Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zat ff in je profiel te spieken, want heb wel eens topics e.d. van je voorbij zien komen, maar wist eigenlijk nooit goed welke paarden jij nou hebt, maar wat een plaatjes allemaal zeg 

Ik laat eigenlijk veel te weinig rijfoto's maken. Maak het liefste As Seen Through Horses Ears foto's 
 Balen!!!
 (morgen ook weinig tijd ivm verjaardagsfeestje oma). 

Heb geen nat plekje gezien in het bos, in tegenstelling tot de bermen (drekboooeeel!).set_elkol schreef:Haai Rachelle dit topic is wel om gezellig te kletsen en niet alleen foto's te laten zien, ga je gezellig meekletsen?
en je weet hoe ik over Saar denk
(voor de mede-topicgangers, ik had Saar bijna gekocht afgelopen zomer)
                                                         joysjuh1987 schreef:@Olina welk zadel heb je nu?
Voor de liefhebbers, de site van Asal is weer aangepast
http://www.scenicasal.webklik.nl

Ziet er heerlijk uit!                                                         

spammerdespam 

Moet m wel vier hele weken missen.  

Tis gewoon heerlijk dier! Maar ja... Hij is wel m'n mattie... 

En ook Baukje maar redelijk kort, Clau alleen ff knuffelen en ook Anja maar kort. Blegh... Gaan we volgende week over doen hoor?                                                         

En dat terwijl de training net zo goed ging! Ik ben echt bang dat die 3,5 jaar werk voor het netjes trailerladen voor niets is geweest en dat ik van 0 zal moeten herbeginnen  

Het valt nog af te wachten wat de fysieke en mentale schade is, maar ik geef het zeker niet op!
 Die ging echt heel fijn, zeker omdat hij pas zo kort ingespannen loopt. De trainer zei zelfs dat hij echt een goed paard is (en dat zegt hij niet gauw 
 )
 ik moet daar een stukje filmen voor een onderzoek, maar mn onderzoekspartner kan niet ivm ziekte 
 en alleen is ook maar zo alleen