Ziet er netjes uit toch Letizia!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

vind ik net iets te lang voor Day om op de trailer te staan, 2 maal op 1 dag..
voor het eerst dan officieel M1
lilskie schreef:Hi Jolinda,
Ga je ook dressuur starten? Ik start bij de Kossack Stud bij het AVS Hemelvaartdressuur. Ook al aan het oefenen? Ik gister tijdens mijn les een beetje, en natuurlijk gaat dan alles mis.. Schoot er continu vandoor, overal bang voor.. Heel demotiverend..
Groetjes Lilian

Jolindaa schreef:lilskie schreef:Hi Jolinda,
Ga je ook dressuur starten? Ik start bij de Kossack Stud bij het AVS Hemelvaartdressuur. Ook al aan het oefenen? Ik gister tijdens mijn les een beetje, en natuurlijk gaat dan alles mis.. Schoot er continu vandoor, overal bang voor.. Heel demotiverend..
Groetjes Lilian
Hee! Wat leuk! Ik lees het nu pas ( beetje laat ), maar hoe is het gegaan? Ging het een beetje beter als met oefenen?
Bij mij ging het precies andersom.
Bij het oefenen ging het TOP! Foutloos (voor mijn normen). In de twee proeven 2 keer gebokt, vooruit gesprongen, overgesprongen... Blughh.
26 mei gaan we weer bij de Gouwzeeruiters
. Dat vind ze ook leuk namelijk. Gelukkig zit ik praktisch naast de Beemster Ruiters, dus kan ik daar af en toe even een dressuur wedstrijdje mee rijden..

. 170 en 174 punten en een 3e en 4e plaats van de 7. Vond ik niet heel verkeerd voor een westerncombinatie
die nog geen dressuurles hadden gehad.
) en daarna even lekker opgepakt. Resultaat mocht er zijn.
maar Bolleke gaat nu al fijner lopen.
Khaliq gaat ook 21 juli en misschien met Arabissimo mee 
BabiiVeeraa schreef:Ah Judith, jij een Bolleke zijn zo leuk!! Ben echt fan!!
En sinds Ijzerlo ben ik ook fan van Kirsti, zag net de foto's op facebook van haar met je andere knappe man, ben heel benieuwd hoe die gaat uitgroeien, maar wat is hij gaaf onder het zadel