Ik ben vanmorgen verrast met een Mishtopicje

[ITP] Mish van Aleeneh
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aangezien ik de nieuwe OP ga maken wil ik jullie vragen om een foto naar mij te pb'en die je heel graag in de OP zou zien! Liefst van jou en je paard samen, ik ga het niet in een thema proppen maar selfies met je paard zijn natuurlijk altijd leuk en lief omdat je er dan beide van dichtbij opstaatMaximaal 2 foto's p.paard. dat mogen dus 1 samen, en 1 naar keuze zijn. (per paard). Als je 2 paarden hebt mag je dus 4 foto's opsturen maar 2 of 3 is wel handiger
misschien 1 per paard en 1 van de paarden samen in dat geval.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aleeneh schreef:Vandaag heb ik even met Mish gewandeld zonder extra touw om d'r halsEn we hebben ons wandelrondje nog ietsje uitgebreid ook. Ze was superbraaf en kroop bijna in me als het spannend werd, beetje steun zoeken bij mij. Dus het gaat inderdaad al veel beter!
Haha wat apart dat Jass er op die manier weer moeite mee had. Dat had Mish juist totaal weer niet. Grappig dat ze allemaal anders zijn, zo.
Hey Adawi, leuk dat je er weer bent
Fijn dat Yus het goed maakt, we wachten allemaal in spanning af!
Jongens, ik zit een beetje met een dilemmaMaar ik wil het ook niet openbaar in het topic gooien. Is er iemand die ik even om advies zou mogen vragen?