Uiteraard Heb anderhalf jaar geleden daar wel eens een A-proefje gedaan (we hadden toen net een maand een goed zadel), maar de galop blijft niet Djuun én mijn sterkte kant, dus dat is eigenlijk voor mij de grootste stap zeg maar Al met al heb ik er wel zin in Ga echt voor de lol en voor de ervaring Vind het wel een goede stap voor Djuun om eens zo'n proefje te rijden in een vreemde omgeving
Nu nog eens brainstormen wat we met haar manen moeten
Ja, maar vrees dat Djuun dr manen daar nog net een stukje te kort voor zijn op dit moment. Een half jaar verder en dan leg ik er weer zo een hengstenvlecht in.
Jullie vroegen toch vorige week naar dr manen ofzo? Ik heb gisteren foto's gemaakt, ff uploaden!
vind met lange manen een hengstenvlecht ook mooier dan knotjes, die worden zo dik en bol dan.
Voel me vreselijk wat betreft Gary Hij ligt hier pijnlijk en verdrugst te miepen naar me. Hij wil niet staan of zitten laat staan lopen terwijl hij eigenlijk wel even zou moeten piesen. zucht slapeloze nacht op de bank denk ik zo
Sieltjuh
Geplaatst: 10-11-14 23:34
Nou, begin juli is Djuun gekortwiekt. Haar manen waren namelijk nog deze zielige plukjes
Zag er een stuk gezonder uit toen het was gekortwiekt.
Opzich kan ik best wel strak een hengstenvlecht erin leggen Maar dan moeten ze eerst weer minstens een halve handbreedte langer zijn, want anders gaat het overal pieken.
Ik denk ook idd roosjes, dat hebben we toen anderhalf jaar geleden ook gedaan en stond best sexy Alleen is een hengstenvlecht echt 3x sneller gedaan
ik voel me vooral zo schuldig omdat ik in eerste instantie wel iets meer bungeling in z'n pootje zag maar hij leek hem vooral slap te houden, maar ik zag kapotte kussens wat vaker zo is door graven onder bomen etc. en zei nog 'eigen schuld dikke bult ik ga je niet dragen als dat is wat je verwacht'. Maar dat hij elke 2 meter ging zitten, miepte en trilde bezorgde me dan ook weer een rot gevoel. Toen zag ik hoeveel dikker het al was na een vinger over de teentjes was het duidelijk...dit is stuk. Alleen hoe stuk. je hoopt toch dat een spalk en rust genoeg is. Ik voel me zo'n slechte baas Vind het vooral nu zo sneu dat hij geen rust kan vinden om even te slapen weer
Jullie meid heeft inderdaad geen heel erg dik haar...veel masseren dan maar he
Met een nieuwe schroefboormachine kun je veel! Beetje hetzelfde idee als een feesthoedje alleen dan met twee elastiekjes, de hoorn heb ik van zo'n zwemnoodle gemaakt en parelmoer geverfd.
Djuun wordt een wedstrijdpaard! Ik hou wel van knotjes.
Zielig Lisa... Maar is het dan niet gelijk gespalkt?