Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ersiel en Letiets, wat een ontzettende droogkloot van een knol hebben jullie. Ik heb me slapgelachen om dat filmpje van het rondje.
En Moyo is volgens mij echt een grapjas.
Vind het secuurder om het rechtstreeks te doen.

Lief dier!!

Brr. Gisteren was het nog erger, toen werden we bijna omver gewaaid. Mish was er helemaal ongedurig van.
En dan wonen wij aan de kust! Hier was het gisteren ook gewoon lekker, maar vandaag nog beter (ondanks wel iets meer wind). 

Samen klein stukje opgereden, Pas had grooote haast en Djuun was echt niet van plan om haar bij te houden
Latah, daar wordt je moe van
Djuun is een luiwammesje! 

en Djuun er op het gemakje
De de punten vergeten we maar gauw zaterdag nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ben trots op mijn kleine aapje
wat een beweging heeft die zeg.
wat leuk dat je je tante en Pas tegenkwam Ersiel! 
Het waaide buiten en het reclamezeil dat langs het hek gespannen is klapperde daardoor een beetje, daar was eventjes wat drama om
En daarna bleef hij er in... meneer was aan het terugduwen naar mijn been, bit vastpakken en opzij springen omdat het zeil langs de rand iets klapperde, niet voorwaarts op been reageren... Toen heb ik hem direct na het niet reageren op het been een goede mep (
) gegeven en hij was daarna zo beduusd
dat hij de rest van de tijd écht als een zonnetje heeft gelopen
Held