Leuke filmpjes trouwens, heerlijk met paard op vakantie! Misschien volgend jaar wel optie voor me
Dit jaar luxe met twee vakanties, maar zit er volgend jaar ws niet in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dit jaar luxe met twee vakanties, maar zit er volgend jaar ws niet in
we hebben kilometers door bos, land en water gemaakt
in het bos stonden her en der wat crosshindernissen zoals boomstammen van verschillende diktes en hoogtes, en een waterbak
en op het vakantiepark zelf hadden ze ook een waterbak, die goed vol zat na 2 nachten van storm/onweer met heel wat liter regen

maar dan moet ik eerst een eigen plekkie vinden en da's nog redelijk lastig helaas.
ik kan het niet langer ontkennen en negeren... Ik moet nu met meer dan 100 vliegjes per zijde toch kuray's kleur gaan wijzigen naar vliegenschimmel
het is dieprood tot bruinig, beetje zoals taffie is qua kleur
ik riep altijd: ach 1 of 2 vliegjes kan geen kwaad, dat kan ik wel hebben... maar nu zijn het er geen 1 of 2 meer en er komen er steeds meer bij
en hij is pas 7 dus hij heeft nog een heel leven voor zich om nóg meer vliegjes te krijgen
ik wilde een spierwitte hengst
ach, hij wordt er niet minder lief om en ook niet minder typisch, wel minder mooi maar dat is smaakgebonden

(zegt degene die altijd voorkeur heeft voor vossen
)
Helemaal mijn type
Dát vond ik pas apart
Sieltjuh schreef:Ik las vd week bij iemand in zn profiel, kruising Rhodesian Ridgeback met een TekkelDát vond ik pas apart
Lilly heeft het naaktgen dus ik hoopte al op mini-yorkjes met naaktgen, met alleen haar op hoofd, staart en onderste helft van pootjes
maar de eerste schijnt zwart te zijn met een beetje wit. Zal straks wel foto's op fb zien gok ik 
wit puntje aan staart
alleen een kuifje en puntje vd staart behaard