Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aleeneh schreef:Haha leuk is dat he die paarden die zo makkelijk aankomen. Ik was vandaag wel verrast want ik moest Njadien, Shanaya en Ramaylla gewoon ophalen achter uit het land, terwijl ze normaal gesproken met z'n allen altijd al staan te dringen voor het hek. Is de eerste keer dat ik ooit heb hoeven lopen voor zeMaar we waren dan ook erg vroeg vandaag met binnenhalen, ze hadden nog geen zin.
Zo, ik ben weer terug van een weekendje logeren bij Ylona (ShamalArabs)Druk weekendje gehad, maar de stal heeft nu nieuwe ramen, de troep voor de deur is weg, de stallen zijn (driemaal) gemest, en er is flink wat spierpijn gekweekt
Ik wilde ook nog foto's maken eigenlijk vandaag, maar plotseling kwam Sodeletuut langs! Was erg gezellig, en die heeft lekker foto's geknipt vandaag
ben erg benieuwd naar het resultaat.
En toen kreeg ik net zo nog een mailtje binnen ook, ik heb een 8.5 voor mijn scriptie gehaald en ben dus geslaagd voor mijn bachelor!!! *happy*
Aleeneh schreef:Nou jaook goed. Ik noem alles nogal snel troep
mijn kamer is ook een troep, mijn kasten zijn een troep, mijn auto was tot gisteren een troep. Raar woord eigenlijk
troep.
Maar vooruit: de koematten zijn keurig schoongemaakt en opgestapeld en liggen niet meer voor de deur dus we hebben weer een terras; zo beter?
Jaaa ik kijk uit naar de foto's![]()
Maar nu ga ik morgen op vakantie dus ik ga heel lang weg moeten zijnDus alvast tot ziens allemaal en een fijne vakantie enzo!
mariettek schreef:Tja, nu ik sinds een ruime maand ook een trotse eigenaar van een AV ben, moet ik mij hier toch maar even melden
Mijn echte voornaam is: Mariette
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Huizen (in Noord-Holland)
Daar woon ik met: mijn moeder, mijn zusje, vijf katten en een minihond
In het dagelijks leven ben ik: Student... Ik zit in het vierde jaar van de PABO
Ik heb het volgende aantal paarden: 1! Mijn allereerste eigen knollie genaamd Logey
Mijn paard is van de volgende bloedlijnen: Renoir x Taladinn
Hier een foto van mijn zwarte parel Logey, officieel heet hij Lamasz BLA:
[ Afbeelding ]