Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

200 volgens mij.

. Ik ben daarin wel een pietje precies dus alles moet kaal.
in de zomer is ook leuk lijkt me zo. Voorjaar ook goed 
... 
Die gaat plank gas over andere paarden heen zodra het er meer dan 2 zijn...blijft toch een beetje renpaard zeg maar

mis ene hoop spieren op dat dier. Was de eigenaar er al over uit of ze haar wel of niet wilde verkopen?? of heb je haar bedreigd om een ander antwoord uit haar te krijgen?

Heeft inderdaad veel weg van een quarter, klopt dat Lisa, omdat ook quarters veel snelheid maken tijdens hun run om vervolgens een stop in te zetten, dat deze ook zo'n afhellend kruis heeft om snelheid te maken (hun achterhand eronder te zetten?) Kan me de overeenkomst wel goed voorstellen (zoals ik hem beredeneer dan)
Ik hou ook wel van een beetje een brede arabier

En daarom begrijp ik heel goed dat bepaalde fokdoelen nu éénmaal iets anders vragen qua exterieur dan show (sorry gaat het toch weer over fokken
) Heel leuk die platte kruizen, maar kan me voorstellen dat als renpaarden fokt, dit niet terug wil zien, rasstandaard of niet
(maargoed zo denk ik erover, Moyo lijkt af en toe ook een halve quarter
)

Tja, je weet dat t mijn smaak ook niet is, vind t gewoon geen arabier, wel een mooi krachtig paard en ongetwijfeld loei snel. Daarentegen hou ik wel van body maar graag elegant.
Ik liet hem namelijk los op het grasveld en dat was nieuw en wel zo prachtig! Morgen misschien ook nog.