Maar hij lijkt eindelijk een beetje moe te worden dus ik ga hem naar bed brengen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MirandaFuego schreef:Ja joh hij zit ook alle instellingen te veranderen en ondertussen te blazen tegen de honden..
Maar hij lijkt eindelijk een beetje moe te worden dus ik ga hem naar bed brengen!

Valt echt op, als ze eenmaal gaat lopen gaat ze allerlei fratsen uithalen. moest wel lachen, ze schrok paar keer op dezelfde plek dus even stil gezet en gekalmeerd, na een paar minuten begint ze te stappen, draaft aan en gaat verder waar we gebleven waren
 Valt echt op, als ze eenmaal gaat lopen gaat ze allerlei fratsen uithalen. moest wel lachen, ze schrok paar keer op dezelfde plek dus even stil gezet en gekalmeerd, na een paar minuten begint ze te stappen, draaft aan en gaat verder waar we gebleven waren  

sherif schreef:Aleeneh schreef:Ja ik ben nog steeds voor dat we een centraal meetingmomentje doen
In de pauze bij de stand van de Arabian Horse Store afspreken?
dat is inderdaad een goede plek af te spreken

Ennuh.....ook nog kans op een showhalstertje winnen he
 Ennuh.....ook nog kans op een showhalstertje winnen he 

Maar ik doe wel mee, anders kan ik vast een van jullie er wel weer blij mee maken
 Maar ik doe wel mee, anders kan ik vast een van jullie er wel weer blij mee maken 
 Het is iig nooit saai!!
 Het is iig nooit saai!!                                                         

Roux schreef:Heb nog niet alles bijgelezenmaar .... Tjafar is goedgekeurd en ze komen em a.s. zondag brengen

Eindelijk weer wat positiefs hier