Thirsa_ schreef:Ben net op de fiets naar Thirsa geweest, heb een zere kont
... allemaal voor het goeie doel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thirsa_ schreef:Ben net op de fiets naar Thirsa geweest, heb een zere kont
Melina schreef:Mijn paardjes staan heerlijk in de wei te grazen, geen last van verveling gelukkig
Djilan schreef:Biks krijgt hij niet en muesli verdwijnt denk ik in de bodem. Plus het risico op zandkoliek durf ik niet te nemenHet is wel weiland, maar momenteel èrg weinig gras en dus zou er teveel zand mee komen.
Plus dat de merrie die erbij staat al te dik is en wil ik hem lang genoeg bezig houden moet er een aardige hoeveelheid in
Oh nog zo'n gek hier hoorJe had altijd die vierkantige snoepjes in die oranje zakjes (carrotsmaak) en die at ik zelf ook als ik trek had. Was net een soort van ongezoute chipskoekjes
)
Jeannette schreef:Ik vind het echt een plaatje om te zien!
Jmc schreef:Jemig Isabel! Wat een extreem hoofdje heeft Manisha'h erop zitten! Prachtige foto met je nichtje! Je hebt trouwens een PB'tje.
PS. Wat een lieve kleine wollige oortjes!!
ArabianRanch schreef:
corine1981 schreef:@AR; goed he. We hebben het er op de hengstenkeuring nog over gehad (remember? was met Sanne mee) dat het zo'n hopeloos geval leek bij tijd en wijle...
corine1981 schreef:![]()
Ben ook errug blij.
Nu een gaatje vinden in de agenda en dan kom ik naar jouw prachtpaarden kijken
ShamalArabs schreef:weet je dat je dan langs die van mij rijd? en ik rij dagelijks door isabel's woonplaats van en naar stal/huis.