Ben na 1 rondje al toe aan zuurstof

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Ow, maar dat hadden Letiets en ik al afgesproken. Zij gaat rondrennen, ik ga wel aan de kant staan met een zweepje met een plastic tasje eraan![]()
(sorry, vind dat altijd er zo knullig uitzien en ik zie Djuun er ook nog voor aan, om daar gewoon niet van onder de indruk te zijn
)
Sieltjuh schreef:Ik geloof niet dat ik zin heb op mn paard een x aantal weken in training te brengen. Ik vind shows best leuk en lijkt me ook best leuk om een keer te kijken wat er nou eigenlijk door de kenners van Djuun gedacht wordt, maar om mn paard daar een paar weken voor weg te brengen.. Uiteindelijk hebben wij haar als recreatiepaard en niet voor de shows
En dus om gelijk het niveau-vraag te beantwoorden: ehhh...Is er een "gewoon voor de leuk een keer meedoen"-niveau? Of moet je dan aan de amateurkeuring denken?
Sieltjuh schreef:sherif schreef:De amateurskeuring is zeker een aanrader.
Ja, dat dachten we zelf ook al
Amy, als het nou nog eens de eerste keer wasEcht werkelijk élke keer opnieuw doet ze dat. Wel makkelijk hoor, je doet achter dr beschermers om, en ze blijft stilstaan
Iloontjeehh schreef:De amateurkeuring is heel erg leuk, hangt ook altijd een leuke, gezellige sfeer. Behalve dat het leuk is om te horen wat zo'n jury nu van je paard vindt, is het ook een hele goede ervaring.
Met Asiyah momenteel in een heel lastige situatie (het hele verhaal staat hier op bokt) dus als jullie nog wat weten hoor ik het graag!