YildizArabs schreef:Ziet er netjes en fijn uit!![]()
Ja idd, maar je hebt al best een ok tweedehands westernzadeltje voor 800€ hoor.
  Dank je...Ik doe me best haha 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ben zo benieuwd naar de mooo/sammie baby!                                                         

leuk dat je instructrice het springen ook mee pakt, ik vind het zelf ook erg belangrijk om in de dressuurlessen die ik geef af en toe een sprongetje te laten maken. Goed voor de balans van de ruiter, en paard/pony werkt eens op een andere manier aan de spiertjes 
 Lekker 3 uurtjes in de wei (op een kaal land, want ze waren "vergeten" de shetlanders op tijd op een ander land te zetten... die hebben dus de afgelopen 6 weken tot aan gisteren met z'n 5en het hele land afgegeten 
 )
 toen ging ik bijna door de grond 
 En nu mag ik vrijdag meteen weer 
                                                         Barcelano schreef:MirandaFuego schreef:Ja das wel leuk hoor, er moeten meer veulens in het topic!![]()
Succes, ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt.![]()
Goed Jes, fijn dat ie ook zo mak is!
Ja braaf dier![]()
Ik heb slaap thee van te voren gedronken![]()
![]()
![]()
Denk dat ik dat er in houd

), het tinker jonkie wat er staat heeft se normaal een hekel aan en nu hangt ze er de hele tijd tegen aan, piest liters en vaak achter elkaar (ook wat troebel?) Misschien zit daar het staken ook een beetje?