Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

!...de papa's en mama's hebben goed hun best gedaan !!GEFELICITEERD MET DE 2 MEIDEN!!...
..en lekker genieten van al dat grut!
Ow, dit hoor je niet snel uit mijn mond, maar ik ben toch zo blij als het even gaat regenen! dan kan eindelijk de kunstmest de grond in....
(en je bent van harte welkom om ze nog eens te komen knuffelen hoor!!
)
Bandos schreef:Beste allemaal,sorry dat ik eerst op uitsluitend CSA Sequoya en CSA Saffayrah reageerde.Nu ik verder keek zag ik meer sprookjes (jonge)Arabische paarden voorbij komen.Dus beter laat reageren dan nooit,wat zitten er plaatjes bij zeg.Voor iedereen van harte gefeliciteerd met jullie sprookjes Arabieren.Groetjes...![]()
, er zijn meerdere kleine frummeltjes uit hun moeders geploft!! en gelukkig is alles bij iedereen goed verlopen en is alles gezond!!..dus bij deze iedereen van harte gefeliciteerd met de mooie ,gezonde baby's en ga allemaal lekker genieten van dat schattige grut
Beest interesseert het blijkbaar niet dat er draden doorheen zitten waar stroom op staat (en niet zo'n klein beetje ook)....
ik ben de hele tijd veulens aant bekijken
Bandos schreef:Beste allemaal,sorry dat ik eerst op uitsluitend CSA Sequoya en CSA Saffayrah reageerde.Nu ik verder keek zag ik meer sprookjes (jonge)Arabische paarden voorbij komen.Dus beter laat reageren dan nooit,wat zitten er plaatjes bij zeg.Voor iedereen van harte gefeliciteerd met jullie sprookjes Arabieren.Groetjes...![]()

] zijn van die speelballen met gaten waar biksjes uitrollen, zijn ze hier op stal s'avonds uren zoet mee
........of je doet er van die naar niets smakende paarden snoepjes in....ja ja ik proef die zooi altijd zelf want wat je ruikt is dus niet wat je proeft...hahahahahaaaaa....
Het is wel weiland, maar momenteel èrg weinig gras en dus zou er teveel zand mee komen.
Je had altijd die vierkantige snoepjes in die oranje zakjes (carrotsmaak) en die at ik zelf ook als ik trek had. Was net een soort van ongezoute chipskoekjes
)