En ik wil nooit meer terug!
Tien, das niet leuk dat je niet kan rijden, maar gaat vast in de toekomst weer gebeuren.
Ik heb ook wel eens een tijdlang niet kunnen rijden en dan mis je het zo!
En als het wel kan sla je gerust weer over.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dit weekend al overhuizen, heb de kriebels
Nee zonder gekheid geloof wel dat je conditie hebt hoor.
en we zien vanzelf het resultaat van het reclamewerk voorbij komen, ben wel benieuwd hoor.
Gooide hem in de rijbaan om z'n energie eruit te gooien met als gevolg...hij deed helemaal niks
. Ging er maar heen om wat boe te roepen komt meneer plank gas aangalloperen Om op een meter bij me vandaan steil op z'n achterbenen te staan minuten lang. Met z'n hoofd gooien, rondjes draaien bijna weer op de grond komen om weer steil omhoog te gaan. Keek hem wat aan met m'n armen over elkaar
'what's ya doing big boy? ' Waarna z'n staart plat op z'n rug ging en hij onvoorstelbaar door de baan draafde. Hals rond oren er strak op en snuiven en knorren
mijn hart sloeg tien keer over, m'n adem stokte. Toen alles weer op gang kwam merkte ik m'n kippenvel en natte ogen op. Voor mij letterlijk het paard waar m'n hart sneller van gaat slaan

.....Gevolg....wond op de sprong, wond op de kogel en een olifanten been dus maar aan de hand stappen. Ze is er geen pas kreupel aan maar ben toch liever wat voorzichtig.

Vind t knap t opstellen, krijg die voeten wel goed met hals eruit zo niet.
Op de foto staat Zaar wel wat raar ver met z'n achterbenen naar achteren. Zie dat vaker met paarden met n slechte toplijn om ze zo strak te trekken, maar dat heeft hij toch niet nodig?
Ze was aan de longe eerst behoorlijk fris (lees snorty showmodus wauw!
) dus was wel benieuwd hoe onder de man maar ging dus top! Nu ook lekker voor t been hihi.
)
... Gelukkig niet kreupel... Brave poown... En ja, Silver is heeeeel eigenwijs!

En ja, die benen dat is volgens mij de hele moeilijkheidsgraad van het opstellen, je wilt de hals wel naar voren vragen maar je wilt dat ze hun gewicht blijven verdelen over vier benen
Ik vind het knap!
Hoop dat je er weer een tijdje mee vooruit kunt nu!
Hier de mannen ook lekkere berenvachtjes en de prinses Asi geschoren en onder een dekentje

. 

. Hahah anyway, het gaat me niet om het starten want ik ben nog nooit officieel gestart maar ik zou zo graag een gezonde, gespierde pony willen die zich 100% goed voelt, waar ik lekker mee kan trainen, vooruit ga etc. Ze gaat wel vooruit, maar dat is anders.
. De meeste paarden staan hier al onder 200/300 gram. Geisha heeft er nu 1 van 150 gram op met een 50 grams regendeken erover. Is niet ideaal, 2 dekens en ze staat absoluut niet te warm. Hopen dat het morgen beter weer is. Die herfstdip hakt er diep in, blegh!

En niet alleen in foto topics 

Goed balen van d'r actie Joyce 

Vanmorgen in de regen Djuun gedaan, bleg, vonden er beide weinig aan...

Hier heeft t niet geregend maar vind het wel kkkkkkkoud!
(hoezo tack Addict hihi
).

... Nu dus op zoek naar een ander deken, weet alleen niet wat ik moet kiezen! Iemand ervaring met het Wug model (halve hals)?
Hahahha, die Djuun, ze kijkt er wel een beetje bedenkelijk bij haha...