Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar hij is nu weer goed, dus we blijven positief! Hij doet regelmatig een poging tot driedubbele flikflak door de wei, ninja-kicks en caprioles, dus ik hou af en toe mn hart vast
lakschade heeft hij eigenlijk altijd, hij speelt nogal hard met z'n stoere mannenclub
Volgens mij is het zo'n clown
hij haalt altijd grapjes uit, doet maf in de wei en paddock, gaat samen met z'n tinkervriend de boel op stelten zetten...
dat is Noo z'n beste vriend ja
Djuun heeft ook op deze stal zo'n maatje en ben daar zo blij mee
Das echt 8 hoeven op 1 buik. Tegen het trieste aan eigenlijk. Samen drinken, jij een slokje, ik een slokje, jij een slokje, ik een slokje
nu zijn de tinkers in de meerderheid, Noo is de enige AV op stal 

Djuun is ook wel heel sociaal, maar ook erg onderdanig, dus vind al vaak een paard "eng". Dr vriendje is nóg onderdaniger en daar voelt zij zich heel prettig bij. Ze is de baas als het er op aankomt, maar denk dat ze hem zelden op zn plaats hoeft te zetten. Ja, heb haar één keer hem een knal volle bak op zn kaak zien geven
Schrok me rot! Ging gelijk checken, niets te zien gelukkig. Maar dan gaat ie ook te ver. Hij beukt graag tegen dr kont en dat was ze zat na 5x waarschuwen dat ie moest opbokken
Hij is ook beetje blond
Maar zoooo lief
wel goed voor ze een klier om ze heen af en toe, vroeger durfde Noah namelijk nooit iets terug te doen.
Dus vriendje moest ff wennen toen hij met een dame kwam te staan die af en toe spelen wel leuk vind, maarja, je blijft natuurlijk wel een meisje
M'n zus wil hem eigenlijk wel tot z'n tweede jaar hengst houden, ik moet het nog zien...
We hebben mini-camping bij ons op stal, en om (met dit weer iig) droog op de weide te komen (pad naar wei is zwembad
), moet je even over de camping. Veulen ging bij de eerste keer al buurten bij de tenten
Bij mama blijven hoeft niet 
) in de wei. Denk voor soort heropvoeding bij de volwassen paarden
Hengstveulen is overigens niet onvriendelijk hoor, maar gewoon voor de duvel niet bang!
vandaar dat ie niet vooruit te branden was de laatste tijd. ben zo blij dat ik de dierenarts heb laten komen en ik doe het ff rustig aan. hij staat toch elke dag buiten in de paddock dus kan hij zichzelf beweging geven en verder met mooi weer wandelen. nu erop rijden en longeren voelt echt niet goed, ik vind het zielig om erop te zitten nu. en bovendien het is ook erg rotweer. binnenkort starten we met een kuur om zn ijzergehalte weer aan te vullen en als hij zich fitter voelt dan ga ik het rijden weer oppakken, ik krijg rijles in rechtrichten (antoine de bodt) en hier reageerd hij erg goed op.
niet te heet, windje erbij, af en toe een bui...