[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:09

Ha nou hebben we een beeld :)) leuk!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:10

Dat zijn wel twee heul verschillende looks! :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:14

Haha ja leuk he, heb echt bijna alle kleuren en lengtes gehad hoor. alleen langer als wat ik nu heb niet en blauw en groen niet :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:16

Oh ik had wel paars met groen!
Schrokken ze wel een beetje van op mijn werk. :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:19

Haha heb wel rood met zwart gecombineerd en oranje met roze, die laatste deed zowat zeer aan de ogen zo fel :D Ga nu binnenkort ook weer rood denk ik, ben een beetje uitgekeken op mijn eigen kleurtje.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:28

Mijn haar is nu helemaal grijs en ik ga het niet meer verven want dan duurt het megalang voor het eruit is!
En waarschijnlijk valt het dan van mijn hoofd. :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:44

Hey Jaleesa, gefeliciteerd :D Spannend :):)
En leuk om eens een foto te zien van je, hebben we er een beeld bij :D

Aah Yildiz, ik voel me vaak genoeg een knurft in het zadel hoor :o En voel me dan ook soms schuldig, omdat ik Djuun dan best in de weg zit volgens mij met mijn onhandigheid. Maar het gaat steeds beter en we beginnen elkaar steeds een beetje beter te begrijpen :)

Kat, wat een sexy nek heeft die Blue toch ook <3

Ik heb mijn haar nu een jaar of twee niet meer geverfd en vind het wel ff best zo. Mijn haar voelt gezonder en sterker dan in jaren, dus vind het best een plus. En daarbij ben ik best blij met mijn haarkleur eigenlijk :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:48

Gefeliciteerd Jaleesa :D

En Miran met uitgelicht!! :P
Gave foto hoor :j

Haha zal wel mee vallen Yildiz :P

Ook gave pics van Kat d'r knapperds :+:

Ik verf m'n haar al zo lang dat ik niet eens weet wat m'n echte kleur is :') Tegenwoordig is het blond, soort van dan, maar mijn haar lijkt er echt totaal niet onder te lijden. Ws omdat toen ik het donker verfde ik altijd heel m'n hoofd deed, niet verf ik alleen de uitgroei :) En natuurlijk nu met m'n Andrelon happy highlights prijs verzorgen :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:57

Ja leukie he, heb ook al de halve dag dat liedje in mijn hoofd van "I'm so excited and I just can't hide it, I'm about to lose controle and I think I like it" met bijbehorend dansje overigens :P

Ik vind dat grijs haar bij sommige vrouwen heel mooi staat. Ik ga wel weer kleuren tis bij mij nu een jaar mijn eigen kleur maar rondom de winter heb ik altijd de behoefte dat ik donker haar wil :+
Dat in de weg zitten klinkt me ook heel bekend in de oren, was/ben daar ook altijd wel bang voor.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:30

Ik wil misschien mijn haar wel weer een keer verven :j

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:35

vroeger had ik mijn haar juist altijd groen en blauw en dat soort gekkigheid...dreads en tal van soorten vlechtjes, tegenwoordig hou ik het eenvoudig op staart en als dat te lang wordt dat ik heel hard door de shampoo ga, gaat de helft weer af tot er nog net een staart in kan. Ik haat het als m'n haar in de buurt van m'n ogen komt.

Die cultuurschok hoop ik enigszins op te kunnen bouwen. De eerste tijd zal Jeroen daar klussen met wellicht de merries ook al aan huis en ik hier de boel afsluiten met Zaraar samen...Wellicht zit er ook deze keer niets bij wat ons zint dus eigenlijk loop ik nu al veel te hard van stapel...zoals met alles eigenlijk

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:44

Troost je Lisa je bent niet de enige die als een gek van de stapel af rent als ze enthousiast is :+
En zo fel als vroegah doe ik ook niet meer, ga nu voor een mooie donker rood/bruine kleur. Beetje als een herfstachtig. Ik heb het jaren kort gehad, dit is nu de eerste keer sinds groep acht dat mijn haar zo lang is dat t tot mijn bh band komt. Ben er dus nog wel ff zuinig op, maar ik snap je irritatie van los hangende slierten haar ;)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:58

zeker in combinatie met mijn hele doen en denken ;) Het moet praktisch zijn en uit de weg zitten.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 09:58

|o en nou heb ik er spijt van dat we niet naar Parijs gaan!!

|o en ik had om 9 uur op m'n werk moeten zijn!!! Het is zo'n dag :n

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 10:19

Veel paardjes die zo te lezen goed gaan, fijn!

Ik vind een kwartier in de staak toch wel veel, Kelly := maar jij en je instructrice kunnen vast beter inschatten waarom ze het doet...

Hier geen ervaring met dry needling...

Leuke foto's van Moyo en Jas!

Ik heb ook ooit het genot gehad mee te mogen liften op de rug van Scorpio <3 Toen was ik helemaal verkocht dat hij de match van Ely moest worden!

Hier zijn we helaas niet zo gezegend met mooie uitrijgebieden als bij jullie, moeten het vooral doen met polder...

Haha de befaamde Katja-blikken op de foto's!

Mijn dames lusten niet zoveel rare dingen haha, Dos denkt sowieso dat ik haar altijd probeer te vergiftigen en Ely is kieskeurig :D

Ben benieuwd hoe Nour het bij Krista gaat doen!

Gefeliciteerd, Jaleesa!

Spannend, Lisa, huisjes kijken in Groningen!

Ik kreeg van het weekend deze foto van m'n kleine ventje <3 geloof dat hij het wel naar z'n zin heeft bij de opfok!
Afbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:24

lekkere luie Euffie.

Hoe gaan Dos en Ely nu samen?

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:33

Thanks Annika.
Euf doet t goed bij de opfok, lekker in t zonnetje genieten :)

Lisa hoezo heb je spijt dat je niet naar Parijs gaat en is t vanmorgen nog goed gekomen op t werk?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:41

heb flink moeten doorzeulen op werk maar is gelukt gelukkig. Omdat ik na het EK echt wel heel veel plezier terug heb in shows. Na de giga tegenvallers als de Westcoast was ik het helemaal kwijt maar zie het nu wel echt weer zitten om richting show te gaan.
Toen ik nog met harddravers werkte was het de spanning voor een koers een moment waar je naartoe getraind hebt. Is hij wel echt fit, is hij er echt klaar voor, kan hij het veld aan. Het moment dat die voeten de baan betraden was het afwachten. Die loeispannende 3 minuten waarin het alles of niets was. Die spanning, die vibe voelde ik op het EK ineens terug komen.
Paarden die de ring in kwamen met een voorbrenger die exacte hetzelfde voelde. 'Kan hij het, gaat hij het doen' De sfeer was geweldig. Het ene paard nog mooier dan de ander.

Ik merk heel veel overeenkomsten tussen zowel de training als de uitvoering van showpaarden en harddravers. De draf moeten ze tonen dus daar moet op getraind worden. Draven kunnen ze enkel als ze zowel lichamelijk als geestelijk 100% zijn zodat ze maar op 90% hoeven te lopen. Het kriebelt me intussen zo gigantisch dat ik erover denk om ergens bij showpaarden te gaan werken.
Parijs is nog weer een klasse hoger dan het EK (logisch gezien het een WK is) en dus nog mooiere paarden, nog meer op het spel en nog meer spanningen.
Daarom heb ik er spijt van dat ik tegen Jeroen heb gezegd niet te willen gaan 2 weken geleden

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:43

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:46

Oke dat snap ik, maar kun je niet weer een visje opgooien dan? Of gaat hem dat niet worden?

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:50

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 12:53

geloof dat Parijs over 2 weken al is, om alles voor die tijd nog te regelen is net even te veel stress voor mij...wordt livestreamen dus

Het gejank bij toy story is ook briljant!

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:29

Haha ja echt he, nou moet ik eerlijk toegeven dat ik nog steeds kan gaan zitten janken als bambi zijn moeder word afgeschoten of wanneer dat paard aangereden word in de horse whisperer :')

En idd je moet dan wel in relatief korte tijd heel veel regelen, dus dat snap ik wel.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:34

ik ben zelf ook een soort jank machine hoor, muziek vooral. Kan gerust uren in de auto zitten huilen om de muziek die op is. Zeker als tekst en muziek perfect bij elkaar passen en dan ook nog eens mooi zijn.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:39

Ik moest wel echt janken toen mijn zusje af deed zingen, pa en ma waren net uit elkaar zingt dat poedersuiker Hometown Glory van Adele. Maar was gelukkig niet de enige die t niet droog hield :+
Klassieke muziek vind ik ook heel mooi, de momentum die in sommige stukken zit = kippenvel en natte ogen