Ja, ik hoorde het op de livestream, vreselijk zeg! Ik kende hem niet persoonlijk maar wens familie, vrienden en iedereen die hem wel gekend heeft heel veel sterkte!
Ik ben blij , me vent heeft zojuist een trailer gekocht
Stoerrrr!
DMHorses
Geplaatst: 29-09-13 19:33
Vanmiddag een oude bekende opgezocht. Helaas zit zijn vrouwtje in de revalidatie omdat ze verkeerd van hem afgevallen is, maar toch is ze nog helemaal gek op deze kanjer en geef haar eens ongelijk! image by misssol, on Flickr
DM Gigolo (TS Gradadell x Soleda)
Set_Elkol
Geplaatst: 29-09-13 19:35
Knap fokproduct! Jammer van zijn baassie Ik dacht dat hij blonder was! Sonar vind ik ook al zo'n knapperd
Sven was samen met Sofie degene achter de Al-Shama stud. Naast fokken doen ze daar verschrikkelijk goed werk met veulens (moederloze maar ook prematuurtjes etc) en hadden ze met enige regelmaat rehabilitatiepaarden. Stijn heeft zijn eigen- en trainingspaarden daar gestald staan en zodoende kwam ik er de laatste maanden zo nu en dan, ivm de paarden van danielle.
Ik besef me trouwens net hoeveel witter set nog is geworden in 1 jaar tijd, qua manen. Omdat ze al aardig wit is vergeet ik wel eens dat ze nog steeds verandert