set_elkol schreef:we krijgen een pechveulen
Mss wel jullie lucky number
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het is ook nooit goed op bokt. Ik durf sowieso al geen topics meer te openen, de laatste keer dat ik dacht een leuk topic te starten liep er op pagina 1 al een discussie over dat ik penny was omdat ik met mn hengst naar shows ging
alleen soms nog een fototopic maar daar houdt t ook op hoor
Prachtig!
Opgestegen via een krukje in mn stal
(anders werd mn zadel nat
)

Over het algemeen vind ik het ook altijd wel meevallen met negatieve reacties, maar soms kan bokt lekker zeuren ja...

ik word oud).
).

), wij stappen sowieso altijd op met stoel of krukje
En in de stal, tjah sorry, anders had ik een natte kont
Die was nu (als één van de weinige lichaamsdelen) nog droog tenminste na het rijden
set_elkol schreef:Ik krijg nooit veel negatieve reacties, maar heb ook niet gauw meeting-foto's ofzo. Kreeg commentaar op zonder cap zonder hoofdstel, maarja

Kijk, als je op je nog geen driejarige gaat zitten, dan kan je commentaar verwachten op bokt. Maar of het helpt... ik betwijfel het eigenlijk...
Iedereen doet zn ding maar, zolang ze zich maar niet gaan bemoeien met mij... Goed bedoelt commentaar wordt meestal toch niet zo ontvangen... 
Sieltjuh schreef:Ow das sneu hè Tam, ik zou ook van een aantal bands kunnen janken als ik zou horen als ze uit elkaar zouden zijn. Niet dat ik groot fan ben van 1 bepaalde band, daar is mn muzieksmaak (ondanks vrij mainstream) toch echt te groot voor
Zoutenootjes (sorry, ik blijf je naam vergeten), wij stappen sowieso altijd op met stoel of krukje
En in de stal, tjah sorry, anders had ik een natte kont
Die was nu (als één van de weinige lichaamsdelen) nog droog tenminste na het rijden
. Commentaar daar was: dat zal ze wel vaker doen. Het was dus de eerste keer fotomeeting en de eerste keer voor heel veel dingen
, voor mij.
.
. Volg je gevoel, dan komt het altijd goed.) 

Echt, waar halen ze het vandaan 
Baikal schreef:Bewerkte of onbewerkte foto's, je paarden zijn prachtig Natas!!
En altijd een genot om naar te kijken![]()
Ehhmmm, ga je die foto van jou en Justin echt op bokt plaatsen?Weet je wel dat het levensgevaarlijk is om op een Arabische hengst te zitten zonder cap en zadel die ook nog niet eens zadelmak is
![]()
mijn lijf mijn paard en mijn keuze..kom op, heb niemand nodig mij de les te leren
Leer mijn levensles zelf wel
ahaha. die zijn nu weer langer, ze krijgt sowieso lange manen. Ellen ik stormde ook die heuvel op hoor, was ook een leuke heuvel voor de paardjes
maar we zijn nu van heeeeel kort naar aardig lang gegaan:

zullen dit weekend wel weer witter zijn want bij de hengst staat ze op wit zand en wordt ze schoon. hehe. (en ze wordt trouwens Arabischer/opgedroogder/mooier/volwassener)