Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sherif schreef:set_elkol schreef:Ik krijg nooit veel negatieve reacties, maar heb ook niet gauw meeting-foto's ofzo. Kreeg commentaar op zonder cap zonder hoofdstel, maarja
zal morgen even vol trots mijn foto laten zien van mij voor het eerst nb op justin zijn rug *zonder cap*
kan nu ff niets posten aangezien ik weer op mijn tablet zit en net op de pc en ik ben tabletblont...dus weet de knopjes niet te vinden de foto ff te laten zien..denk dat ik morgen ff een nieuw topic start en deze foto er lekker tussen ga proppen hahahaha

zonder zadel en hoofdstel op een wilde arabische hengst

sherif schreef:zal morgen even vol trots mijn foto laten zien van mij voor het eerst nb op justin zijn rug *zonder cap*
kan nu ff niets posten aangezien ik weer op mijn tablet zit en net op de pc en ik ben tabletblont...dus weet de knopjes niet te vinden de foto ff te laten zien..denk dat ik morgen ff een nieuw topic start en deze foto er lekker tussen ga proppen hahahaha

Hij staat lang genoeg buiten
beetje afhankelijk van het weer, maar in principe bij echt mooi weer de hele dag en vaak gaat ie naar binnen als hij aangeeft naar binnen te willen dus dat zit wel goed... op het land (=meer ruimte) doet hij ook niet echt heel idioot..

in de bak doen we samen iets. Opjutten met zakje valt voor mij daar ook onder, met nashwa bijv is dat juist heel leuk om te doen

Hij bleek indd een tekort te hebben, dat is inmiddels opgelost en ik vind hem ook stukken minder explosief. Hij heeft ook een hele tijd van die kalm-druppels gehad, maar daarbij merkte ik vooral dat hij over het algeheel gewoon kalmer werd (dus niet meer schrik = over hek springen
), maar ook in die periode deed hij zo idioot.
Ik gebruik het meer als soort aanwijzing voor showen dan voor gek doen, ik probeer ze lekker in een draf te houden, écht opjagen doe ik sowieso nooit.
Plus dat onhandige.....