de wran, het ene jurylid vindt gevlochten wel mooi (netter!) en het andere weer niet, bij het jurylid die het niet mooi vindt, doen we het maar niet 

heb er geen ervaring mee.
Ik duim dat ie snel weer rijdt, ik weet hoe irritant het is als je ineens zonder vroem zit!
Doet pijn, jezus

Ga m missen
Snap er niks van wat haar nou triggerd, heeft ze dan toch meer stress dan ze laat zien? 
De eigenaresse van de opfok gaf aan dat ie echt superlief en makkelijk is, maar af en toe wel erg koppig (heeft ie van z'n moeder