Ja, zag het al, volgens mij staat haar paard niet zo ver van Djuun en is het een klant van m'n schoonzus (ook een bokker uit O-S ). Ik ken haar verder niet hoor
Hier ook heel veel regen gehad, leuk als je op de fiets terug naar huis moet vanaf stal tijdens mn longelessen ook nog even een op hol geslagen manegepony gevangen, die ging er vandoor en sprong over de bak afscheiding heen (+/- een meter hoog) en kwam ff buurten bij mijn beginnertje die zijn eerste les had! Gelukkig is mijn lespony niet zo moeilijk en kon ik mèt brave pony aan de hand een sprong doen naar de voorbij galopperende stoute pony
Ylona, de planning was inderdaad om zondag te komen Dus fijn dat dat jou ook goed uitkomt! Is het goed als ik Desiree meeneem? Die wilde foto's van mij en Mish maken
Ja regen regen! Het viel op Horse Event nog wel mee vandaag, vooral in de ochtend veel regen maar daarna niet meer. Wel veel leuke dingen gezien, Emiel Voest, Annemarie van der Toorn enzo zijn allemaal voorbij gekomen. Interessant om ze eens in het echt te zien en spreken.
Dat zie ik dan weer minder goed op m'n telefoon...
Sieltjuh
Geplaatst: 15-09-13 00:13
Aleeneh schreef:
Het ziet er nogal uit alsof ze begeleiders van de paarden heeft weg gephotoshopt dat is dan weer jammer.
Dat was inderdaad wel heel erg duidelijk, maar desalniettemin is het een leuke foto geworden Vrees alleen dat je het op een uitvergroting goed gaat zien