Is ook weer helemaal goed gekomen
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

komt vanzelf goed!
 komt vanzelf goed!                                                         

altijd, geen uitzondering.
 altijd, geen uitzondering.                                                         

Hij is zo ongelooflijk veranderd... vorige keer stond ik al echt stomverbaasd van het verschil. Waar hij vroeger de tralies aanvloog als je langs z'n stal liep kwam hij nu meteen naar me toe om te knuffelen en kwam hij echt oprecht aandacht vragen. Wat geweldig om dit nu ook te zien
 Hij is zo ongelooflijk veranderd... vorige keer stond ik al echt stomverbaasd van het verschil. Waar hij vroeger de tralies aanvloog als je langs z'n stal liep kwam hij nu meteen naar me toe om te knuffelen en kwam hij echt oprecht aandacht vragen. Wat geweldig om dit nu ook te zien 

zie profiel. Als je me herkent mag je me gewoon aanschieten hoor.
 zie profiel. Als je me herkent mag je me gewoon aanschieten hoor.                                                         
 Verder komen Amy en Brenda, en Ellen en Eline dus.
 Verder komen Amy en Brenda, en Ellen en Eline dus.