[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:47

SGW lijkt me helemaal gaaf maar weet niet of ik het durf...picnic tafels springen vind ik namelijk iets belachelijk :s
Marathon lijkt me net zo gaaf....denk dat Pony daar echt vol voor gaat, maar vind het toch ook wel weer heel erg eng...ben bang dat Pony stuk gaat O:)

Wel een beetje opschieten natuurlijk met de Reindert foto's hey ;)

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 00:31

Super gaaf Michelle! Kwam hij gewoon 'even' aan? Dat zijn inderdaad leuke verassingen!
Ben ook nieuwsgierig naar de foto's, plaatjes van Reindert zijn altijd geweldig mooi om te zien :)

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 08:22

Oooh gaaf! vind de foto's van Reindert zo mooi altijd!
Ik kan alleen nergens een site van hem vinden, klink heel stom haha maar hoe zijn jullie in contact gekomen en hoeduur is een shoot? of wat is de site? :o

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 08:54

haha ja, voor mij een grote verassing, had wel al contact via het av forum met Reindert gehad over een shoot maar nog geen datum geprikt. Gisteren stond hij om 10 uur bij ons voor de deur, helaas had ik me er dus niet op voorbereid en Jetje niet gewassen. Gelukkig ging hij nog even langs een kennis om foto's te maken en daarna terug naar mij. Zo had ik de tijd om jetje nog even in de sop te zetten en mooi te maken.

Reindert heeft geen site, hij maakt foto's echt vanuit zijn hobby. Ik heb destijds contact met hem opgenomen via het AV forum. Hij fotografeert gratis :) en zijn foto's zijn werkelijk geweldig!!!

Jetje liet zicht trouwens fantastisch zien, heb haar nog nooit zo tekeer zien gaan.

Vandaag krijg ik de fotootjes, zodra ik ze heb show ik ze hier natuurlijk!! Heb wel even mogen meekijken op zijn camera, en kan niks anders zeggen als wauww!!! :)

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:06

Michelle_S schreef:
haha ja, voor mij een grote verassing, had wel al contact via het av forum met Reindert gehad over een shoot maar nog geen datum geprikt. Gisteren stond hij om 10 uur bij ons voor de deur, helaas had ik me er dus niet op voorbereid en Jetje niet gewassen. Gelukkig ging hij nog even langs een kennis om foto's te maken en daarna terug naar mij. Zo had ik de tijd om jetje nog even in de sop te zetten en mooi te maken.

Reindert heeft geen site, hij maakt foto's echt vanuit zijn hobby. Ik heb destijds contact met hem opgenomen via het AV forum. Hij fotografeert gratis :) en zijn foto's zijn werkelijk geweldig!!!

Jetje liet zicht trouwens fantastisch zien, heb haar nog nooit zo tekeer zien gaan.

Vandaag krijg ik de fotootjes, zodra ik ze heb show ik ze hier natuurlijk!! Heb wel even mogen meekijken op zijn camera, en kan niks anders zeggen als wauww!!! :)

gaaf zeg! ben benieuwd naar de foto's!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:34

heb ze helaas nog niet binnen, haha de hele dag ben ik al op mijn hotmail aan het kijken in de hoop voor een berichtje van Reindert! Pff.. wat een aansteller ben ik haha! XD

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:42

Ben benieuwd Michelle
Hare Majesteit Lady Mirka kreeg van de week een nieuwe buurvrouw genaamd: lady
Mevrouw heeft de hele tent afgebroken met als gevolg dat de nieuwe buurvrouw pony niet meer durfde te eten.
Nu hangt er een douche gordijn tussen de tralies en dat gaat al eens stuk beter.

In de wei is Mirka dikke vriendinnen met Lady :+

Vandaag was Hare Majesteit dood leuk de rest van de merries aan het opjutten samen me lady hielden ze een race wedstrijd.
Mirka met de staart in de lucht heen en weer racen :D

Morgen de Da bellen of ik haar niet gewoon weer langzaam aan kan opbouwen :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:16

merrie's ;)

Pony heeft wat ze noemen stemmingwisselingen van de dracht...poeh wat een dame is het dan. Die kan het ene moment naar je toe komen met puppy oogjes 'MAMA!!! nu knuffelen!' en het volgende moment je velletjes grijpen en d'r staart in je gezicht slaan. Om maar te zwijgen wat ze d'r huisgenoten aan doet ;)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:21

Ik hoop stiekem dat Mirka juist makkelijker wordt :+
Het leuke is wel dat ook al staat mevrouw achter in het land...als ik haar roep komt ze altijd vrolijk aangerend :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:04

dat is altijd zoooo handig :) Dat hoef ik van pony niet te verwachten, die kijkt hooguit op en als ik mazzel heb...loopt ze vooral de andere kant op :)
Pony is opzich nu nog niet heeeeel lastig...maar die wisselingen zijn wel heel opeens waardoor ze je er echt mee verrast :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:24

Haha leuk is dat he die paarden die zo makkelijk aankomen. Ik was vandaag wel verrast want ik moest Njadien, Shanaya en Ramaylla gewoon ophalen achter uit het land, terwijl ze normaal gesproken met z'n allen altijd al staan te dringen voor het hek. Is de eerste keer dat ik ooit heb hoeven lopen voor ze :+ Maar we waren dan ook erg vroeg vandaag met binnenhalen, ze hadden nog geen zin.

Zo, ik ben weer terug van een weekendje logeren bij Ylona (ShamalArabs) :D Druk weekendje gehad, maar de stal heeft nu nieuwe ramen, de troep voor de deur is weg, de stallen zijn (driemaal) gemest, en er is flink wat spierpijn gekweekt ;) Ik wilde ook nog foto's maken eigenlijk vandaag, maar plotseling kwam Sodeletuut langs! Was erg gezellig, en die heeft lekker foto's geknipt vandaag :j ben erg benieuwd naar het resultaat.

En toen kreeg ik net zo nog een mailtje binnen ook, ik heb een 8.5 voor mijn scriptie gehaald en ben dus geslaagd voor mijn bachelor!!! *happy*

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:25

Haha, leuk al die mutsende merries! :P

Ben benieuwd naar de foto's!

daniellekas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:24

Afbeelding

Wie mee wil doen even een pb sturen.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:38

Alvast een voorproefje:

Afbeelding
*\o/* *\o/*

Afbeelding
<3

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 00:03

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:54

Vandaag even overleg gepleegt met de DA.
Mirka loopt rad de pees is al weken geleden dun.
En mevrouw loopt ze lekker te stieren.

Dus ik mag rustig gaan opbouwen :D

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 14:06

Goed nieuws Jessica!

En Michelle wat een stoere foto's! Wat staat je dame er weer mooi op. En lekker dat je ze zo snel hebt ontvangen, ik was met Kiya een keer naar een shoot en werd zo ongeduldig van het wachten voor alles van iedere fotograaf binnen was :P

Ik heb hier, beetje later dan beloofd, nog een link naar de advertentie van het rood met goudkleurige halster dat ik ook opruim:
http://www.bokt.nl/markt/ad/55045/showh ... dgoudzwart

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:13

Goed nieuws zeg Jessica! Mooi rustig oppakken en ze komt er wel weer! :)

Dankjewel Jalenka! Hahaha typisch Reindert, die stuur ze echt zooo snel op he :) echt geweldig!!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:15

@Michelle: Wauw, wat ziet je dame er prachtig uit! :~

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 17:21

Oh zie een heleboel gave foto's voorbij schuiven!

Hee die Najjar-zoon was ook in St Oedenrode toch? Of ben ik nou gek? Herken de moeder ( :o ) die vond ik zo verschrikkelijk leuk met die hoge witte benen :D

Hoop mensen weer in de lappenmand :(:)

Jessica gaat nu spannend worden met Montoyo dus! En Mirka aan het mutsen :') Leuk zeg, zo'n merrie :=

Pfoe, nou, wij zijn zaterdag dus eindelijk verhuisd naar het nieuwe stuk. Micado deed 2,5 uur over laden en de Merenskruising Lady van een goede vriendin deed er ongeveer even lang over (en wordt inmiddels Micadine genoemd :') ). Umoyax en Vijoy stonden zó in de trailer, alleen liep ik Umoyax de eerste keer voor de voeten dus die ging aan de zijkant van de klep af -O- Ik ben ook zo handig soms....

Maar goed, we staan. De paarden zijn weer helemaal gelukkig en zitten 's ochtends onder het stro van het languit liggen :) Hebben ook eindelijk weer prachtig hooi en de paarden trekken zienderogen bij :) Waren alleen vandaag bijna allemaal een beetje chagrijnig, waar dát nou weer aan lag? Nouja. Was vandaag ook iemand wezen kijken voor een box voor 2 AV hengstveulentjes die ze net had gekocht dus dat zou toch ook leuk zijn :D

Vrijdag wordt een spannende dag voor de eigenaresse van Lady. Melissa heeft die merrie 2 maanden terug gekocht, eerste eigen paardje. Bewust een lief paard (ok, het laden hadden we iets anders ingeschat, met ophalen liep ze er makkelijker in), wat ouder, Mel moet nog een hoop leren dus Lady was een superleerpaard..
Nu lijkt ze drachtig := Merrie groeit enorm in de breedte en echt puur die buik, krijgt ook een heel andere vorm. Tamara denkt dat ze drachtig is, ik dacht het sowieso al, en hebben er nog een paar mensen met paardenervaring naar laten kijken en die denken het ook allemaal. Vrijdag wordt ze gescanned en dan dus definitief antwoord.
Volgens de vorige eigenaren is ze niet gedekt maar ja, je kan van alles zeggen, tegenwoordig kan je niemand meer vertrouwen en Lady wordt té rond zo langzamerhand := Dus die arme Mel in paniek, inmiddels wel weer wat minder. Hebben wel gezegd dat ze goed moet nadenken alvast wat ze straks wil. Ze is gek van alles wat klein is en wíj weten al dat ze als een blok gaat vallen voor een veulen, maar 2 paarden onderhouden redt ze niet. En Lady is ook al 16.... Helpen Tamara en ik haar met opvoeden, das t punt natuurlijk niet :)
Maar goed, allemaal effe spannend dus... Leef zó met haar mee := T is wel een risico, Lady is (volgens vorige eigenaar) nooit drachtig geweest dus zou haar eerste veulen worden en op die leeftijd is dat toch een beetje spannend....

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 17:25

Mijn echte voornaam is: Jane
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Putten
Daar woon ik met: Mijn moeder en haar vriend
Ik heb wel/ geenrelatie
In het dagelijks leven ben ik: op school, of aan het werk :)
Indien student: ik studeer: Aankomend jaar Hippisch Ondernemer niveau 4
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden: 2
De paarden zijn van de volgende bloedlijnen: Moshai en Renoir
Verder heb ik de volgende huisdieren: Honden :)
Dit ben ik (foto):
Klik

En hier natuurlijk onze paardjes :)
Afbeelding

Afbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 18:12

Welkom Jane :)

Leuke paardjes en vooral de foto van die bruine is echt prachtig zeg :)

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 20:05

Dankjewel!
Ja, ik ben ook helemaal verzot op hem ;)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 20:53

is toch ook wel de bedoeling van je eigen paard? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:48

Welkom Jane,
Leuk een moshai kind <3

Mijn merrie heeft er 9 met hem :D *\o/*