Inderdaad kun je dit als vreemde niet ongezien doen. Zeker niet met afra en timop de loer. (Ken je baukje?
)Iemand die jaloers is misschien..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

Kel, ik las het op FB, wat érg! Ik zou echt huilen als iemand dat bij Djuun zou doen

In de zomer natuurlijk wel veel campingklanten, maar eigenlijk heb ik daar geen last van 

Ze was een beetje
van de wind, wat ik ook wel had verwacht. Lekker gelongeerd maar, leek me het verstandigste

Ik zoek af en toe op de populairste veulens op naam in het topic, als dat een beetje klopt staat Ilya inderdaad voor met 274 stemmen. Maar ik heb hem natuurlijk enorm gespamd op bokt.
Ik weet wel als wij n huis en grond en stallen hebben ben ik degene die over het paardengebeuren gaat (ben stiekem een controlfreak).
en Siel foei toch je paard uit der beautyslaapje halen 

Maar wat verschrikkelijk dat iemand de schaar in je paard heeft gezet, kunnen mensen van buitenaf zomaar in de buurt van de paarden komen? Of is het iemand van jouw stal? en inderdaad, kan het niet gebeurd zijn door happen van een ander paard, of ergens aan blijven hangen?
ik heb nu zin in gebakjes... van die kasteeltjes met marsepein, omg 

zien er best uit Katja!
Doe ik nooit!!!