[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:42

Leuk man een showhalster maken :7 steek net keihard met de naald in mn duim :')

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:43

Zo krijg je wel een heel verkeerd beeld van het aantal paarden en welke paarden er komen op een show.

Citaat:
en wat wil je ermee zeggen dan Femke? Of wil jij perse weten wie je tegenstanders zijn? ;)
Dat zij beslist niet te gaan is aan haar, en wat boeit het nu dan dat er een "verkeerd" beeld gegeven wordt welke paarden er op shows gaan, waar is dat belangrijk voor?

Het zit me toch echt niet lekker!!
Zo zet je mij wel heel negatief neer.
Er doen naast AF Montoyo wel meer goede paarden mee in die rubriek !!
Ik had echt het idee dat je toch wel een andere indruk van me had !!
En ik schreef niet alleen welke maar ook het aantal !!
Maar beide heb ik al toegelicht in m,n vorige post!!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 19:22

Sieltjuh schreef:
Leuk man een showhalster maken :7 steek net keihard met de naald in mn duim :')

Dat probleem heb ik altijd, daarom creabea ik niet zo veel meer :)

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 19:36

FM_Arabians schreef:
Zo krijg je wel een heel verkeerd beeld van het aantal paarden en welke paarden er komen op een show.

Citaat:
en wat wil je ermee zeggen dan Femke? Of wil jij perse weten wie je tegenstanders zijn? ;)
Dat zij beslist niet te gaan is aan haar, en wat boeit het nu dan dat er een "verkeerd" beeld gegeven wordt welke paarden er op shows gaan, waar is dat belangrijk voor?

Het zit me toch echt niet lekker!!
Zo zet je mij wel heel negatief neer.
Er doen naast AF Montoyo wel meer goede paarden mee in die rubriek !!
Ik had echt het idee dat je toch wel een andere indruk van me had !!
En ik schreef niet alleen welke maar ook het aantal !!
Maar beide heb ik al toegelicht in m,n vorige post!!

ik zet je niet negatief neer Femke, ik reageer gewoon op een opmerking die je plaatste ;)
snap gewoon niet waar je je druk om maakt??

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 19:39

Haha, ja zo kan je het ook ontwijken :)) Haha :P Maar hij is af, zal hem morgen (als ik er aan denk), passen en ff fotootje maken :P Maar denk dat ik deze weg ga geven.

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 19:53

Volgens mij begrijp jij me niet!!
En heb ik je al eens eerder verteld , dat die vrienden van je mij maar bleven benaderen en niet anders om!!
Via de facebook chat!! Als ik het nog terug kan vinden , zal ik het je eens doorsturen!! Volgens mij heb ik dat ook al eens gedaan!! Vanwaar dan van hun kant vandaan ineens die verwijdering als zo genaamd vriendje!! Volgens mij wilde zij van mij , weten of Escondhio nog kwam!! Omdat zij ook kwamen met hun top hengst!!!! En toen vroeg ik of jij ook nog kwam met Justin , zodat ze dan met jou mee konden rijden!!Hun probleem was namelijk vervoer. Maar dit verhaal ken jij wel ,..maar vergeet je steeds op de een of andere manier,....Snap ook niet waarom ze dan nu ineens zo bar weinig te vertellen hebben op show,s als je ze tegen komt!!
Het maakt me geen reet uit , wie naar welke show gaat !! in ieder geval niet , met de gedachtte onze Escondhio daarvoor thuis te laten!! Zeker niet!! En ook echt niet voor Justin , Montoyo , of welke 4 jarige dan ook!! Het is altijd leuk en spannend om te weten welke concurrentie je krijgt!! Genieten van ons paard doe ik toch wel. . Maar bij mijn eerder geplaatste opmerking / vraag over Montoyo , zei ik dit alleen met de show deelname in m,n achter hoofd!! Ik weet hoeveel tijd en energie er in zit. En hoe moeilijk het is om zo,n show rond te krijgen!! Heb je m,n eerdere post NIET gelezen? Ook jij weet dat Sonja en Gijs goede kennissen van ons zijn , en ik zou het heel jammer vinden als "hun "show geen succes zou worden. Vorig jaar kon ook iedereen alleen maar klagen,...

En nee hoor , met zo,n paard als Escondhio , vrees je niet!! Het blijft altijd stuivertje wisselen en een topper blijft het voor mij toch wel!!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 19:57

Femke,
ik begrijp de reactie van natas. het komt imo ook wat apart over. Kreupelheid is zichtbaar dus wel een geldige reden maar toch inzien dat je wellicht je paard overvraagd door toch door te zetten en naar een show te gaan is geen geldige reden? imo is het beide een geldige reden om een paard terug te trekken, aangezien in beide gevallen het niet in het voordeel van de gezondheid van het paard is.
Waarom dan zou dit terugtrekken een verkeerd beeld geven? Ik begrijp jou ook, maar je ziet het wellicht anders dan wij het zien. Ik kan de beslissing dan ook alleen maar toejuichen, als je denkt dat het niet goed is voor je paard dan is dit een hele verstandige beslissing. Bij mijn weten moeten inschrijfkosten en box-reserveringen toch sowieso betaald worden, dus financieel veranderd dit niets, ook aan het minimum aantal paarden niet aangezien wel voor het paard betaald wordt.

Overigens zou ik terugtrekken omdat je geen zin meer hebt dan dus indd niet toejuichen ;)

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 20:24

Nou , ik begrijp de reaktie van Natascha niet!!
Al zou de eigenaresse van Montoyo dit zelf hebben geschreven had ik er wel begrip voor.

Er was bij ons ook nog al wat verwarring of wie of wat Montoyo of Escondhio voor zouden brengen.
Ook qua stallen ect ivm de hengsten indelen waren er vragen.
Er was weinig duidelijkheid.
Tot aan het moment dat ik vertelde wat ik had gelezen op bokt , dacht iedereen dat Montoyo nog kwam.

En jij weet ook dat rubriekjes met 2 of 3 paarden minder leuk/ aantrekkelijk zijn dan met 5 of 6 !! Zeker bij de senior hengsten.

Nogmaals , als Montoyo het echt niet aan kan , en ze bang is dat ie overvraagt word moet je het zeker niet doen!! Het moet voor het paard wel leuk blijven. Maar had hem dan niet ingeschreven,...
Ohja , en het "verkeerd beeld geven" ging over het aantal paarden en welke paarden , er mee deden in welke rubriek op de gehele show.
Het gaf geen verkeerd beeld over het terug trekken van,...en het waarom.

Dan gaat Natascha ook nog eens verkondigen , dat ik heb zitten vragen bij vrienden , of Justin wel of niet zou komen,...
Ten eerste is dit helemaal niet waar ,..in ieder geval niet vanwege de reden die ze denkt , en houd ik Escondhio voor GEEN ENKEL paard thuis.

Ten tweede staat die tekst helemaal niet relevant tegenover de tekst die ik schreef richting Barcelano!
Dus waarom moet het zo wie zo al genoemd worden?
Ik heb daar m,n eigen idee over,...

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 22:41

Ik was effe druk hoor dames.
Ik zal even openkaart spelen

Ik snap Femke heel goed, en ik weet dat zij het niet aanvallend bedoeld.
Hebben het erg gezellig gehad op de premie en Femke was erg blij voor ons :D

Ik wil eigelijk wel heel graag naar de show.
Maar ik kreeg hem met geen mogelijkheid dusdanig in de juiste conditie kwa uhh hoe zeg ik dat... in de flanken kwa vet precentage
Hij begint nu net juist goed in zijn body te zitten en ben bang dat dit dadelijk vanaf 0 weer kan opbouwen
Hij krijgt nu maismeel, extra kuil etc

Dus ben ik inderdaad bang dat ik en met show en Utrecht en helemaal opnieuw kan beginnen

Dat is mijn reden nummer 1
Reden nummer 2 is dat mijn vaders auto hoogstwaarschijnlijk niet op tijd gemaakt is.

En ik dacht dat je dus 2 weken voor aanvang van keuring nog kon afmelden :o
Mijn vader vroeg mij dus vanwege de auto om aftemelden

Zelf zat ik nog erh in dubio en heb uiteindelijk de knoop doorgehakt

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 00:31

wooooh, misschien kunnen jullie zoiets beter iets duidelijk verwoorden in plaats van he said she said bullsh*t wordt nu gewoon oudhollands bekvechten

Wel fijn dat Jessica door heeft hoe het zit, de gene met wie eigenlijk de discussie was :)

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:37

FM_Arabians schreef:
Citaat:
Zo krijg je wel een heel verkeerd beeld van het aantal paarden en welke paarden er komen op een show
Groetjes Femke ( van BB Escondhio)

Beste Natascha,

Ik snap eigenlijk niet waar JIJ je druk om maakt!!
!![/quote]

kennelijk maak jij je drukker dan ik, aangezien jij 4 posten nodig hebt je ongenoegen te uiten ;)

denk dat we beiden volwassen genoeg zijn dergelijke opmerkingen die we plaatsen te nemen voor wat het is.
Ik val je niet af hoor, dat maak jij ervan. ;)

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:46

Woogy schreef:

Ik had het ook niet over jouw merrie :)
Sherif had het erover dat ze altijd verdoofd en daar reageerde ik op.[/quote]

het lichaam kan zich zeer zeker wel verweren in de trailer hoor als ze verdoofd zijn hoor ;).
Daarbij heb ik het nu over mijn nieuwe aanwinst(welke ik maar 1x vervoerd heb, helaas moest dat in een trailer)..dus altijd heb ik niet gezegd, alleen dat hij als hij in een trailer vervoerd moet worden hij verdoofd moet worden...maar met deze wetenschap zal ik hem dan de eerst vlg x ook niet met trailer vervoeren maar met veewagen ;)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 18:19

Goed terug naar de allerdaagse dingentjes.

Montoyo van de week heerlijk gereden.

Met Mirka ben ik van de week lekker onder het zadel buiten wezen stappen.
Mevrouw had het erg naar de zin en was erg braaf.

Moet alleen even me zadel laten checken want die begint te schuiven naar voren _-:(
Dus dat gezeik begint weer van voor af aan 8)7
Maar ik vermoed omdat ze dikker is geworden de singel het zadel naar voren trekt..

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 21:48

was het eerste wat ik bedacht :) ze had een aardig penske dus misschein dat die het zadel naar voren drukt.

Pony blijft maar last houden van haar SI helemaal beroerd! Morgen komt de smid gezien de osteopaat vermoedde dat het uit de voeten kwam. Hopelijk hebben we morgen een antwoord en anders blijven we zoeken waarom het mooiste meisje zo'n last heeft

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:38

Woogy schreef:
was het eerste wat ik bedacht :) ze had een aardig penske dus misschein dat die het zadel naar voren drukt.

Pony blijft maar last houden van haar SI helemaal beroerd! Morgen komt de smid gezien de osteopaat vermoedde dat het uit de voeten kwam. Hopelijk hebben we morgen een antwoord en anders blijven we zoeken waarom het mooiste meisje zo'n last heeft

Balen dan He en dan voorral omdat ze niet kunnen vertellen waar het vandaan komt :)
Nu moet je alles goed bekijken.

Kijk ik uit het raam is het weer eens oer hollandse bagger weer -O-
Nu moet me pa met me vanavond naar stal want bij mij is precies de ruiterwisser kapot gegaan aan mij kant....

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:35

Vandaag is de smid geweest, d'r verzennen en steunsels waren wat gekneusd en dat kan resulteren in vast houden van de bovenste delen van het been(de heup en de knieën) dus met een beetje mazzel is ze straks weer beter

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:42

Heeft een banaansingel misschien nut, Jes?

Ik hoop dat ze snel opknapt, Lisa!

Wat een poepweer hè :(
Zaterdag weer verkeerd ingeschat, hadden we beter 's middags naar stal kunnen gaan. Gisteren konden we niet anders, aangezien we 's middags al richting Scheveningen vertrokken voor de musical Wicked. Dus in de zeikende regen paard van de wei getrokken (staleigenaresse dacht dat het droog bleef, dus had ze goed en wel buiten, begon het te hozen :') Daarna is het gelukkig wel droog geworden, vandaag stonden ze natuurlijk weer binnen). Maar Djuun is zo raar hè, elk paard gaat met de kont in de regen staan (zelfs de veulens van paar maanden oud), maar Djuun, neeeee, die gaat met dr kop erin staan 8)7 Haal je een druipend paard naar binnen, met droge kont en zeiknat hoofd 8)7 :')
Ze was wel vrolijk, zijn nog ff samen op de foto gegaan :')
Afbeelding
Ik had regenjurk aan tot aan de knieën (ik voelde me net zo'n potloodventer) en mn zwart met roze gebloemde kaplaarsjes. Denk dat ik er heel charming uitzag _O-

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:20

LOL! Super gave foto trouwens :) En tjsa...met dit weer ziet niemand er charmant uit

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:45

Dat bekkie van dr is daar om op te eten hè? :D Met dr lange flappers :')

Echt, had eigenlijk een foto moeten maken van hoe ze in de regen stond, verzopen kat was er niets bij :')

De weilanden bij ons zijn echt zwembaden en met die klei is het gewoon één drekboel :\ Zelfs de roundpen was nat en dat ding kan nog bij een zondvloed droog blijven :\ Echt niet te doen. Daar baal ik eigenlijk gewoon het meeste van, dat de paarden niet fatsoenlijk weken achter elkaar lekker op de wei kunnen staan :\

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:10

Dat is inderdaad een idee.
Gaat zo meteen even gelijk via de web rondsnuffelen :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:35

Wij hebben toen vrij goedkope gevonden... Volgens mij bij Piaffe Ruitersport??

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:41

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:42

Ze is wel veel knapper dan mams:)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:43

was dat deze singel:

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:44

Zie wel wat overeenkomsten, maar vind Djuun ook wel een verbetering op dr moeder. Ze lijkt sowieso veel op dr paps vind ik. Als ik foto's van Balasjow zie, dan zie ik zo vaak Djuun er in terug :)
Moeders heeft trouwens wel goed karakter, vind ik ook zeker wat waard :j