Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:en wat wil je ermee zeggen dan Femke? Of wil jij perse weten wie je tegenstanders zijn?
Dat zij beslist niet te gaan is aan haar, en wat boeit het nu dan dat er een "verkeerd" beeld gegeven wordt welke paarden er op shows gaan, waar is dat belangrijk voor?
FM_Arabians schreef:Zo krijg je wel een heel verkeerd beeld van het aantal paarden en welke paarden er komen op een show.Citaat:en wat wil je ermee zeggen dan Femke? Of wil jij perse weten wie je tegenstanders zijn?
Dat zij beslist niet te gaan is aan haar, en wat boeit het nu dan dat er een "verkeerd" beeld gegeven wordt welke paarden er op shows gaan, waar is dat belangrijk voor?
Het zit me toch echt niet lekker!!
Zo zet je mij wel heel negatief neer.
Er doen naast AF Montoyo wel meer goede paarden mee in die rubriek !!
Ik had echt het idee dat je toch wel een andere indruk van me had !!
En ik schreef niet alleen welke maar ook het aantal !!
Maar beide heb ik al toegelicht in m,n vorige post!!
FM_Arabians schreef:Citaat:Zo krijg je wel een heel verkeerd beeld van het aantal paarden en welke paarden er komen op een show
Groetjes Femke ( van BB Escondhio)
en wat wil je ermee zeggen dan Femke? Of wil jij perse weten wie je tegenstanders zijn?
Woogy schreef:
Woogy schreef:was het eerste wat ik bedachtze had een aardig penske dus misschein dat die het zadel naar voren drukt.
Pony blijft maar last houden van haar SI helemaal beroerd! Morgen komt de smid gezien de osteopaat vermoedde dat het uit de voeten kwam. Hopelijk hebben we morgen een antwoord en anders blijven we zoeken waarom het mooiste meisje zo'n last heeft