[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:15

set_elkol schreef:
we krijgen een pechveulen :))

Mss wel jullie lucky number :D :j

amyz

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:26

Mijn ouders zijn getrouwd op vrijdag de 13e, al 31 jaar samen :D

wat een gezeur zeg :') het is ook nooit goed op bokt. Ik durf sowieso al geen topics meer te openen, de laatste keer dat ik dacht een leuk topic te starten liep er op pagina 1 al een discussie over dat ik penny was omdat ik met mn hengst naar shows ging -O- alleen soms nog een fototopic maar daar houdt t ook op hoor :=

Natas, ik vind de foto's prachtig en over je paarden hoef ik sowieso niks te zeggen geloof ik :D Prachtig!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:29

Ik heb gisteren ook iets heel erg ant-bokt gedaan :D Opgestegen via een krukje in mn stal :oo (anders werd mn zadel nat :P ) :')

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:31

leermoment: Post in vervolg de bijzondere fotos alleen binnen arabland-bokt..dan krijgen we een stuk inderdaad gezeur ;)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:33

haha jeetje wat een gezeur in je topic zeg...

Ik ben m'n oude favorietenlijst eens aan het luisteren op YT... komen zulke mooie liedjes langs, en dan lees ik dat die band uit elkaar is, zo zonde!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:34

Nou, gelukkig trek ik me altijd vrij weinig van het negatieve commentaar aan hoor :D
En nog meer bokt-vriendjes buitenom de AV-bokkers die ook graag Djunnah foto's zien, dus maak af en toe nog wel een topicje :D Over het algemeen vind ik het ook altijd wel meevallen met negatieve reacties, maar soms kan bokt lekker zeuren ja... :+

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:36

Wat een discussies weer. Ik heb alleen maar rare foto's, waar oren missen, stukken been en nog wat onderdelen (neus, achterkant, of zo iets). En het plaatsen lukt ook nog niet zo (niet eigenlijk). Een foto met paard helemaal in het gras (gras is heel erg lekker) of totaal achter de struiken verdwenen. Hier en daar een vlekje paard tussen het groen. Het groen is best wel mooi, dat dan weer wel.

Mooie paarden hoor sherif, laat ze maar in dat topic.

Hee amy, wij zijn ook op die dag getrouwd (en alweer aardig wat jaren samen, ja, :o ik word oud).

Ha, Sieltjuh, dat heb ik ook wel eens gedaan (edit: in stal opstijgen) (oh, oh, ik zoek dekking :D ).

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:37

Ik krijg nooit veel negatieve reacties, maar heb ook niet gauw meeting-foto's ofzo. Kreeg commentaar op zonder cap zonder hoofdstel, maarja :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:39

Ow das sneu hè Tam, ik zou ook van een aantal bands kunnen janken als ik zou horen als ze uit elkaar zouden zijn. Niet dat ik groot fan ben van 1 bepaalde band, daar is mn muzieksmaak (ondanks vrij mainstream) toch echt te groot voor :P

Zoutenootjes (sorry, ik blijf je naam vergeten := ), wij stappen sowieso altijd op met stoel of krukje :D En in de stal, tjah sorry, anders had ik een natte kont :P Die was nu (als één van de weinige lichaamsdelen) nog droog tenminste na het rijden _O-

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:41

set_elkol schreef:
Ik krijg nooit veel negatieve reacties, maar heb ook niet gauw meeting-foto's ofzo. Kreeg commentaar op zonder cap zonder hoofdstel, maarja :)

zal morgen even vol trots mijn foto laten zien van mij voor het eerst nb op justin zijn rug *zonder cap*

kan nu ff niets posten aangezien ik weer op mijn tablet zit en net op de pc en ik ben tabletblont...dus weet de knopjes niet te vinden de foto ff te laten zien..denk dat ik morgen ff een nieuw topic start en deze foto er lekker tussen ga proppen hahahaha

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:45

Dat men zonder cap rijd maak mij nooit zoveel uit..eigen keus.
Maar die ene topic waarin er zo veel gewerkt werd met een 3 jarige...ja dan heb ik wel zoiets van tja... 8-)

Triquetra3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:45

Bewerkte of onbewerkte foto's, je paarden zijn prachtig Natas!!
En altijd een genot om naar te kijken <3

Ehhmmm, ga je die foto van jou en Justin echt op bokt plaatsen? :D Weet je wel dat het levensgevaarlijk is om op een Arabische hengst te zitten zonder cap en zadel die ook nog niet eens zadelmak is :D :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:46

Ik stap altijd op in de gang, maar ja daar heb ik ook gewoon de ruimte voor :o
commentaar heeft altijd wel iemand, laatste x kreeg ik veel commentaar op mijn voeten in mijn cross training topic...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:48

zoutenootjes is ellen :))

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:49

Tjah weet je... Ik vind eigenlijk dat iedereen lekker moet doen wat ie zelf wilt :+ Kijk, als je op je nog geen driejarige gaat zitten, dan kan je commentaar verwachten op bokt. Maar of het helpt... ik betwijfel het eigenlijk...

Ik heb, na jarenlang pensionstallen, een beetje oogkleppen gekregen :+ Iedereen doet zn ding maar, zolang ze zich maar niet gaan bemoeien met mij... Goed bedoelt commentaar wordt meestal toch niet zo ontvangen...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:50

set_elkol schreef:
zoutenootjes is ellen :))

Zo, ik ga Letiets dr nieuwe bank uitproberen...

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:52

Sieltjuh schreef:
Ow das sneu hè Tam, ik zou ook van een aantal bands kunnen janken als ik zou horen als ze uit elkaar zouden zijn. Niet dat ik groot fan ben van 1 bepaalde band, daar is mn muzieksmaak (ondanks vrij mainstream) toch echt te groot voor :P

Zoutenootjes (sorry, ik blijf je naam vergeten := ), wij stappen sowieso altijd op met stoel of krukje :D En in de stal, tjah sorry, anders had ik een natte kont :P Die was nu (als één van de weinige lichaamsdelen) nog droog tenminste na het rijden _O-

Ik zal het wel vergeten zijn te posten, ik ben Ellen. Ik heb Katja van Set elkol al in het echt gezien en Brenda van Sirel en Remezida. Hele gave fotoshoot, waar mijn lieve vos heel hard de heuvel op rende := . Commentaar daar was: dat zal ze wel vaker doen. Het was dus de eerste keer fotomeeting en de eerste keer voor heel veel dingen :') , voor mij.

Maarrrrr, ik had wel een cap op, dat dan weer wel. Moet nu gaan, wordt hier geband door de achterwacht. Ze vinden dat ik hier te veel ben, en iedereen op bokt is veel te veel met paarden bezig :') .

(Hee, dank je wel Katja. Succes met je Set :) . Volg je gevoel, dan komt het altijd goed.)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:54

Ik doe ook mij ding...het is toch nooit goed :+
Bij die clinic coaching scheen ik niet makkelijk te zijn, moeilijk doorgrond baar in die trant :+
Tja doe graag me eigen ding :')
Sta wel open voor adviezen...maar niet voor raar geblaat ~~}>

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:56

Soms verzinnen ze het echt zo gek dat ik me afvraag waar het vandaan komt :')
Net als Katja die manen (derde oortje) had weggeknipt en dat iemand dat sielug vond, want dat prikte het halster/hoofdstel door de stekeltjes in de nek 8)7 Echt, waar halen ze het vandaan :')

Ben blij dat wij zelden maffe dingen hebben gehad in Djuun topics, wel natuurlijk dat we haar mishandelde met een deken en iemand die een keer over d'r ijzers viel.
Ik let wel altijd welke foto's ik plaats, zeker als het om rij foto's gaat, dan haal ik altijd snel de slof en m'n sporen er af :)) :')

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:56

Baikal schreef:
Bewerkte of onbewerkte foto's, je paarden zijn prachtig Natas!!
En altijd een genot om naar te kijken <3

Ehhmmm, ga je die foto van jou en Justin echt op bokt plaatsen? :D Weet je wel dat het levensgevaarlijk is om op een Arabische hengst te zitten zonder cap en zadel die ook nog niet eens zadelmak is :D :D

ja nu zeker gooit ik de knuppel in het hoenderhok..daagg *\o/* mijn lijf mijn paard en mijn keuze..kom op, heb niemand nodig mij de les te leren :P Leer mijn levensles zelf wel

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:57

Bij Mo vonden ze het lelijk sommigen mensen dat ik het zo had afgeschoren...Ik zei: dat mag als ik het maar mooi vind :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:59

Haha ja die manen inderdaad, dat doet piiiiiiijn :wow: ahaha. die zijn nu weer langer, ze krijgt sowieso lange manen. Ellen ik stormde ook die heuvel op hoor, was ook een leuke heuvel voor de paardjes :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:00

Ik krijg ook wel eens commentaar op Noah z'n manen en dan voornamelijk op de lengte. 'is toch zonde, het is een arabier!!'
Ja maar mijn arabier zijn manen groeien niet langer dan halverwege zijn hals en dat ziet er ook niet uit, en we starten dressuurwedstrijden dus dan maar die 3-4cm er af zodat ze op goede vlechtlengte zijn :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:01

Afzweet kap vond stalgenoot ook zo zielig...Ik heb toen een niet zo lieve opmerking terug gekaatst...wie de bal kaatst krijgt hem heel rap en hard terug :7

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:05

Ik ben dol op millimeter manen :)) maar we zijn nu van heeeeel kort naar aardig lang gegaan:

kortst, dus helemaal niks :+
Afbeelding

twee week geleden
Afbeelding

langste bij mij:
Afbeelding

zoals je ziet de manen worden witter :)) zullen dit weekend wel weer witter zijn want bij de hengst staat ze op wit zand en wordt ze schoon. hehe. (en ze wordt trouwens Arabischer/opgedroogder/mooier/volwassener)