Oohh je neemt Asi mee *kwijl* Ik wil haar ontmoeten
zoutenootjes
Geplaatst: 12-09-13 21:04
Het weer voor zondag: 16 graden, regenkans 80%. Vandaag was het beter dan dat het in het weekeinde gaat worden. Zaterdag wordt het ook 16 graden, regenkans 90%, 's nachts wordt het 9 graden. Zaterdag help ik mee met de wedstrijd bij ons, ik mag schrijven .
Zondag Raalte . Helaas zonder paard, maar dat komt nog wel een keer. Dat staat op mijn te doen lijstje. Wat ik ooit nog een keer gedaan wil hebben: zelf meedoen. Edit: met paard dus.
Laatst bijgewerkt door zoutenootjes op 12-09-13 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Asi is er ook Oh dat is leuk, ze had wel kunnen daten met Mo (oh nee, wij zouden geen veulentjes meer fokken, kunnen er geen afscheid van nemen
Haha
Ik wel kan heel zakelijk zijn......zeg ik nu ...nee denk het wel. Die vraag heb ik eerder gehad dus zei als ik ma en pa heb hoef ik niet nog een kind...tenzij die best gelukt is dan wil ik er best een x aantal keer mee showen en dan zien we wel verder
@zoutenootjes misschien mag je asal dan schrijven ik rij mee bij jullie Ik wil zondag ook wel graag gaan dus misschien tot zondag
MirandaMalik
Geplaatst: 12-09-13 22:24
Even babyspam..
Zaterdag hebben we Nikita's feestje dus zondag moet ik echt uitrusten...
Barcelano
Geplaatst: 12-09-13 22:26
Liefff Dat deed ie van ons ook altijd...nu ligt ie af en toe aan het voeteneind..mis het wel hoor dat ie op me kwam liggen toen Bobbie nog een Bobbietje was
Helaas gaat zondag het em niet worden voor ons, maar ik wens jullie alvast heel veel plezier!
Vandaag lekkere ronde gedaan met Djuun en Letiets op Pasja, was weer lekker samen rijden En vanmiddag naar de Ikea, waar ik schandalig veel heb geshopt (not ), maar weer fijn dagje gehad
MirandaMalik
Geplaatst: 12-09-13 22:29
Haha, als ik filmpjes en foto's terug zie van dat mijn beessies nog klein zijn vind ik het ook altijd zoowh schattig.. En het is zo snel voorbij...wel leuk om aan terug te denken./';(*********** (Dat laatste heeft hij zelf getypt!)