EINDELIJK een soort van positief bericht gehad voor m'n stage volgend jaar bij een dierenkliniek. Hoe en wat vertel ik wel als het rond is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dan kriebels dat ik weer TZT een merrie erbij wil
Jeannette schreef:Hij is een mooie verschijning, dus dat heb je mee! Mss een keer op een avs wedstrijd? Zo druk bezocht zijn die niet meer (helaas) En als dat goed gaat, geeft dat jou vast meer zelfvertrouwen.
Dank je

doen!
) en dat is druk zat. Dat was wel even een eye opener van: Heujjj wacht nog maar even joh !
. Daarnaast vind ik het op dit moment verschrikkelijk om een kind op deze doorgedraaide wereldbol te zetten hihi. Daar denk ik wellicht anders over als ik er aan wil beginnen maar nu voorlopig nog niet. Mijn vriend wil wel graag voor zijn 30e kinderen en anders niet.
(Hij is 25)
. Zet ik haar aan het werk, heb ik een heerlijk beest. Maar ja ik kan haar moeilijk 7 dagen in de week aan het werk zetten...

Nee hoor, lekker genieten en starten als je er klaar voor bent (of die knapperd lekker voor thuis voor jezelf houden)
Jullie doen het weer top! En zomaar jullie L1-debuut, gaaaf! Nog geen winstpuntje maar dat komt vast binnenkort wel een keer. Neem je wel een keer iemand mee om te filmen? Lijkt me leuk om eens wat meer van haar onder het zadel te zien.

Ze is gisteren ontwormd en volgens mij ging dat helemaal prima. Ze heeft haar plekje al helemaal gevonden. 

Set geniet ook altijd enorm van de zon. helaas de enige zonnebaad-foto's die ik heb zijn van de eerste week dat ik haar had, kan ze wel eens proberen in te scannen.