Marathon lijkt me net zo gaaf....denk dat Pony daar echt vol voor gaat, maar vind het toch ook wel weer heel erg eng...ben bang dat Pony stuk gaat

Wel een beetje opschieten natuurlijk met de Reindert foto's hey

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelle_S schreef:haha ja, voor mij een grote verassing, had wel al contact via het av forum met Reindert gehad over een shoot maar nog geen datum geprikt. Gisteren stond hij om 10 uur bij ons voor de deur, helaas had ik me er dus niet op voorbereid en Jetje niet gewassen. Gelukkig ging hij nog even langs een kennis om foto's te maken en daarna terug naar mij. Zo had ik de tijd om jetje nog even in de sop te zetten en mooi te maken.
Reindert heeft geen site, hij maakt foto's echt vanuit zijn hobby. Ik heb destijds contact met hem opgenomen via het AV forum. Hij fotografeert gratisen zijn foto's zijn werkelijk geweldig!!!
Jetje liet zicht trouwens fantastisch zien, heb haar nog nooit zo tekeer zien gaan.
Vandaag krijg ik de fotootjes, zodra ik ze heb show ik ze hier natuurlijk!! Heb wel even mogen meekijken op zijn camera, en kan niks anders zeggen als wauww!!!