Marathon lijkt me net zo gaaf....denk dat Pony daar echt vol voor gaat, maar vind het toch ook wel weer heel erg eng...ben bang dat Pony stuk gaat
Wel een beetje opschieten natuurlijk met de Reindert foto's hey
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en zijn foto's zijn werkelijk geweldig!!!
Michelle_S schreef:haha ja, voor mij een grote verassing, had wel al contact via het av forum met Reindert gehad over een shoot maar nog geen datum geprikt. Gisteren stond hij om 10 uur bij ons voor de deur, helaas had ik me er dus niet op voorbereid en Jetje niet gewassen. Gelukkig ging hij nog even langs een kennis om foto's te maken en daarna terug naar mij. Zo had ik de tijd om jetje nog even in de sop te zetten en mooi te maken.
Reindert heeft geen site, hij maakt foto's echt vanuit zijn hobby. Ik heb destijds contact met hem opgenomen via het AV forum. Hij fotografeert gratisen zijn foto's zijn werkelijk geweldig!!!
Jetje liet zicht trouwens fantastisch zien, heb haar nog nooit zo tekeer zien gaan.
Vandaag krijg ik de fotootjes, zodra ik ze heb show ik ze hier natuurlijk!! Heb wel even mogen meekijken op zijn camera, en kan niks anders zeggen als wauww!!!

Dat hoef ik van pony niet te verwachten, die kijkt hooguit op en als ik mazzel heb...loopt ze vooral de andere kant op 
Maar we waren dan ook erg vroeg vandaag met binnenhalen, ze hadden nog geen zin.
Druk weekendje gehad, maar de stal heeft nu nieuwe ramen, de troep voor de deur is weg, de stallen zijn (driemaal) gemest, en er is flink wat spierpijn gekweekt
Ik wilde ook nog foto's maken eigenlijk vandaag, maar plotseling kwam Sodeletuut langs! Was erg gezellig, en die heeft lekker foto's geknipt vandaag
ben erg benieuwd naar het resultaat.

echt geweldig!!
) die vond ik zo verschrikkelijk leuk met die hoge witte benen

Leuk zeg, zo'n merrie 
). Umoyax en Vijoy stonden zó in de trailer, alleen liep ik Umoyax de eerste keer voor de voeten dus die ging aan de zijkant van de klep af
Ik ben ook zo handig soms....
Hebben ook eindelijk weer prachtig hooi en de paarden trekken zienderogen bij
Waren alleen vandaag bijna allemaal een beetje chagrijnig, waar dát nou weer aan lag? Nouja. Was vandaag ook iemand wezen kijken voor een box voor 2 AV hengstveulentjes die ze net had gekocht dus dat zou toch ook leuk zijn
Merrie groeit enorm in de breedte en echt puur die buik, krijgt ook een heel andere vorm. Tamara denkt dat ze drachtig is, ik dacht het sowieso al, en hebben er nog een paar mensen met paardenervaring naar laten kijken en die denken het ook allemaal. Vrijdag wordt ze gescanned en dan dus definitief antwoord.
Dus die arme Mel in paniek, inmiddels wel weer wat minder. Hebben wel gezegd dat ze goed moet nadenken alvast wat ze straks wil. Ze is gek van alles wat klein is en wíj weten al dat ze als een blok gaat vallen voor een veulen, maar 2 paarden onderhouden redt ze niet. En Lady is ook al 16.... Helpen Tamara en ik haar met opvoeden, das t punt natuurlijk niet
T is wel een risico, Lady is (volgens vorige eigenaar) nooit drachtig geweest dus zou haar eerste veulen worden en op die leeftijd is dat toch een beetje spannend....