[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 19:54

oooh wat een bekkie

Moossie90Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 20:16

Wat goed Roma! Ik zal duimen voor hem.

Wat groeit ilya! En hij blijft erg leuk om te zien.

Laptop die gestolen is is echt stom. Waarom doen mensen dat.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 20:40

Mooi Arabisch bekkie Joyce!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 20:47

:wave:
Ik leef nog hoor :D

Roma, welkom :) Ik zat ff in je profiel te spieken, want heb wel eens topics e.d. van je voorbij zien komen, maar wist eigenlijk nooit goed welke paarden jij nou hebt, maar wat een plaatjes allemaal zeg :j

Joyce, wat een lief snoetje <3

Andere Joyce, mooi vergelijkingsplaatje :D Ik laat eigenlijk veel te weinig rijfoto's maken. Maak het liefste As Seen Through Horses Ears foto's :')

Ah Tam, echt superstom van je laptop zeg -O- Balen!!!

Baukje, vliegebier?? Vurtel :))

Hier begin van de middag op pad geweest met Djuun, was heerlijk weer hier, dus heb het er even van genomen :D (morgen ook weinig tijd ivm verjaardagsfeestje oma).
Onderaan de duinen scheen het zonnetje zo mooi <3
AfbeeldingAfbeelding
Knappie <3
Afbeelding
En het pad onderaan de duin lag gewoon super :D Heb geen nat plekje gezien in het bos, in tegenstelling tot de bermen (drekboooeeel!).
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 20:52

Mooie foto's van Djuun! Lekker hoor.

rachellevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:00

set_elkol schreef:
Haai Rachelle dit topic is wel om gezellig te kletsen en niet alleen foto's te laten zien, ga je gezellig meekletsen?

en je weet hoe ik over Saar denk <3

(voor de mede-topicgangers, ik had Saar bijna gekocht afgelopen zomer)

Ben je nog steeds dankbaar dat je haar niet gekocht had. Jij was de enige die ik haar gunde.
Maar ze word steeds mooier en we krijgen nu echt een band.
Omdat ik een half arabier in pension heb, die naar binnen moet, staat Saar nu ook binnen. anders staat Valentijn alleen. Dat bevalt haar goed en ze groeit als kool. Ik heb haar laatst gemeten op 1.44m.
Ik zou niet weten of dat groot of klein is voor een 2.5 jarige.
Ik ben een tijdje niet op bokt geweest en wilde beetje bijlezen, maar dat is echt niet te doen.
Dus, sorry, dat ik met de deur in huis val.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:01

Gewoon de laatste twee pagina's pakken en beetje bijscrollen. Ik hou het anders ook niet meer bij hoor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:10

joysjuh1987 schreef:
@Olina welk zadel heb je nu?

Voor de liefhebbers, de site van Asal is weer aangepast
http://www.scenicasal.webklik.nl

Er ligt nu een Thorowgood Maxam op :)

En wat is Asal toch een leuk dier! Je woont trouwens niet zo ver bij Eline en mij vandaan zie ik :D

En weer knappe Djuun foto's :D Ziet er heerlijk uit!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:17

Prachtige zonnestraal foto's van Djuun! En van Ilya zag ik ook leuk video voorbij komen (of was dat FB)?

Het was echt echt weer super lekker weer! Helaas geen drol aan gehad, want moest Nour overhuizen. Ging allemaal heel relaxed, Bravebier stapte ook vlot op de trailer dus was dus nog aan de vroege kant!
En wat n heerlijke stek heeft ie ook nu weer bij Kris! Was meteen ok en relaxed, en ach die drukte van een open barn is hij wel gewend van thuis, vindt t heerlijk om lekker veel aandacht te krijgen, al zag ik wel dat ie toch wel moe was op gegeven moment.
Guppy... <3
Ook super leuk gekletst met oude en nieuwe bekenden en helaas toch op tijd weer aangereden want ik had t zo kkkkkkoud! Volgende week dan maar weer in de herhaling bij de BALV en kerstborrel van de DAWRA! Gezellig! :D

Nour @ STAR*K

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:20

mooie nette manen heeft Nour! Hoe lang 'moet' je hem missen?

Klopt filmpje hier en op fb :j spammerdespam :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:21

Zag ook je foto op FB Yildiz, wat een knappie daar in de stal <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:34

En terecht Katja! ;)

Thanks! :o Moet m wel vier hele weken missen. ;(
Maar hij is in goede handen en ben heel benieuwd. Hij is natuurlijk vaker ergens anders geweest voor n tijdje en heeft ook n vrij relaxte aard. Weet nu al dat ie binnen no time iedereen naar z'n hand heeft gezet, lol! :D Tis gewoon heerlijk dier! Maar ja... Hij is wel m'n mattie... -O-

Wel jammer dat ik er eigenlijk al zo vroeg was, want tegen de tijd dat t echt druk werd was ik veranderd in een ijsklomp en wilde ik echt echt naar huis.
Annika eigenlijk niet eens kunnen spreken, alsook Suus... ;( En ook Baukje maar redelijk kort, Clau alleen ff knuffelen en ook Anja maar kort. Blegh... Gaan we volgende week over doen hoor?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:44

IJsklomp? Was het dan zo koud waar je waren? Het was hier echt heel erg aangenaam heel de dag. Pas toen ik rond 5 uur terug kwam van schilderen begon het echt af te koelen. Heb in mn trui staan uitmesten en had met rijden ook eigenlijk wel mn jas uit kunnen doen :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:45

Ow en als toevoeging: ik ben een koulijer op en top :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:53

Oh jaaaa vandaag was heerlijk, met een zonnetje erbij <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 22:55

Jaaaa t was heerlijk! En toen ging de zon onder.... Brrrrrrrr :brr: Was rond 15 uur bij Kris en ongeveer tot 19, 19.30 gebleven. Bij Nour normaal is t echt gruwelijk warm op stal, daar gewoon open, brrrrr :brr:

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:02

Oooow, nee dan was het idd wel afgekoeld ja :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:24

Ilya showt even het prachtige naambordje wat Shanna heeft gemaakt (speciaal voor dat doeleinde even met een strotouwtje :+ )m en zoals te zien op de 2de foto is het bordje modderproof :D zo eraf geveegd.

Afbeelding

Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:25

Sorry jongens, maar dit wordt even een egopost -O-

Vandaag is het opnieuw compleet misgegaan met laden, tot en met zich laten vallen aan toe.

Ik was op de menclub voor een super geslaagde training, maar toen we begonnen met laden gebeurde er vanalles zodat we in de slechtst mogelijke omstandigheden moesten laden. Eerst begon er net naast de trailer een hond te janken en rond te springen, en vervolgens begon er ook een ander paard te stressen.
De eerste kans om te laden (die juist zo belangrijk is) was dus al verloren.

Vervolgens heb ik de trailer verplaatst zodat we op een rustiger plek stonden, maar daardoor had ik geen begrenzing meer aan de linkerkant van de klep. En laat dat nou net de kant zijn waar hij altijd langs de klep springt. Dus we proberen opnieuw, maar terwijl we voor de trailer stonden sloegen ineens alle stoppen door. Dus ik riep tegen de man die me (nogal ongevraagd) hielp dat hij moest loslaten, maar hij dacht daar blijkbaar anders over. En Sem probeerde over de wielkap van de trailer weg te springen maar landde verkeerd en viel op zijn rug.

Ik begreep er niks van, want gisteren waren we nog op een onderlinge springwedstrijd (waar we trouwens twee keer foutloos reden) en laadde hij prima. Vandaag onderweg naar de les ging het niet fantastisch, maar uiteindelijk wel stressvrij kunnen laden. En dan ineens zo'n ontploffing :\

Daarna heeft mijn trainer even geholpen, maar tegen die tijd was Sem al helemaal van z'n melk. Uiteindelijk is hij er wel op gegaan, maar ik voel me echt vreselijk nu :\ En dat terwijl de training net zo goed ging! Ik ben echt bang dat die 3,5 jaar werk voor het netjes trailerladen voor niets is geweest en dat ik van 0 zal moeten herbeginnen |(

Edit: Wat een leuke foto's van Nour en Ilya!
Laatst bijgewerkt door Eline91 op 06-12-14 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Moossie90Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:26

Hahaha kijk eens hoe ik heet! Te leuk!

Hoezo moet Nour daar een maand blijven? Echt lang....

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:27

lucht vooral even je hart, wat vervelend zeg! maar ook herkenbaar, voor hun hoeft er maar iets kleins te zijn wat ze tegenhoudt. Hoop dat ie geen last krijgt van zijn val, he joh wat balen zeg!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:39

Super ***! Maar weet je, als jij er al zo lang mee bezig bent geweest en t ging wel goed, dat is dat niet in ene weg. Echt niet! Pak morgen in alle rust weer die trailer en ga oefenen, totdat t goed en vlot gaat en zet m dan terug na uitgebreid belonen. Gaat echt goed komen als jij je koppie maar niet laat hangen en geduld hebt! :(:)

Nour gaat maandje in training als voorbereiding op zoetjes aan z'n eerste wedstrijdseizoen.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:44

Hé dank je, ik voel me al iets beter nu ik het allemaal eens heb kunnen vertellen :) Het valt nog af te wachten wat de fysieke en mentale schade is, maar ik geef het zeker niet op!

Om nog met iets positiefs te kunnen eindigen: Sem is dus mee geweest naar de menclub en daar hebben we een privéles tweespan gehad :) Die ging echt heel fijn, zeker omdat hij pas zo kort ingespannen loopt. De trainer zei zelfs dat hij echt een goed paard is (en dat zegt hij niet gauw :D )

Waauw, Nour zijn eerste wedstrijdseizoen al? Wat worden kleine jongens toch snel groot hé...

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 00:03

Jeetje dat is echt sh*t zeg!! Maar wel fijn dat de les zo lekker ging, ik vind tweespan mennen zo knap!

... Iemand zin om morgen mee te gaan naar dierenpark Amersfoort? :+ ik moet daar een stukje filmen voor een onderzoek, maar mn onderzoekspartner kan niet ivm ziekte -O- en alleen is ook maar zo alleen :))

Moossie90Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 00:03

Had even over je trailer laadprobleem heen gelezen Eline. Sorry, daarvoor. Ik zou daar echt kwaad om kunnen worden, ongevraagd helpen en niet luisteren {:)-:(
Ik hoop dat Sem gewoon rustig laad de volgende keer. Morgen oefenen is misschien geen slecht idee.

Wauw, Nour gewoon in training voor wedstrijdseizoen, gaat snel. Ik vind hem echt gaaf. :j