Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loves_Asiyah schreef:@ Letizia: Remoyo is ook absoluut niet onvriendelijk, maar hij heeft wel z'n streken en een behoorlijke dosis arrogantie. Hij zal ook absoluut geruind worden in de toekomst. Ten eerste omdat het geen dekhengst materiaal is en ten tweede omdat wij geen hengsten kunnen houden en hem wel willen aanhouden. Ik vind twee dingen heel erg belangrijk, ongeacht of het paard nu dressuur-, spring-, show- of grasmaaierpaard is, en dat is dat ze iedere dag naar buiten kunnen en samen staan met andere paarden.
Sieltjuh schreef:Loves_Asiyah schreef:@ Letizia: Remoyo is ook absoluut niet onvriendelijk, maar hij heeft wel z'n streken en een behoorlijke dosis arrogantie. Hij zal ook absoluut geruind worden in de toekomst. Ten eerste omdat het geen dekhengst materiaal is en ten tweede omdat wij geen hengsten kunnen houden en hem wel willen aanhouden. Ik vind twee dingen heel erg belangrijk, ongeacht of het paard nu dressuur-, spring-, show- of grasmaaierpaard is, en dat is dat ze iedere dag naar buiten kunnen en samen staan met andere paarden.
Haha, wordt ik zelfs hier al door de war gehaald met mijn zus, terwijl ze niet eens is post in dit topicIk ben dus Ersilia, mijn zus is Letizia
En ik ben het met je eens, als je een hengst fokt, die geen potentieel heeft om te dekken, gewoon de ballen erafDat maakt het leven veel leuker voor hem
Heb trouwens ook wel eens het probleem gehad met account en inloggen toen zus nog thuis woonde en we samen pc moesten delen met vaders
Jes, klinkt niet verkeerd die stal, zo dichtbij!
Enne, lekker dit weerIk heb niet voor niets nog een vakantie naar Tunesië geboekt voor volgende maand! Ik háát kou, ben ook echt gewoon een koulijer. Geef mij maar een graadje of 25, voel ik me stuk gelukkiger en fijner in mijn vel
Iloontjeehh schreef:Inderdaad, zo denk ik er ook over. Jij bent eerlijk en realistisch naar je paard toe, net wat je zegt: wordt hij goedgekeurd dan mag hij het proberen als dekhengst, zo niet dan is hij er ook niet minder om. Ik vind Montoyo echt een mooi paard en ik geef je groot gelijk dat je wil zien hoe hij fokt.
Sieltjuh schreef:Volgens mij is Mirka gewoon een echte merrieZo'n eentje die net met, maar ook niet zonder vriendjes kan
Je omschrijving van je vriend was toch Truus de Mier? Als ik zo jouw verhalen hoor, denk ik gewoon dat dat de beste omschrijving is
Sieltjuh schreef:Hahaha
Maar denk ook wel dat bepaalde types mens ook goed bij bepaalde types paard passenZo kan Djuun soms net zo onhandig zijn als baasje
En heeft ze ook echt humor, ik kan soms zo lachen om dat beest met dr gekke bekken
En dan met die simpele acties als met dr hoofd in de regen gaan staan
Sieltjuh schreef:Kom wel een keer foto's maken met mn spiegelreflex. Beetje saaie graasfoto's, dat is niet satisfying![]()
*plaag*
Zo hebben wij een Eskadron-fetisj. Hebben eh.. genoeg dekjes en halsters... van Eskadron