Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Wat een superleuk filmpje is dat, echt megahappy paard. Word er helemaal blij van om te zien.                                                         
 )

Toen ik er achter kwam dat Nour Rabicano was, baalde ik wel want ik vind die witte haartjes boven de staart echt lelijk! Maar gelukkig valt dat wel mee bij hem, meer vanuit flanken en dat is dan weer wel charmant. En ja tis weer eens wat anders dan "gewoon" bruin. Toch iets aparts; Tie driekleurig, Nour Rabicano en Yazahra? Geen idee, die kleurt nu weer heel donker... Oh ja, die had een lichte meelsnoet! 

Wel heel benieuwd hoe die eruit komen te zien!

maar we hebben ook een rabicano manegepony (hackney kruising) en die vind ik juist weer niet mooi 

Kan me voorstellen dat je daar benieuwd naar bent Yildiz!

....

En om Mausi met alleen tijd in de weekenden in te gaan rijden schiet ook niet echt op, dus nu maar even niet rijden. 

Je woont op Texel toch? Mijn oom en tante wonen daar ook! Fijn dat Majdiy misschien een huisje heeft!
 Zal ze even uitzoeken. Exact op tijd trouwens. Vanochtend en een groot deel van de middag was het grauw/mistig. Eventje zon gehad toen Muun naar buiten ging, en daarna was het weer mistig!

Al_Zawraa schreef:canisia, Firenza is inderdaad ook een schitterende merrie, niet de bloedlijnen waar ik inmiddels mee fok, maar zij was echt een hele gave eerste merrie. Veel van geleerd, ben ook zo blij dat zij gewoon een huisje heeft gevonden waar ze de rest van haar leven mag blijven.
De mensen die vanochtend voor Majdiy geweest zijn, vonden hem super leuk. Hij zal dus volgende week waarschijnlijk naar zijn nieuwe huisje gaan verhuizen
 En ze is inderdaad prachtig. 
 Gaaf als hij een nieuw plekje heeft gevonden. Wat is hun doel met hem?
  Hij blijft leuk Katja 
 Leuk snoetje