arabieren in de wedstrijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BabiiVeeraa

Re: arabieren in de wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 15:01

Hihi oeps klopt, ik bedoelde zondag :+

Ziet er netjes uit toch Letizia!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:27

Staat zo raar als je een dag te vroeg bent. :=

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:34

Ik zag hier een aantal endurance mensen, iemand die toevallig 20 april in Zeeland start? Zus en ik komen vrijwilligers werk doen, dus wel leuk om even te zwaaien onderweg :D

PsymaliPKA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 09:41

Ik start een week ervoor al in leersum, is net wat dichterbij voor ons en twee weken achter elkaar is ook weer een beetje teveel van het goede, dus helaas!

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:28

Leuk Letiets! Wij zouden naar Zeeland gaan, maar ik heb het even anders geregeld. We gaan 21 april een proefje rijden, dressuur, dus dan gaat Zeeland m niet worden. Het is nl. 165km bij ons vandaan :o vind ik net iets te lang voor Day om op de trailer te staan, 2 maal op 1 dag..

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 13:19

Hi Jolinda,

Ga je ook dressuur starten? Ik start bij de Kossack Stud bij het AVS Hemelvaartdressuur. Ook al aan het oefenen? Ik gister tijdens mijn les een beetje, en natuurlijk gaat dan alles mis.. Schoot er continu vandoor, overal bang voor.. Heel demotiverend..

Groetjes Lilian

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:57

Ik ga ook starten zondag!

nicole2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:19

Ik ga ook met hemelvaart starten bijde kossack stud :) voor het eerst dan officieel M1

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:56

Mijn poown komt langzaam weer in conditie, dus heel misschien kunnen we in juli meedoen, is toch een thuiswedstrijd voor ons :D

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:32

OP AVS wedstrijden mag je ook gewoon met losse manen starten hoor!!

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:00

Sterker nog, je mag op knhs wedstrijden ook met losse manen starten. Veel mensen en juryleden vinden het alleen niet netjes staan en dat kan je terugzien in je cijfer voor verzorging.
Met Pirouette startte ik altijd met een hengstenvlecht, maar bij cuubs is dar geen gezicht, en zijn manen los is ontzettend lelijk door zijn kale plek, dus dan maar knotten!

peutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:30

Ik rijdt ook wedstrijden met mijn Arabier bij de pony's. Dressuur L1, bijna L2 startgerechtig en springen L.

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:21

lilskie schreef:
Hi Jolinda,

Ga je ook dressuur starten? Ik start bij de Kossack Stud bij het AVS Hemelvaartdressuur. Ook al aan het oefenen? Ik gister tijdens mijn les een beetje, en natuurlijk gaat dan alles mis.. Schoot er continu vandoor, overal bang voor.. Heel demotiverend..

Groetjes Lilian

Hee! Wat leuk! Ik lees het nu pas ( beetje laat ), maar hoe is het gegaan? Ging het een beetje beter als met oefenen?
Bij mij ging het precies andersom.

Bij het oefenen ging het TOP! Foutloos (voor mijn normen). In de twee proeven 2 keer gebokt, vooruit gesprongen, overgesprongen... Blughh.

26 mei gaan we weer bij de Gouwzeeruiters :j

jacqueline_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:24

Pars en ik hebben onze eerste winstpunt gereden! ben zo trots op mijn kanjer!
AfbeeldingAfbeelding

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 12:54

Jolindaa schreef:
lilskie schreef:
Hi Jolinda,

Groetjes Lilian

Hee! Wat leuk! Ik lees het nu pas ( beetje laat ), maar hoe is het gegaan? Ging het een beetje beter als met oefenen?
Bij mij ging het precies andersom.

Bij het oefenen ging het TOP! Foutloos (voor mijn normen). In de twee proeven 2 keer gebokt, vooruit gesprongen, overgesprongen... Blughh.

26 mei gaan we weer bij de Gouwzeeruiters :j

Hee hallo,

Voor de eerste keer ging het redelijk! Ik heb voor de wedstrijd alleen net even te veel van haar gevraagd waardoor ze slecht voorwaarts was. Ook het nageven had ze moeite mee omdat ze alles wel erg interessant vond. Maar ik ben vreselijk trots op haar, voor zo'n eerste wedstrijd heeft ze het super gedaan. Wil snel een winstpunt binnenhalen, want dan kan ik gaan springen :). Dat vind ze ook leuk namelijk. Gelukkig zit ik praktisch naast de Beemster Ruiters, dus kan ik daar af en toe even een dressuur wedstrijdje mee rijden..

Groetjes!

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:25

Jeetje wat is het hier stil de laatste tijd, jammer zeg!!

Ik heb mijn eerste fototopic over Cuba geopend, willen jullie misschien even kijken :D
[WS-ITP] Sportarabier Cuba

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:51

Vera ga jij naar Houten?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:18

Ik ga deze zondag voor het eerst officieel tussen de paarden starten, en 21 Juli in Houten op de AVS wedstrijd. Zijn er meer mensen die naar Houten komen deze of volgende maand?

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:49

Ik ga de 23e sws naar Houten, de wedstrijd van 21 juli moet ik nog kijken of ik vervoer/eigen rijbewijs heb tegen die tijd :)

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 07:33

Leuk! 23 juni ben ik er ook. 21 juli ben ik met vakantie. Ik vind het te ver om vanuit Belgie heen en weer te rijden.

Chariklia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:43

Ik rij springen en SGW met mijn Arabische volbloed hengst. En heel sporadisch een keertje dressuur. Ook tripalons vinden we altijd erg leuk om te doen!

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:24

Ik heb mij ooit aan het begin eens aangemeld in dit topic en verder eigenlijk niets gedaan dan lezen.
Nu ik Bolleke (Xavier) weer aan het oppakken ben is een update af en toe wel weer eens leuk :D

Ik rijd in principe western met Bolleke en dat doet hij bij tijden erg goed. Als zijn koppie er naar staat dan is hij bijna onverslaanbaar _/-\o_
Nu rijd ik hem ook in de dressuur omdat ik mijn punten wil halen zodat ik met mijn hengst mag starten.

Onze eerste wedstrijd was in de dressuur bij de Kossack op Hemelvaartdag. Er was een stuk minder spanning dan normaal bij ons en dat resulteerde in twee redelijk steady proeven. Als je weet hoe hij zich kan misdragen waren dit superoptredens van hem :j . 170 en 174 punten en een 3e en 4e plaats van de 7. Vond ik niet heel verkeerd voor een westerncombinatie :P die nog geen dressuurles hadden gehad.
Afbeelding

2e pinksterdag trokken we ons cowboypakkie weer aan. In de inrijbak heeft Bolleke zich vreselijk misdragen. Ik heb de bak 2x op en neer in rodeostijl gezien. Echt kop tussen de benen en gaan (bokkend). Gelukkig blijven zitten (ik moest er vreselijk om lachen :D ) en daarna even lekker opgepakt. Resultaat mocht er zijn. *\o/* *\o/*

2e in de pleasure van de 12 en 2e in de horsemanship van de 10. En nog een compliment van een mederuiter die niet snapte dat hij niet 1e was geplaatst want hij deed het zo gaaf :# :):)

Volgende dressuur wordt Houten (AVS) en daarna maar weer verder kijken. We hebben inmiddels les van Kirsi Nap. Hard werken en heel anders dan we gewend *\%/* maar Bolleke gaat nu al fijner lopen.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 12:43

Ah Judith, jij een Bolleke zijn zo leuk!! Ben echt fan!!
En sinds Ijzerlo ben ik ook fan van Kirsti, zag net de foto's op facebook van haar met je andere knappe man, ben heel benieuwd hoe die gaat uitgroeien, maar wat is hij gaaf onder het zadel :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:18

Ik rij ook 23 juni en 21 juli in Houten en Arabissimo 17 (biathlon) en 18 augustus (hengstenkeuring) mee met Barakee. Just for fun, hij is pas een kleine twee maandjes onder het zadel dus vooral voor de ervaring :D Khaliq gaat ook 21 juli en misschien met Arabissimo mee :)
Barakee een maand geleden: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 2009_o.jpg

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 08:52

BabiiVeeraa schreef:
Ah Judith, jij een Bolleke zijn zo leuk!! Ben echt fan!!
En sinds Ijzerlo ben ik ook fan van Kirsti, zag net de foto's op facebook van haar met je andere knappe man, ben heel benieuwd hoe die gaat uitgroeien, maar wat is hij gaaf onder het zadel :D

Leuk Vera, en ik ben weer fan van jou en Cuub. Ik zag de foto's van Reinderd van IJzerlo en dacht WOW *\o/*