Ach joh, Asi was ook mega dik Is ook weer helemaal goed gekomen
peach2001
Geplaatst: 12-09-13 16:55
Hij is hier nu een jaar, inmiddels ruin omdat ie nogal mans werd maar niet zo goed wist wat hij daarmee aanmoest en gezien zijn verleden... De meesten weten wel dat hij angstig en gespannen en onzeker was. Dat zul je op de foto's van vorig jaar ook heel duidelijk kunnen zien.
Dus eerst de foto's van vorig jaar, toen hij net bij ons was. Ik hou ze in een linkje om overduidelijke redenen, en ja, herfst, nat, inlopen van weilanden worden wat modderig
Wauuuw wat wordt Dream toch een schoonheid Hij is zo ongelooflijk veranderd... vorige keer stond ik al echt stomverbaasd van het verschil. Waar hij vroeger de tralies aanvloog als je langs z'n stal liep kwam hij nu meteen naar me toe om te knuffelen en kwam hij echt oprecht aandacht vragen. Wat geweldig om dit nu ook te zien
Wat een buik van Dos
MirandaMalik
Geplaatst: 12-09-13 18:14
Dreampje ziet er goed uit! En hij is qua uitstraling zeker het meest veranderd.
Dos, dat kan nooit lang meer duren!!
sherif
Geplaatst: 12-09-13 19:03
Wie gaan er eigenlijk allemaal as zondag naar Raalte? Misschien leuk om te meeten Kan ik eindelijk eens gezichten zien achter de boktnamen
Barcelano
Geplaatst: 12-09-13 19:54
Haha leuk dat je hem houd Illoon. Ik ga even de pedigree spitten van die 2 jarige...heb ook een 12 jarige gezien in de buurt. Wil wel ffe kijken denk maar vind de lijnen net aan op elkaar liggen van de 12 jarige..
Ik ben vandaag naar de Orthopeed geweest. Kom geen steek verder. Man zit een beetje aan me knie te trekken en rekken. Conclusie: het was een behoorlijke trauma/blessure dus dat duurt en kunnen ze niet altijd wat aan doen. Moet nu naar een sport fysio.. en anders doe ik second opinion...want er was toen de tijd wel iets raars gezien op de foto..
Ik heb een foto van Mo gekregen en een filmpje...Hij ziet er goed uit...vind ik als leek Nog even en dan zie ik me kerel weer
Ik weet nog niet wat ik aan heb, maar de meesten van jullie zullen me wel herkennen toch? zie profiel. Als je me herkent mag je me gewoon aanschieten hoor.