Knalkleur blauw staat genoteerd! Paars kan ik voor kijken, maar is er volgens mij niet in Hamilton...
Ik vind rood heel mooi op Nas, maar ik denk ook dat het per paard verschilt.. Ik ging echt voor roze, eindelijk een merrie....maar het past gewoon niet bij haar op de een of andere manier. Umoyax heeft in principe zwart en goud, maar ik wijk nogal eens af daarvan Jammere is dat heel veel kitscherig wordt op hem.
Shanna_
Geplaatst: 13-09-13 20:18
Ja Shief dacht, rot op met die camera en ga recht zitten
Goeieaaf, Dat word reden om bij je shop te snuffelen Amy Iloon heb er ook wel 1 staan maar die leen ik daarvoor niet uit heb niks aan een paard die in de kreukels kan komen, ga niet onnodig risicos nemen. Katja jeej setje weer thuis en wat denk je zelf Leuke inrichting dames! Lieve shief Margot gefeli heb je direct afleiding tijdens deze rottige tijd veel sterkte gewenst Miran jou uitspraken geweldig Csa wat een prachthond Dus meeting bij de shop ? Hoe laat
Ik weet alleen niet of mn leverancier ze ook daadwerkelijk allemaal heeft, das een beetje het ding Aangezien ik ze morgen dan gelijk oppik heb ik ook geen tijd om te bestellen
Kijken of het me nu lukt om een foto te plaatsen van de pup, ben soms zoooooo
Oh die zijn lief/leuk
Ik wil een rodesian
De linker is inderdaad een schatje, de rechter is voor ons super super lief maar die wil je als vreemde liever niet tegenkomen als ze los is..... (Tibetaanse Mastiff uit oude bloedlijnen, MEGA waaks en fel)
Jonguuuuh wacht nou effe met dat nieuwe topic Volgend weekend ga ik naar SA foto's maken, o.a. voor in de openingspost.
@Ylona: Tsja sorry maar mijn paardje staat al bij jullie en gaat 'm ook echt niet worden qua formaat denk ik Ik weet zo gauw niemand, maar ik zal m'n oren voor je open houden.
@Joyce: Klopt, dat was Assen!
@De persoon die vroeg hoe t met mijn bijrijdpaardje ging: Goed! Heb net vandaag weer gereden, het is wel een beetje een flapdrol hoor, echt een paardje met gevoel voor humor. Ben nu de enige die 'm rijdt, is best wel een verantwoordelijkheid met zo'n jong paard, maar tot nu toe gaat het wel prima. Hij is een beetje recalcitrant en wilde niet vooruit in draf en ging bokjes geven als ik daar niet mee akkoord ging maar toen hij daar eenmaal doorheen was liep hij als een tierelier. Ik ben nu de ho-knop aan het proberen te monteren, en aan het oefenen op sturen met m'n zit. Pakt hij best goed op! Valt me niks tegen.
@Amy: leuke acties Jammer dat paardje nog beetje jong is om gedekt te worden hahaha.
haha gezellig juist toch je kan altijd de nieuwe OP temmen om er nog 2 foto's aan toe te laten voegen
Barcelano
Geplaatst: 13-09-13 22:15
set_elkol schreef:
haha gezellig juist toch je kan altijd de nieuwe OP temmen om er nog 2 foto's aan toe te laten voegen
Slim
Nou ik heb me bedje al klaar liggen voor in de trailer...ideaal zo'n militair als vriendje. Oprolbare matrasje en mummie slaapzak...ik heb het morgen niet