Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
volg je me nog

) Maar spannend, ik heb hem in de agenda gezet hoor! Iloontjeehh schreef:Ik zeg altijd: Asi heeft een 1,5e premie (zat er bijna precies tussenin) Maar spannend, ik heb hem in de agenda gezet hoor!
!
. Moet alleen nog even vervoer regelen. Ik ben te lui om mijn E achter B te halen en gezien ik net een huis heb gekocht zit die Volvo station er de komende maanden nog even niet in.. Ik zoek de geldboom nog steeds
!
. Heb bij Amy een showhalster gekocht. En hij staat (kwijl kwijl) geweldig al zeg ik het zelf
. Ik wil binnenkort graag wat mooie foto's laten schieten zodat ik mijn huis mooi kan aankleden met mijn uit de kluiten gewassen huisdier die niet op mijn terras past maar toch een plekje in mijn huis verdiend
.
ook al lekker aan het shoppen geweest bij amy ik heb een online bestelling gedaan make up voor de show is namelijk voor de minis de zelfde producten 
.
Wij zullen ook niet winnen hoor haha
. Dus dan heb ik nog een mede-bokker daar
. Princesa is niet het show type. Maar vind het zoals ik al zei gewoon leuk om mee te doen. Alleen het voorbrengen wordt nog een hels karwei, want van mij is Princesa totaal niet onder de indruk. Maar dan ook echt niet. Al ga ik in een clownspak voor haar staan met een gastoeter, dan komt het Arabiertje in haar nog niet naar boven.. Daar MOET ik echt iets op gaan verzinnen.. Maar om nou een voorbrenger in te huren hiervoor... Vind ik ook weer zoiets.
maaike1994 schreef:Over shows gesproken, ik weet niet of jullie ook al op de hoogte zijn maar onze show is uitgesteld en we hebben de prijzen verlaagd. Dus moesten er nog mensen zijn die willen deelnemen, inschrijven kan tot 10 april
!
[ Afbeelding ]
Bereden klasses zijn 15€, in-hand en liberty zijn 35€

die van mij en Set is inderdaad erg gaaf 
das mooi, dan sluiten we ook even een stuk af en kan er weer wat groeien!