Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind haar netjes lopen hoor op haar leeftijd! 
Echt een complimentje waard.
Haha dankjewel! Ik let er ook wel heel erg op
Nu mijn onderbenen nog
Wat een geweldig lieve foto's 
Wat je nu omschrijft, dat is de Friendly Game, toch? Wij hebben een level 3 Fransoos op stal staan, dus krijg wel eens wat mee.
En wat galoppeert ze makkelijk zeg!
dat is haar favo VD-ding
Maar werd paar keer herhaald en en kwam duidelijk van het erf van de buren, dus wat dat nou was 
naar de buren staan kijken, dus heb maar wat simpels nog gevraagd en toen maar afgesloten.

Klinkt alsof jullie weer lol gehad hebben. En een vreemd geluid... raadselachtig!
maar vandaag had ze genoeg rust dat ze lekker een poosje heeft staan grazen aan het touw.
Van de week neem ik haar misschien nog wel even mee maar de komende dagen doe ik even rustig aan met haar.

Zal wel eens een keer vragen of mn moeder ofzo het filmt, maar jammer genoeg gaat filmen in het donker niet zo lekker (vorige week nog geprobeerd), dus dat moet nog ff wachten tot het langer licht wordt (gezien ik VD meestal 1x in de week 's avonds doe).
Aleeneh schreef:Gaaf is dat, als een paard je zo goed aanvoelt dat dingen helemaal vanzelf lijken te gaan. Ik vind het echt superfijn voor je dat je zoveel lol weer in het rijden krijgt. Dat is echt het beste en belangrijkste wat er is, denk ik, de rest komt vanzelf wel, zolang dat maar in orde is
Het was echt heel erg naar - maar het is niet iets waarvoor je aan jezelf hoeft te twijfelen.
Gaaf dat Mo je ook zoveel kan leren door zo goed te reageren op jouw lichaamstaal. Als je paard je spiegelt dan leer je precies te zien wat jij naar hem overbrengt. Aleeneh schreef:Ik denk niet dat er iets was wat jij had kunnen doen voor die twee paarden.Het was echt heel erg naar - maar het is niet iets waarvoor je aan jezelf hoeft te twijfelen.
En met Mo kun je gewoon echt lekker genieten van het levenGaaf dat Mo je ook zoveel kan leren door zo goed te reageren op jouw lichaamstaal. Als je paard je spiegelt dan leer je precies te zien wat jij naar hem overbrengt.

Leuk zijn die veertjes eraan hè! Haha hier was ik laatst wandelen en kwam een stel kinderen tegen; 'ahh kijk een indianenpaard! mogen we die aaien' 
Misschien een leuk nieuw trucje ook voor shief, ben nu bezig met 'touch' leren als ik mn hand uit steek, voor het opstellen. Lijkt te werken! Maar heerlijk zeg als ze zo blij is

Ik vind dat blauwe halster echt leuk staan bij Dayem
die kleur blauw vind ik sowieso een mooie kleur, niet te fel maar ook niet te donker.
blije kop dr op 

Vandaag werk ik hard aan m'n stage dingetjes en wordt Noah bitloos gelongeerd door mijn bijrijdster

Het lijkt ook al meer op een paard ipv een alien:

dus even weer moest omschakelen dat dit goed was