@eline ik ben wel eens alleen weggeweest maar dan wilde ik snel weer naar huis ze is normaal echt een idioot buiten staart erop en snurken en hier is het vrij druk op de weg, ze kan zich mega opfokken. Ik ga wel vaak met vriendinnen naar het bos en dan is er niets aan de hand. Vandaag dacht ik nieuwe ronde nieuwe kansen Asal zal ook ooit volwassen worden en dat bleek @letizia ik vind djuun echt mega gaaf in dr western kostuum, bah wat schikken van je vinger zeg @nicky waaaaauw echt mega gave foto's die eerste portretten wat een gezichtsuitdrukking, ik hou van schimmels vooral als ze nog deze kleur hebben, hihi die laatste
Smart
Geplaatst: 04-03-14 20:27
Joyce, fijn dat je lekker hebt gereden en alleen naar buiten bent geweest!!! Zeker met dit weer, lekker hoor ..
Letiets, au!! Gelukkig had je handschoenen aan en dacht je nog na. Staat goed bij Djuun zeg!!
Nicky, super foto's!!
Katja, geeft niet hoor, volgens mij hebben jullie al een druk schema..
Gaat er niemand naar Equiday?
Annika, brave poown!! Meeting bij jou is een goed idee !
Almere is hier nog wel een eindje vandaan hoor Ach en Nas staat totaal niet op conditie ( http://www.mijnalbum.nl/Foto550-F7JJZI4R.jpg ) en Umoyax heb ik lekker in training en hoeft van mij pas op show weer op de foto
Ik lees stilletjes mee hier hoor
Smart
Geplaatst: 04-03-14 22:13
Schimmeltjes lijken allemaal wel een beetje op elkaar haha...
Mooie foto's, heerlijk die zon! Is dat een Barefoot?
Set_Elkol
Geplaatst: 04-03-14 22:18
Knappe Nas! Beleer je haar met dat zadel? Ik kan het niet inschatten aan de hand van deze foto maar zou zelf denken dat ie niet helemaal goed ligt (achterover?)
Eens met Kat, Amy. Je zadel ligt idd te ver achterover (iig op deze foto), wat meestal duidt op een te smalle boom. Hoe ligt hij als ze gaat lopen (draven) of blijft hij wel goed liggen?
En ja, wanneer ga je dekken? Ben wel benieuwd naar nieuwe Umoyax foto's ook
Wat een leuke foto's komen er allemaal voorbij Knappe Arabjes allemaal!!