Kan best, ik heb de beide dagen meegedaan, maar zaterdag moest ik toch ff in de stal wachten voor ik mee kon doen met de amateurenproef.
Heb je zelf ook gereden of voorgebracht?
Jeannette
Geplaatst: 26-11-12 23:10
Mijn kanjer. Hij zorgt ervoor dat ik zoveel plezier heb in rijden. Altijd een blije hinnik als ik op stal kom. Hij heeft humor, is grappig , ondeugend en o zo lief. Ik heb geen dag spijt gehad van de beslissing mijn andere paard te verkopen en de uitdaging aan te gaan door Azim te kopen. Dream is gelukkig als bospaard en aan Azim heb ik een superleuk dressuurpaard.
Jeannette
Geplaatst: 26-11-12 23:11
Op zondag heeft hij meegedaan in de ruinenrubriek.
Hoi Jeanette, weer mooie foto's van Azim. Had je nog lekker gereden bij Ilona? Helaas lukt t mij niet om foto's erop te zetten vanachter m'n iPad. Maar in m'n link in mijn profiel staan er nog een aantal van Amir waar we erg trots op zijn.
Dank je wel Het is mijn oogappeltje, mijn modelletje
AlSafy
Geplaatst: 09-01-13 17:48
ik ben nog nieuw op bokt, dus nog even wat fotos zoeken haha
hier een grappige, kleine Rawaan ging met 2 maanden voor het eerst met mama naar de woestijn
als een echte arabier betaamt durfde ze ver van haar moeder als een gek rond te draven, heuvel op heuvel af, bij terugkomst in de box viel ze meteen in slaap
Ja ze houden er ook echt van! Ze worden helemaal blij van de woestijn en zijn altijd in voor een stukje op topsnelheid! als we veulens voor het eerst meenemen lijken ze altijd wel onder de indruk, en dan ruiken ze een beetje aan het zand en beginnen dan als een dolle te spelen
wauw, Amir is een plaatje zeg! Welke afstamming heeft hij? en heeft hij krullen van zichzelf of is hij gevlochten geweest.
NK Amir zoals hij eigenlijk voluit heet zijn afstamming is Pools, vader = Pegaz moeder = Aurea.
Zijn manen en staart zitten idd lekker in de vlecht. Hij is een echte penny paard:) ben dan ook super zuinig op zijn manen en staart. Helaas denkt hij daar in t and wel anders over.