Ziet er netjes uit toch Letizia!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lilskie schreef:Hi Jolinda,
Ga je ook dressuur starten? Ik start bij de Kossack Stud bij het AVS Hemelvaartdressuur. Ook al aan het oefenen? Ik gister tijdens mijn les een beetje, en natuurlijk gaat dan alles mis.. Schoot er continu vandoor, overal bang voor.. Heel demotiverend..
Groetjes Lilian
Jolindaa schreef:lilskie schreef:Hi Jolinda,
Ga je ook dressuur starten? Ik start bij de Kossack Stud bij het AVS Hemelvaartdressuur. Ook al aan het oefenen? Ik gister tijdens mijn les een beetje, en natuurlijk gaat dan alles mis.. Schoot er continu vandoor, overal bang voor.. Heel demotiverend..
Groetjes Lilian
Hee! Wat leuk! Ik lees het nu pas ( beetje laat ), maar hoe is het gegaan? Ging het een beetje beter als met oefenen?
Bij mij ging het precies andersom.
Bij het oefenen ging het TOP! Foutloos (voor mijn normen). In de twee proeven 2 keer gebokt, vooruit gesprongen, overgesprongen... Blughh.
26 mei gaan we weer bij de Gouwzeeruiters
BabiiVeeraa schreef:Ah Judith, jij een Bolleke zijn zo leuk!! Ben echt fan!!
En sinds Ijzerlo ben ik ook fan van Kirsti, zag net de foto's op facebook van haar met je andere knappe man, ben heel benieuwd hoe die gaat uitgroeien, maar wat is hij gaaf onder het zadel