Het is ook el fiets ver weg van hier. En ik houd ook niet van dingen over de kop, dus mensen die dat niet leuk vinden kunnen dan toch samen blijven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is ook el fiets ver weg van hier. En ik houd ook niet van dingen over de kop, dus mensen die dat niet leuk vinden kunnen dan toch samen blijven
en meeten met jullie natuurlijk haha! Wel graag voor maart, want dan heb ik een baby te verwelkomen!
Osteopaat Nico Speksnijder is bij ons geweest, heel tevreden!
Annika er is een topic voor de meeting, met data in januari
Zo leuk je nieuwe baby in maart, hoe gaat Doortje? Jammer dat je zo ver weg woont op dit moment vind ik veulens natuurlijk leuker dan ooit
set_elkol schreef:Setel is ook sinds dit jaar ineens moeilijk met de trailerAnnika er is een topic voor de meeting, met data in januari
Zo leuk je nieuwe baby in maart, hoe gaat Doortje? Jammer dat je zo ver weg woont op dit moment vind ik veulens natuurlijk leuker dan ooit
ze was wat aan de diarree, omdat Dos haar veulenhengstigheid heeft. Dus ik moest Doortjes kont even wassen en haar ontwormen. Gewoon in m'n eentje kunnen doen. Dos lijkt gelukkig ook weer wat bij te trekken, ze is niet meer zo ribbig.
kan je weer op pad 
nu effe gauw de saus voor de lasagne opzetten en daarna weer op de bank ploffen hihi. 

hoort er ook bij
pauze ofzo?
Heb hem aantal keren gesproken en vond hem zo aardig, fantastische kijk op met paarden omgaan ook...