[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kellaxy

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:57

Ja even aankijken inderdaad. Ze hadden het er al over om dikkere poorten ipv stokkies met stroom neer te zetten of anders meer stroom. Het boeit hem nu niet, hij dendert er gewoon door heen!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:59

Balen Kelly! Wel fijn dat ze meedenken aan een oplossing :j

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:02

De foto´s van tand/kies;

Afbeelding Afbeelding

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:07

Joyce jammere is dat sommigen jury's minder naar het technische aspect kijken en meer warmbloed minded zijn ;)
Zolang jij je proef goed kan relativeren en hiermee aan de slag kan gaan is het jammer dat de jury niet mee kijkt maar jij heb je best gedaan ;) volg je me nog :P :7

Mish de pup doet het goed dus allemaal...kleine stapjes ;)

The Black stallion Shetan :P

Kelly als die bulldozer het blijft doen halen ze hem er toch wel uit als andere oplossingen niet werken? :o

Nicky meedoen met de amateuren super leuk.

Mo gaat onder voorbehoud er naar toe voor de premie... 8-)
Zaterdag mag ie eerst op vakantie :7

April is de 1e merrie uitgerekend Joyce van Yus :P
Als ik het goed heb de 15e.

Ziet er uit als een dop en niet als een kies zelf ;)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:10

Spannend Jes, zat Mo dicht tegen een eerste premie aan de vorige keer?

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:13

Iloontjeehh schreef:
Spannend Jes, zat Mo dicht tegen een eerste premie aan de vorige keer?

Ja :o

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:16

Ik zeg altijd: Asi heeft een 1,5e premie (zat er bijna precies tussenin :D) Maar spannend, ik heb hem in de agenda gezet hoor!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:19

Iloontjeehh schreef:
Ik zeg altijd: Asi heeft een 1,5e premie (zat er bijna precies tussenin :D) Maar spannend, ik heb hem in de agenda gezet hoor!

:D

Die van Femke zat voor de 2e x voor de premie op geloof 1 punt na op een 1e.

Ben benieuwd met Mo en anders mss later aanbieden voor de premie.
Wil even kijken hoe hij uit het dekken komt :o

Zoiezo wordt hij geshowd weer :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:38

Leuk dat iedereen wil meedoen en meeten met Arabieren-evenementen! Ik ben altijd bereid om mensen op te halen :D

lijkt inderdaad op de dop van een kies, die kan ook prima van Jim zijn toch?

Spannend met Mo ook!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 06:49

@ jessica cker volg ik je nog haha is ook zo
@ nicky stoer dat je mee gaat doen helaas was ver voor mij in te komen kijken

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 07:19

Asal staat in uitgelicht!!!!!! Jeej haha

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:36

Ik heb gisteren even amateuristisch Doortje opgemeten en ik kwam op 1.28. Geen idee of dat nou echt groot is :o?

Jeetje Kelly, weer een ongelukje met Geisha :(:)

Leuk dat je naar de amateurkeuring gaat, Nicky, ik kom (als het lukt) kijken en aanmoedigen!

Grondwerkles met Jim, leuk!

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 11:42

Leuk dat iedereen zo enthousiast is over de AV evenementen! Ben benieuwd of ik jullie zal tegenkomen :)!

Leuk Joyce, Asal in uitgelicht! Heb je al meermaals gecomplimenteerd, maar ik blijf het gewoon een knap paard vinden en jullie ook een enorm leuke combinatie.

Kel, wat piep hee voor Geisha.

Katja, ik geniet van de foto's van Set, ze is zo mooi drachtig. Ik kan me voorstellen dat de tijd niet snel genoeg kan gaan voor je!

Nicky, jou zie ik sowieso in Houten! Ik breng Ses uit onder het zadel dan :). Moet alleen nog even vervoer regelen. Ik ben te lui om mijn E achter B te halen en gezien ik net een huis heb gekocht zit die Volvo station er de komende maanden nog even niet in.. Ik zoek de geldboom nog steeds :)!

Ik heb dit weekend eindelijk ook eens een bokker ontmoet :). Heb bij Amy een showhalster gekocht. En hij staat (kwijl kwijl) geweldig al zeg ik het zelf :). Ik wil binnenkort graag wat mooie foto's laten schieten zodat ik mijn huis mooi kan aankleden met mijn uit de kluiten gewassen huisdier die niet op mijn terras past maar toch een plekje in mijn huis verdiend :).

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:00

@lilian dankje wel :D ook al lekker aan het shoppen geweest bij amy ik heb een online bestelling gedaan make up voor de show is namelijk voor de minis de zelfde producten

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:09

Ja dat is ook zo! Ik ga ook nog even make-up halen bij Amy. Dus Amy, bereid je maar vast voor :P

Ik wil Princesa op de C-show West in de Liberty uitbrengen. Winnen zullen we niet, maar ik vind het gewoon enorm leuk om te doen :).

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:31

Hee leuk Lilian, wij willen Shief ook uitbrengen in de Liberty op de C-show! :D Wij zullen ook niet winnen hoor haha

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:49

Over shows gesproken, ik weet niet of jullie ook al op de hoogte zijn maar onze show is uitgesteld en we hebben de prijzen verlaagd ;). Dus moesten er nog mensen zijn die willen deelnemen, inschrijven kan tot 10 april :)!

Afbeelding

Bereden klasses zijn 15€ ;), in-hand en liberty zijn 35€ :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:56

Leuk Shanna :). Dus dan heb ik nog een mede-bokker daar :). Princesa is niet het show type. Maar vind het zoals ik al zei gewoon leuk om mee te doen. Alleen het voorbrengen wordt nog een hels karwei, want van mij is Princesa totaal niet onder de indruk. Maar dan ook echt niet. Al ga ik in een clownspak voor haar staan met een gastoeter, dan komt het Arabiertje in haar nog niet naar boven.. Daar MOET ik echt iets op gaan verzinnen.. Maar om nou een voorbrenger in te huren hiervoor... Vind ik ook weer zoiets.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 15:10

Ik kijk ff hoe de amateur gaat en misschien schrijf me daar ook nog wel voor in :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 15:11

Ja leuk :).

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 15:27

maaike1994 schreef:
Over shows gesproken, ik weet niet of jullie ook al op de hoogte zijn maar onze show is uitgesteld en we hebben de prijzen verlaagd ;). Dus moesten er nog mensen zijn die willen deelnemen, inschrijven kan tot 10 april :)!

[ Afbeelding ]

Bereden klasses zijn 15€ ;), in-hand en liberty zijn 35€ :)

Vind de regels maar verwarend..
Op Fb werd ik al getipt voor de rubriek voor paarden die al verder waren...maar mag je dan ook een prof voorbrenger laten voorbrengen....

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 15:58

@Barcelano wat vind je verwarrend?
Er zijn dus de gewone in-hand klasses voor de 'amateurvoorbrengers' met 'amateurpaarden', maar aangezien mensen met paarden die al eerder in training hebben gestaan of vroeger als eens 1e,2e of 3e zijn geweest op een c-show volgens de regels v Ecaho daaraan niet mogen meedoen, hebben we nu ook overqualified klasses ingevoegd. Dit is voor paarden die al showtraining hebben gehad of al een show hebben gewonnen, maar ook in die klasse mogen enkel amateur handlers de paarden voorbrengen, profs mogen op de show geen paarden voorbrengen.

Zal mezelf even als voorbeeld geven. Ik ben echt het voorbeeld van amateur :p, ik heb nog nooit een paard voorgebracht op show, op onze show ga ik Shatan voorbrengen. Maar Shatan heeft showtraining gehad en was vorig jaar 3e op c-show. Dus moeten wij in de overqualified klasses.
Bracht ik nu een paard mee dat nog nooit op show is geweest of nog nooit iets heeft gewonnen dan deed ik gewoon mee aan de amateurklasse.
Natuurlijk mag je wel meedoen in de amateurklasse als je zelf wel al eens een paard voorgebracht hebt op een amateurshow, je mag gewoon geen prof handler zijn.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:54

Helaas Maaike jouw dingen zijn erg ver weg steeds.

Leuk dat er ook anderen naar de show West gaan! Ik moet even een planning gaan maken, dan weet ik ook wie ik waar ga ontmoeten :+

Shan bedankt voor je leuke reacties in de fototopics! :D die van mij en Set is inderdaad erg gaaf <3

Kreeg vandaag een smsje dat de buurman de grote weide gaat slepen vandaag *\o/* das mooi, dan sluiten we ook even een stuk af en kan er weer wat groeien!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:22

Wat leuk voor iedereen een leuk jaar zo te lezen, merrie bij de hengst, merries die veulens verwachten mensen die gaan showen jeeeeej het jaar van de arabjes aan de top

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:41

Wat gaan jullie hard!!!

Gave foto's voorbij zien komen (op FB de meeste al gezien)... :)...

Ik kom ook naar Houten, misschien een idee om samen te rijden Annika? Jan Calis haal ik niet, ga 12 april naar Equiday...