Pffff kan het weer niet bijhouden. Ik las dat S.A. een paard zocht om Dream socialer te maken. Mijn merrie zou daar heel geschikt voor zijn, maar die mag van mij niet uit logeren. Roux een paard gekocht? Gefeliciteerd!!!! Verder moet ik nog bijlezen. Er kwam via FB wel iets voorbij over lootjes en een dekking winnen. Leuk!!! Ik wil Kas Verder ben ik deze week al bloednerveus voor zondag. Maar ik ben vast niet de enige.
Barcelano
Geplaatst: 13-09-13 22:52
Haha
Ik gaat de computer uit zetten... Morgen en overmorgen lange dag..
Zie sommigen morgen en anderen zondag, heb er zin in
Het is hier nu ook weer droog, zit te chillen in de bokt lounge
Goede rit Amy.
Jammer Joyce maar begrijpelijk!
katjen
Geplaatst: 14-09-13 12:09
Zo wat een drukke week eindelijk rust Vorige week zaterdag na nl gereden twee van paardjes weer ophalen , een is verleasd maar moesten daar van land af en mee naar hun nieuwe huis. Maarja draken lieten ze niet vangen enz dus ik erheen , was zo vaag was echt van hallo oh baas is er binnen 1 uur stonden ze braaf op trailer. Hebben jullie rarabieren dat ook dat ze met soort van vreemde dus echt niet mee gaan .
Verder wel netjes meegelezen hier in topic maar kwam ineens om in het werk . Net even snel me huisje schoongemaakt me moeder is onderweg hierheen anders krijgt die een hartaanval zoveel troep . Verder staat hier ook alles klaar camera`s zijn opgeladen op na raalte. Ben makelijk te herkenen heb rood geverft haar en heb me grote vriendin mee.
Wat een weer zeg! Wilde eigenlijk het hele spul buiten gooien, mesten en dan Asi door de wasstraat maar ik wacht er nog maar ff mee geloof ik Waait het bij jullie ook zo hard? Lijkt wel alsof het stormt zeg...
het waait gelukkig niet maar heb wel de paarden tussen de buien door moeten trainen. Maar ze zijn nu allemaal klaar en begint al weer te plenzen, zo blij dat ik niet naar cc ben gegaan
Jonguuuuh wacht nou effe met dat nieuwe topic Volgend weekend ga ik naar SA foto's maken, o.a. voor in de openingspost.
kan dat btw op zondag? ik ga zat. mid. weg en kom zon. nacht ergens thuis ofzo, dus dan slaap ik uit zondag, maar zat. gaan ze dan eerder naar binnen, dus either zat. wat vroeger dan normaal of zon. iets later dan normaal
sherif
Geplaatst: 14-09-13 17:51
Bren79 schreef:
Dus meeting bij de shop ? Hoe laat
Pauze zal rond 12.30 uur zijn Ik meld me tegen die tijd bij de shop
sherif
Geplaatst: 14-09-13 17:52
Voor een ieder die meedoet; Succes maar bovenal veeeeeeel plezier gewenst!