En ja, het klinkt enorm vermoeiend idd! Fijn dat je je geestelijke ontspanning iig wel kan vinden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Maar spierverslappers moeten nemen voordat je gaat rijden, pff.. das ook wat hè? Ik denk dat je er goed aan doet om verder te kijken dan de fysio in jouw geval, want het lost iig niets op blijkbaar...![]()
En ja, het klinkt enorm vermoeiend idd! Fijn dat je je geestelijke ontspanning iig wel kan vinden.
Sieltjuh schreef:Drempels waar je overheen moet iddWel herkenbaar hoor, zeker bij paardrijden in mijn geval
Ben echt gewoon géén held (heeft denk ik met hoogtevrees, bang voor controleverlies), maar als ik dingen vaak gewoon doe, valt het achteraf eigenlijk meestal gewoon heel erg meeEn dan voel ik me altijd zo'n muts, van waarom heb ik me daar nu zo druk om gemaakt voordien?
Smart schreef:Jes, niet fijn...! Als ik het woensdag haal kom ik bij je kijken hoor, gezellig![]()
Katja, als je dan toch langs Nicky gaat, kom dan ook ff bij ons langs.. Genoeg slaapplekken hier hoor haha...
Siel, super dat jullie zo fijn hebben gereden na al die tijd..
Waarom ik twijfel:
Ik vind Western een super fijne tak, krijg nu fijn les, maar er is weinig goede begeleiding te vinden in de buurt en dat vind ik jammer. De zadels vind ik erg zwaar en ze zijn duur om op maat te laten maken, daar is Silver nog te jong voor.. Ik heb inderdaad ook voor het zadel van Katja gekeken, maar ik denk dat ik voor een jong dier toch voor een boom kies...
Engels is vertrouwd, dat ken ik en is om die reden makkelijk.
Silver is denk ik wel een dier dat Western heel goed ligt.. Ik "rij" hem nu ook op die manier en dat vindt hij leuk......
Staat hem wel goed toch:
http://i628.photobucket.com/albums/uu7/ ... tetigu.png
Snappen jullie het nog?
__Nicky schreef:Prima volgorde denk ik. Volgens mij begint het bij Jan pas 's middags toch? Ben heel benieuwdHoop niet dat ie zo fijn zit dat ik helemaal verkocht ben. Vind mijn portemonnee echt niet grappig