[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FiveSports

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 01:14

Die donkere van Jane is echt heel mooi.
Heb nu al wel een paar av's mogen knuffelen haha, staan er een paar waar ik werk. Maar nog niet op een mogen rijden, nu t weer lekker is ga ik toch wel weer ff zoeken naar waar ik n buitenrit kan doen. Tips? :p

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:08

Welkom Jane! Wow die donkere van jou!! Wat een mooi paard zeg, wie zijn zijn ouders dan?

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:06

Welkom Jane, gezellig dat je mee komt kletsen! En wat een mooie paarden heb je staan :)

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:32

Oo, die van Sinobe (de zwarte) zou ik zo gauw niet uit mijn hoofd weten.. zijn vader is Renoir MBI iig.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:34

Heet sinobe officieel anders? Via studbook online van het stamboek vind ik als nakomelingen van Renoir MBI de volgende paarden:

Shennah BLA Merrie 18/03/2000
Re-Quest BLA Hengst 21/04/2002
Lamasz BLA Hengst 30/04/2002

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:58

Jup, officieel heet hij Lamasz BLA, maar zijn roep naam is Sinobe.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:09

Mirka vandaag en gister aan de longe gehad.
Vandaag met zadel.

Ik longeer maar even in de rijbak omdat daar een top bodem in ligt:)

Tja rustig opbouwen is een groot woord :+
Mevrouw voeld zich geloof ik 100%

Morgen stap ik er op en ziet ik wel waar ik eindig :=

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:15

Aleeneh schreef:
Haha leuk is dat he die paarden die zo makkelijk aankomen. Ik was vandaag wel verrast want ik moest Njadien, Shanaya en Ramaylla gewoon ophalen achter uit het land, terwijl ze normaal gesproken met z'n allen altijd al staan te dringen voor het hek. Is de eerste keer dat ik ooit heb hoeven lopen voor ze :+ Maar we waren dan ook erg vroeg vandaag met binnenhalen, ze hadden nog geen zin.

Zo, ik ben weer terug van een weekendje logeren bij Ylona (ShamalArabs) :D Druk weekendje gehad, maar de stal heeft nu nieuwe ramen, de troep voor de deur is weg, de stallen zijn (driemaal) gemest, en er is flink wat spierpijn gekweekt ;) Ik wilde ook nog foto's maken eigenlijk vandaag, maar plotseling kwam Sodeletuut langs! Was erg gezellig, en die heeft lekker foto's geknipt vandaag :j ben erg benieuwd naar het resultaat.

En toen kreeg ik net zo nog een mailtje binnen ook, ik heb een 8.5 voor mijn scriptie gehaald en ben dus geslaagd voor mijn bachelor!!! *happy*

:') "de troep voor de deur" _O- dat zég je toch niet :+ "de koematten die nog schoongemaakt moesten worden en bij de achterdeur lagen te wachten zijn schoon en opgestapeld" klinkt een stuk netter O:) ok, het is wat chaotisch en vol hier af en toe en een grote schoonmaak is nodig, ik geef het toe :')
Ik heb geen last gehad van spierpijn :n ik ben ook benieuwd naar de foto's van carmen :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:43

Welkom Jane, schitterende paarden!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:19

Nou ja :') ook goed. Ik noem alles nogal snel troep :+ mijn kamer is ook een troep, mijn kasten zijn een troep, mijn auto was tot gisteren een troep. Raar woord eigenlijk :') troep.
Maar vooruit: de koematten zijn keurig schoongemaakt en opgestapeld en liggen niet meer voor de deur dus we hebben weer een terras; zo beter? *D

Jaaa ik kijk uit naar de foto's :)

Maar nu ga ik morgen op vakantie dus ik ga heel lang weg moeten zijn ;( Dus alvast tot ziens allemaal en een fijne vakantie enzo!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:22

Aleeneh schreef:
Nou ja :') ook goed. Ik noem alles nogal snel troep :+ mijn kamer is ook een troep, mijn kasten zijn een troep, mijn auto was tot gisteren een troep. Raar woord eigenlijk :') troep.
Maar vooruit: de koematten zijn keurig schoongemaakt en opgestapeld en liggen niet meer voor de deur dus we hebben weer een terras; zo beter? *D

Jaaa ik kijk uit naar de foto's :)

Maar nu ga ik morgen op vakantie dus ik ga heel lang weg moeten zijn ;( Dus alvast tot ziens allemaal en een fijne vakantie enzo!

;) fijne vakantie meis :) maar ik spreek je tot je weggaat vast nog wel :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:30

Thanks en dat zal vast helemaal goedkomen! :D

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:33

Doordat ik net google kwam ik Sinobe (Lamasz) toevallig tegen in ditzelfde topic, maar dan van 2007, wat grappig, hierbij is hij dus voor de 2de keer aangemeld :)

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:45

mariettek schreef:
Tja, nu ik sinds een ruime maand ook een trotse eigenaar van een AV ben, moet ik mij hier toch maar even melden ;)

Mijn echte voornaam is: Mariette
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Huizen (in Noord-Holland)
Daar woon ik met: mijn moeder, mijn zusje, vijf katten en een minihond
In het dagelijks leven ben ik: Student... Ik zit in het vierde jaar van de PABO
Ik heb het volgende aantal paarden: 1! Mijn allereerste eigen knollie genaamd Logey
Mijn paard is van de volgende bloedlijnen: Renoir x Taladinn

Hier een foto van mijn zwarte parel Logey, officieel heet hij Lamasz BLA:

[ Afbeelding ]

Ik vind hem wel heel erg veranderd in de afgelopen jaren.. in het jaar wat hij nu bij ons staat is hij ook beginnen te verkleuren naar bruin. Sinds deze maand krijgt hij zelfs licht bruine haren rondom zijn ogen.. straks hebben we een valk in de wei staan haha.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:59

*komt uit meeleeshoek*

Welkom Jane!

Jes, wat fijn dat Mirka weer goed gaat! (en de draak uithangt :') ) Hoe staan je veulenplannen er op dit moment bij? En alweer oog op een baan?

Afgelopen weekend topweekend gehad op Concert at Sea, maar helaas wel vervelend koudje opgelopen, dus lekker nog van de week op de bank gelegen ipv op mn werk :+
Maandag had ik eigenlijk les met Djuun, maar voelde me dus niet toppie dus toch afgezegd. Wilde er toch ff op, dus samen met moeders buitenritje gedaan. Zijn we aan het draven, wil dr terugnemen in stap voor passerende toet, moet ze kuchen. Niets aan de hand zou je zeggen, maar door het kuchen trekt ze mij wat naar voren uit balans, waardoor zij ook een misstap doe. Siel niet zo toppie joppie in vel + misstappend paard = Siel in berm :')
Ben niet eens heel hard gevallen, maar mn arm in rare draai gehouden, ws omdat ik mn teugel nog vast had, dus volgende dag kon ik hem nog amper bewegen :') Spierpijn!!!
Afijn, nadien weer opgestapt en verder gereden. Waren beiden niet geschrokken, dus dat scheelt :j Djuun was overigens verder megabraaf!!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:57

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:58

*\o/* *\o/* <3 thanks meis!!!!!!!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:09

goed zo Siel, join the falling riders club :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:27

Woogy schreef:
goed zo Siel, join the falling riders club :D

:')

Mooie foto van je mooie menneke :9

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:47

Schint naar horen zeggen erg leuk te zijn concert at sea.
Maar ik ben niet zo van NL muziek :)

Die veulen plannen zijn er nog hoor.
Maandag wordt de auto van me pa gemaakt dus even een sfspraak met utrecht maken:)

Gister even Mirka 2 min aan de longe gezet door de rijbak, rechte lijnen dus,
Toen ben ik er op gestapt :+
Ze was super braaf *\o/*
Vandaag idem *\o/*
Ik begin met stappen en een minuut draf en bouw gewoon rustig op

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:55

Van Nederlandstalig of Nederlandse muziek? Want in principe ben ik ook alleen maar "fan" van Bløf als NL-talig (moet wel beetje als Zeeuw zijnde he :P ). Maar Waylon, Ilse deLange, GBTTZ, Golden Earring etc vind ik echt wel heel gaaf :j En daarbij is C@S gewoon super sfeertje :j

Wat fijn dat Mirka goed gaat!
Ik ga morgen ff tutdagje inlassen met Djuun. Vanavond heeft ze gelest met zus en heb zelf maandag weer les :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:03

Nederlandstalig vind ik voor een groot deel verschrikkelijk :+
Golden Earing ben ik wel eens geweest bij ons in de buurt...hun vind ik super :D

Wij hebben een party tent naast de bak en met die waaierige :+ weer dacht mwah het zal nog wel eens hard kunnen gaan vandaag...
Maar mevrouw was super te rijden *\o/*

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:17

Super :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:58

gaat iemand mij kunnen vertellen wat GBTTZ is? Kan er echt niks aan plakken namelijk.

Super fijn dat Mirka zo goed gaat!
Pony is vorige week behandeld door de osteopaat en ze durft nu steeds meer zichzelf los te laten, strekt haar hals steeds meer en vandaag heeft ze weer halve rondes stof gezogen. Die gaat nu dus ook vooruit!! :)