Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iloontjeehh schreef:Druk dagje voor jou Jes, trouwen én naar de orthopeedNee geintje, sterkte ermee!
set_elkol schreef:mm sinds vorige week nieuwe opleiding dus heeeul veeul informatie en vooral door Setel, ben toch wel getresst en gespannen erdoor merk ik.
Die vindt haar baasje maar een dompie haha. Ik vind het ook hoor, als het niet lukt houd ik gewoon rekening mee en ik denk dat we dan in het voorjaar gewoon weer bezig gaan 
set_elkol schreef:Nee Set is niet van slag geweest neeDie vindt haar baasje maar een dompie haha. Ik vind het ook hoor, als het niet lukt houd ik gewoon rekening mee en ik denk dat we dan in het voorjaar gewoon weer bezig gaan
Jessica ik zei het al, lijkt me opzich best gaaf als het voor mij in de juiste periode valt
.....mag jij de gids zijn

En dat ik ook ff naar mijn situatie in het algemeen moet kijken dan of ik het financieel dan kan bekostigen
Volgende keer echt langer hoor
Sieltjuh schreef:Ja, vond de meeting de vorige keer ook super gezelligVolgende keer echt langer hoor

Boten zijn voor Sieltjuh trouwens de grootste hel, maar in Kroatië 3x een boot gepakt en met speciale polsbandjes met een soort drukpunt-techniek scheelt het een hoop

Ik vind boten ook prima, ga altijd met de boot naar Engeland. trein ook prima. auto ook prima
Auto op boot is wel het handigste
Calais-Dover helemaal
duurt heel kort.
ik vind omgeving Utrecht prima te doen
Vond het zo gezellig met jullie allen.