En ja, het klinkt enorm vermoeiend idd! Fijn dat je je geestelijke ontspanning iig wel kan vinden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sieltjuh schreef:Maar spierverslappers moeten nemen voordat je gaat rijden, pff.. das ook wat hè? Ik denk dat je er goed aan doet om verder te kijken dan de fysio in jouw geval, want het lost iig niets op blijkbaar...![]()
En ja, het klinkt enorm vermoeiend idd! Fijn dat je je geestelijke ontspanning iig wel kan vinden.
Wel herkenbaar hoor, zeker bij paardrijden in mijn geval 
En dan voel ik me altijd zo'n muts, van waarom heb ik me daar nu zo druk om gemaakt voordien?
.. Genoeg slaapplekken hier hoor haha...
... Sieltjuh schreef:Drempels waar je overheen moet iddWel herkenbaar hoor, zeker bij paardrijden in mijn geval
Ben echt gewoon géén held (heeft denk ik met hoogtevrees, bang voor controleverlies), maar als ik dingen vaak gewoon doe, valt het achteraf eigenlijk meestal gewoon heel erg meeEn dan voel ik me altijd zo'n muts, van waarom heb ik me daar nu zo druk om gemaakt voordien?
Smart schreef:Jes, niet fijn...! Als ik het woensdag haal kom ik bij je kijken hoor, gezellig![]()
Katja, als je dan toch langs Nicky gaat, kom dan ook ff bij ons langs.. Genoeg slaapplekken hier hoor haha...
Siel, super dat jullie zo fijn hebben gereden na al die tijd..
Waarom ik twijfel:
Ik vind Western een super fijne tak, krijg nu fijn les, maar er is weinig goede begeleiding te vinden in de buurt en dat vind ik jammer. De zadels vind ik erg zwaar en ze zijn duur om op maat te laten maken, daar is Silver nog te jong voor.. Ik heb inderdaad ook voor het zadel van Katja gekeken, maar ik denk dat ik voor een jong dier toch voor een boom kies...
Engels is vertrouwd, dat ken ik en is om die reden makkelijk.
Silver is denk ik wel een dier dat Western heel goed ligt.. Ik "rij" hem nu ook op die manier en dat vindt hij leuk......
Staat hem wel goed toch:
http://i628.photobucket.com/albums/uu7/ ... tetigu.png
Snappen jullie het nog?

op zondag eerst naar Dayem en dan naar Jan Calis! (in die volgorde denk ik?) Denk dat hij wel dezelfde pommelmaat als Set heeft
Hoop niet dat ie zo fijn zit dat ik helemaal verkocht ben. Vind mijn portemonnee echt niet grappig
__Nicky schreef:Prima volgorde denk ik. Volgens mij begint het bij Jan pas 's middags toch? Ben heel benieuwdHoop niet dat ie zo fijn zit dat ik helemaal verkocht ben. Vind mijn portemonnee echt niet grappig
Het is eindelijk tijd dat we serieus aan de galop gaan werken, dus ik kan meneer Doesie eindelijk officieel aan gaan leren op welke hulp hij in de galop moet aanspringen, haha (buitenbeen naar achteren en kusgeluidje).
. Goede planning, Katja!
).
En qua drukverdeling ben ik toch eerder geneigd naar een boomzadel.
Maar boomloos past zich wel makkelijker aan dan een boomzadel, denk ik toch.
Feit is voornamelijk dat ik me meer op mijn plek voel bij wat ik nu doe, dan bij wat ik eerst deed, welk naamkaartje je er ook op wil plakken.
Ik ben met onderdelen van de paardensport bezig die ik nog nooit eerder ontdekt heb en er gaat echt een wereld voor me open. Als ik met Doesie aan het rijden ben werken we veel aan turns, achterwaarts, trailoefeningen, beetje pielen op de centimeter. Op reageren op minimale hulpen enzo. Ik merk dat er veel meer rust en plezier in mijn rijden is gekomen sinds ik western ben gaan rijden. Veel minder druk en stress zit er achter.

maar het is niet de connectie die ik met dressuur heb, door het type instructie dat ik altijd gehad heb.
Wanneer krijgen we eens rij-foto's/filmpjes
Ben nu wel heel benieuwd 
En of je dat dan op de western of engelse manier doet, dat maakt denk ik voor een basis vrij weinig uit
Maar net wat goed bij je voelt 
).
En andersom staan zij ook weer te kijken wel eens als wij les hebben. En leuke noot: ze gaan aan een dressuurwedstrijd meedoen volgende maand
En dochter heeft ook springles met dr Paint
Misschien ergens van de week een keer!
Ja lol met je knol is het allerbelangrijkst! Om bij de bak te komen rij ik meestal toch al een kwartier heen en terug buiten, en ik probeer meestal 1x per week ofzo gewoon een fijn buitenritje te maken, lekker plezier maken samen. Vorige week heb ik nog lekker met Does een klein sprongetje gemaakt, vond ie ook leuk! En dan af en toe een paar trailoefeningetjes met balkjes en pionnen.
maar toch wel een leuk idee.
Ben zo blij met onze Bier
Ondanks dat ze echt een enorme merrie is, leer ik wel enorm veel van haar 
Lekker ding
..
Of bij Jan Calis kan natuurlijk ook.